844 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Svendborg - boligforeninger? Svendborg - boligforeninger?
Hej alle, lige lidt off topic. Men håber der er nogle der kommer fra Svendborg der kan hjælpe.
Jeg skal til at læse i byen, og leder derfor efter en lejlighed (1. værelses, 2500-3200 kr. om måneden med alt).
Og ville høre om der er nogle der har nogle gode råd til hvilke boligforeninger man evt. kan melde sig ind i? Og hvor jeg bor kigge efter lejelejligheder i byen?
0 synes godt om
jun 2008
Følger: 80 Følgere: 61 Emner: 214 Svar: 1.681
Jeg ved Lautrup Ejendomme har en del lejligheder i byen. Bl.a oppe ved det gamle bryghus. Der ligger vist også en del ungdomsboliger deroppe. Det er tæt på Mc Donalds og Svendborghallen.
Ellers er det bare at kigge i den lokale sprøjte, det gjorde jeg med held.
Hvad skal du læse?
Mvh
Yanks
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 5 Emner: 56 Svar: 303
Jeg skal igang med skibsofficer uddannelsen, så bliver sgu spændende ;D
jun 2008
På daværende tidspunkt var det første halve år af uddannelsen placeret på Kogtved, hvor man også boede. Officers-/kostskole form.
Dernæst flyttede man ud i byen og fortsatte på maskinmesterskolen.
jun 2008
aug 2007
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 30
jun 2008
Men nu er Svendborg jo ikke ret stor. Tager vel ca 10min på cykel fra Apm Kollegiet til navigationsskolen.
Og der er også et fint Honda værksted/forhandler lige i nabolaget af Svendborg C til din fine 400er.
dec 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 251
Her er et par links:
(link fjernet)
http://www.cama-kollegierne.dk/
http://www.apmoellerkollegiet.dk/
Men vil anbefale apm eller svanbo var ikke videre imponeret af cama da jeg studerede
Go Vind
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 5 Emner: 56 Svar: 303
Jeg har i hvert fald søgt på AP møller kollegierne, for de ser rimelig nice ud til prisen. Og jeg skal også lige have søgt hos cama. Det er dejligt med nogle priser der er til at komme i nærheden af i forhold til Århus hehe. Jeg er blevet optaget på dualuddannelsen, så skal nok være lidt forskellige steder..
Det lyder godt med honda forhandleren i Svendborg, er ellers tro kunde hos probike, de har styr på tingene hehe
jun 2008
Held og lykke på dualuddannelsen, den var den jeg droppede ud fra. Håber de har lavet nogle basale ting om ved den siden jeg gik der.
Håber det er til at få job når du er uddannet. At Mærsk ikke har bestemt sig for at fylde filipinere, indere og thaier på deres skibe for at spare.
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 368
Til sidst er der Cama kollegierne, der vist kun er kendt for deres ublu priser! Jeg er tidligere uddannet dual skibsofficer og sidenhen også maskinmester, så du er velkommen til at skrive, hvis du har nogen spørgsmål til uddannelsen eller lign.
Svendborg - boligforeninger?