{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
338 visninger | Oprettet:

Xbox nørd søges!!! {{forumTopicSubject}}

Hej...
Jeg har købt mig en ny Xbox 360, og jeg vil meget gerne have min account flyttet over på den nye, så jeg ikke mister mine 1000 gamerscore...
Mit problem er bare at, jeg fandt ud af at min account ikke var på live, så jeg kunne ikke overføre den... så jeg måtte sætte min gamle xbox til igen, for at oprette den på live...
Da jeg så vil gøre det spørger den jo om min E-mail og adgangskode, det udfylder jeg så og trykker ok... så siger den at der allerede er en account registret på den E-mail, så jeg tænker det var da underligt og går på xbox.com for at se hvad det nu er...
Det viser sig så at jeg er blevet nød til at lave en account da jeg skulle indstallere GTA IV på min PC og den er så forbundet til min E-mail nu... Så derfor spørger jeg?? HVAD I ALVERDEN GØR JEG FOR AT SLETTE DET LORT?? jeg er ved at gå ud af min gode skind... gider ikke den bruger der er tilknyttet, jeg har kun 60 gamerscore som er på GTA IV til pc så jeg vil bare gerne have den væk så jeg kan få mit "gamle" tag ind...

Jeg håber der er en der kan hjælpe mig så jeg kan komme godt igang med min nye elite... smiley

MVH Kasper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xbox nørd søges!!!
Kommentér på:
Xbox nørd søges!!!

Annonce