844 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Svendborg - boligforeninger? Svendborg - boligforeninger?

Hej alle, lige lidt off topic. Men håber der er nogle der kommer fra Svendborg der kan hjælpe.

Jeg skal til at læse i byen, og leder derfor efter en lejlighed (1. værelses, 2500-3200 kr. om måneden med alt).

Og ville høre om der er nogle der har nogle gode råd til hvilke boligforeninger man evt. kan melde sig ind i? Og hvor jeg bor kigge efter lejelejligheder i byen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
  • Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
  • Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svendborg - boligforeninger?
  • #1   13. mar 2010 Hej Altmann!

Jeg ved Lautrup Ejendomme har en del lejligheder i byen. Bl.a oppe ved det gamle bryghus. Der ligger vist også en del ungdomsboliger deroppe. Det er tæt på Mc Donalds og Svendborghallen.
    Ellers er det bare at kigge i den lokale sprøjte, det gjorde jeg med held.

Hvad skal du læse?

Mvh
    Yanks

• #2   13. mar 2010 Tak for tippet vil jeg tjekke ud!

Jeg skal igang med skibsofficer uddannelsen, så bliver sgu spændende ;D

• #3   13. mar 2010 Ahh ok, det har jeg også selv gjort. Droppede dog ud efter 1. sejlperiode.
    På daværende tidspunkt var det første halve år af uddannelsen placeret på Kogtved, hvor man også boede. Officers-/kostskole form.
    Dernæst flyttede man ud i byen og fortsatte på maskinmesterskolen.

• #4   13. mar 2010 Hvis du kan "nøjes" er der jo også A.P Møller kollegiet lige overfor Maskinmesterskolen... Og tæt på gymnasiet. smiley

• rasmus b
    rasmus b Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 30
    #5   13. mar 2010 Skal det være en ordinær lejlighed? hvorfor ikke blot. et kollegie. Dem er der en del af. Hvis du ikke skal være dual eller Maskinmester, jamen så skal du såvidt jeg ved kun være på gråesvej. Der ligger APM kolllegiet noget vej fra, faktisk 3 km. Jeg studerer selv til maskinmester på 2 semester, og bor bare i et lækkert 2 værelses 42 kvm. kollegie-værelse med hele skidtet (selv) til 3800. Cama-kollegierne har med sikkerhed værelser som ligger tæt på gråesvej.

• #6   13. mar 2010 Cama har noget noget ret tæt på Graaesvej ja...
    Men nu er Svendborg jo ikke ret stor. Tager vel ca 10min på cykel fra Apm Kollegiet til navigationsskolen.

Og der er også et fint Honda værksted/forhandler lige i nabolaget af Svendborg C til din fine 400er.

• #7   13. mar 2010 Ohøj Sømand
    Her er et par links:
    (link fjernet)
    http://www.cama-kollegierne.dk/
    http://www.apmoellerkollegiet.dk/

Men vil anbefale apm eller svanbo var ikke videre imponeret af cama da jeg studerede

Go Vind smiley

• #8   13. mar 2010 Tak for tips'ne.
    Jeg har i hvert fald søgt på AP møller kollegierne, for de ser rimelig nice ud til prisen. Og jeg skal også lige have søgt hos cama. Det er dejligt med nogle priser der er til at komme i nærheden af i forhold til Århus hehe. Jeg er blevet optaget på dualuddannelsen, så skal nok være lidt forskellige steder..

Det lyder godt med honda forhandleren i Svendborg, er ellers tro kunde hos probike, de har styr på tingene hehe smiley

• #9   14. mar 2010 Du vil ikke blive skuffet over Svendborg Mc's værksted. Mindst ligeså gode som de gamle mekker, og til en mere fair pris.

Held og lykke på dualuddannelsen, den var den jeg droppede ud fra. Håber de har lavet nogle basale ting om ved den siden jeg gik der.
    Håber det er til at få job når du er uddannet. At Mærsk ikke har bestemt sig for at fylde filipinere, indere og thaier på deres skibe for at spare.

• #10   14. mar 2010 A.P.Møllerkollegiet er det absolut billigste sted at bo i Svendborg, samt der er plads til at få låst motorcyklen inde i et fælles skur! Derefter har boligforeningen nogle ret billige lejligheder, men det er nu ike alle områder der er lige hyggelige at bo i.

Til sidst er der Cama kollegierne, der vist kun er kendt for deres ublu priser! Jeg er tidligere uddannet dual skibsofficer og sidenhen også maskinmester, så du er velkommen til at skrive, hvis du har nogen spørgsmål til uddannelsen eller lign.

Kommentér på:
Svendborg - boligforeninger?

Annonce