711 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "SKÅL!!"
Skål
I Gin & Lemmon :-) Til jer andre der sidder her og venter på foråret. Godt nytår.
I Gin & Lemmon :-) Til jer andre der sidder her og venter på foråret. Godt nytår.
Skrevet af: Morten S - 31. dec 2009
Skål
vil lige råbe skål og høre om der er andre der få sig en lille en.. og hvad de drikker.. jeg siger skål i gin og toni
vil lige råbe skål og høre om der er andre der få sig en lille en.. og hvad de drikker.. jeg siger skål i gin og toni
Skrevet af: Jeppe - 25. jan 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
- build my bed 600 kr.
- Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
- Slå græs 440 kr.
- Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 23
apr 2007
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 21 Svar: 1.070
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 93 Svar: 2.734
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 93 Svar: 2.734
jul 2008
Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 1.762
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 23
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.178
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 93 Svar: 2.734
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 93 Svar: 2.734
Og det var ikke en nordmand, men derimod en dansker de havde stoppet....han havde nok lige set sit snit til at lave en hurtig skilling.
SKÅL..!!