Årsrejseforsikring EU Top DK, Tyrkiet? {{forumTopicSubject}}
Vi har årsrejseforsikring Europa hos Top Danmark, og de skriver at de dækker det geografiske Europa inkl. Tyrkiet og Koatien.
Men dækker de hele Tyrkiet, er kommet lidt i tvivl da de godt nok skriver Tyrkiet på deres hjemmeside, men min kære mor har nu fortalt kæresten og mig, at de fik fortalt af en Top Danmark medarbejder at Tyrkiet ikke er dækket. ( de var der i 2008 ).
Vi skal til Kemer i år, så ville høre om nogen af jer har Årsrejse Europa hos Top Danmark, som kan opklare det for os, og fortælle om det da kun er noget af Tyrkiet der er dækket...for kæresten og jeg var da temmelig sikre på at hele Tyrkiet var dækket???
Ringer selvfølgelig til dem på mandag, men kunne jo være nogen der lige ved det
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 5 Emner: 9 Svar: 222
Europa eller verden?
Du kan vælge Europa-dækningen, der hos os omfatter hele det geografiske Europa, inkl. Rusland ind til Ural og populære feriemål som Tyrkiet og Kroatien.
feb 2007
http://www2.topdanmark.dk/privat/forsikringer/fritid/rejse/aarsrejse/
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.412
Vores Årsejse dækker enten i Europa-området eller i hele verden på ferierejser af indtil en måneds varighed. I Europa er Årsrejsen et godt supplement til det gule sygesikringskort, og udenfor Europa giver Årsrejse Verden dig også dækning til lægehjælp, hospitalsindlæggelse, hjemtransport mv.
Årsrejsen omfatter blandt andet kompensation for ødelagte feriedage hvis du har været syg på ferien, erstatningsindkøb, hvis bagagen er forsinket, hjemkaldelse til Danmark på grund af sygdom eller dødsfald hos nær familie, rejseledsagelse til dig hvis du skal hjemtransporteres og krisehjælp.
Vores Årsrejse, dækker hele husstanden året rundt, uanset hvor tit I rejser. Du skal bare have din indboforsikring hos os. Årsrejsen er særlig billig, fordi det er indboforsikringen der dækker din bagage under rejsen.
Her gælder Årsrejse Europa
Årsrejse Europa gælder, hvis du tager på udenlandsferie i det geografiske Europa. Forsikringen dækker blandt andet i Europa (fx Frankrig og Spanien) og i Estland, Letland, Litauen, Rusland indtil Uralbjergene, Hviderusland, Ukraine, Moldova, Grønland, Færøerne, de asiatiske og afrikanske lande med kystlinie til Middelhavet, Jordan, De Kanariske Øer, Madeira og Azorerne.
Du kan læse mere om vores rejseforsikringer her på hjemmesiden. Du skal blot klikke på 'Privat', på 'Fritid' og til sidst på 'Rejseforsikring'.
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.372
Havde som skrevet set det på deres hjemmeside at de skrev Tyrkiet, men kunne bare ikke forstå at en medarbejder hos Top Danmark havde sagt til min mor at de ikke dækkede Tyrkiet når man havde en årsrejse Europa....??
Michael B : Tak for vejledning, kan godt nok ikke se Tyrkiet i det du skriver, men det skriver de jo et andet sted på deres hjemmeside
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.412
nov 2006
Men kan se at de skriver at de dækker i Tyrkiet på deres hjemmeside, som Turbo 1 også linker til, så det kan være at ham medarbejderen blev misforstået af min mor ;-D
Men tak for hjælpen
feb 2007
se ordlisten side 22 under Europa - hele Tyrkiet er markeret med blåt !!!!
nov 2006
Årsrejseforsikring EU Top DK, Tyrkiet?