{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Årsrejseforsikring EU Top DK, Tyrkiet? {{forumTopicSubject}}

Vi har årsrejseforsikring Europa hos Top Danmark, og de skriver at de dækker det geografiske Europa inkl. Tyrkiet og Koatien.
Men dækker de hele Tyrkiet, er kommet lidt i tvivl da de godt nok skriver Tyrkiet på deres hjemmeside, men min kære mor har nu fortalt kæresten og mig, at de fik fortalt af en Top Danmark medarbejder at Tyrkiet ikke er dækket. ( de var der i 2008 ).

Vi skal til Kemer i år, så ville høre om nogen af jer har Årsrejse Europa hos Top Danmark, som kan opklare det for os, og fortælle om det da kun er noget af Tyrkiet der er dækket...for kæresten og jeg var da temmelig sikre på at hele Tyrkiet var dækket???

Ringer selvfølgelig til dem på mandag, men kunne jo være nogen der lige ved det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Årsrejseforsikring EU Top DK, Tyrkiet?
  • #1   19. feb 2010 GOOGLE er din ven smiley - klippet direkte fra deres hjemmeside

Europa eller verden?
    Du kan vælge Europa-dækningen, der hos os omfatter hele det geografiske Europa, inkl. Rusland ind til Ural og populære feriemål som Tyrkiet og Kroatien.

• #2   19. feb 2010 og så lige link til siden

http://www2.topdanmark.dk/privat/forsikringer/fritid/rejse/aarsrejse/

• #3   19. feb 2010 Gert : kun fordi du er flink :)Årsrejse
    Vores Årsejse dækker enten i Europa-området eller i hele verden på ferierejser af indtil en måneds varighed. I Europa er Årsrejsen et godt supplement til det gule sygesikringskort, og udenfor Europa giver Årsrejse Verden dig også dækning til lægehjælp, hospitalsindlæggelse, hjemtransport mv.

Årsrejsen omfatter blandt andet kompensation for ødelagte feriedage hvis du har været syg på ferien, erstatningsindkøb, hvis bagagen er forsinket, hjemkaldelse til Danmark på grund af sygdom eller dødsfald hos nær familie, rejseledsagelse til dig hvis du skal hjemtransporteres og krisehjælp.

Vores Årsrejse, dækker hele husstanden året rundt, uanset hvor tit I rejser. Du skal bare have din indboforsikring hos os. Årsrejsen er særlig billig, fordi det er indboforsikringen der dækker din bagage under rejsen.

Her gælder Årsrejse Europa

Årsrejse Europa gælder, hvis du tager på udenlandsferie i det geografiske Europa. Forsikringen dækker blandt andet i Europa (fx Frankrig og Spanien) og i Estland, Letland, Litauen, Rusland indtil Uralbjergene, Hviderusland, Ukraine, Moldova, Grønland, Færøerne, de asiatiske og afrikanske lande med kystlinie til Middelhavet, Jordan, De Kanariske Øer, Madeira og Azorerne.

Du kan læse mere om vores rejseforsikringer her på hjemmesiden. Du skal blot klikke på 'Privat', på 'Fritid' og til sidst på 'Rejseforsikring'.

• #4   19. feb 2010 Tak for hjælpen smiley

Havde som skrevet set det på deres hjemmeside at de skrev Tyrkiet, men kunne bare ikke forstå at en medarbejder hos Top Danmark havde sagt til min mor at de ikke dækkede Tyrkiet når man havde en årsrejse Europa....??

Michael B : Tak for vejledning, kan godt nok ikke se Tyrkiet i det du skriver, men det skriver de jo et andet sted på deres hjemmeside smiley

• #5   19. feb 2010 nej jeg kan nemlig heller ikke se det ! så jeg ville tjekke op ,evt med henvisning til der hvor der står de dækker og sørge for at have det stående på skrift.

• #6   19. feb 2010 Michael B : Det har du ret i, uanset hvad så ringer jeg lige til dem på mandag og sikrer mig at det hele er iorden smiley

Men kan se at de skriver at de dækker i Tyrkiet på deres hjemmeside, som Turbo 1 også linker til, så det kan være at ham medarbejderen blev misforstået af min mor ;-D

Men tak for hjælpen smiley

• #7   19. feb 2010 (link fjernet)

se ordlisten side 22 under Europa - hele Tyrkiet er markeret med blåt !!!!

• #8   19. feb 2010 Turbo 1 : Tak for det, har også lige set det, så der burde ikke være nogen tvivl mere, fortsat god aften smiley

Kommentér på:
Årsrejseforsikring EU Top DK, Tyrkiet?

Annonce