{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af ny mobil??
  • #1   19. mar 2010 Iphone... De er bare mere gennemført..

  • #2   19. mar 2010 Klart en Iphone 3GS

  • #3   19. mar 2010 Kender ikke dem alle, men ja Iphone har i alle tilfælde et super lækkert interface og et lækkert feel.....

    Det eneste råd jeg gerne vil sende i din retning er LADVÆRE MED AT KØBE EN MED WINDOWS MOBILE...... Det stinker....

    Android eller Apple......


  • #4   19. mar 2010 Android!!! Så absolut!

  • #5   19. mar 2010 Hmm.... Var ellers lun på HTC'en... Men det er en Android..
    Syntes bare Iphone er lidt dyr... Er der forresten til memorykort i en Iphone? Eller er det bare størrelsen når man køber den?


  • #6   19. mar 2010 Helt sikkert en iPhone det virker bare.Man kan få dem i 16 eller 32 gb så der er mere en nok plads

  • #7   19. mar 2010 Hej Brian

    Jeg har købt en Iphone 3GS 32 GB til min datter. Hun er meget tilpas med den og kan varmt anbefale den.

    Jeg selv har næsten en gammel slæbar på størrelse med en mursten, så det er hendes anbefaling!

    De bedste hilsner, Per


  • #8   19. mar 2010 Du får hvad du betaler for. iPhone!

  • #9   19. mar 2010 Iphone

  • #10   19. mar 2010 Hvis du overvejer en iPhone, så vent til Googles Nexus One kommer på markedet herhjemme, med dansk software. Den skulle være noget bedre en iPhone

  • #11   19. mar 2010 Iphonen har desværre et kæmpe minus.. det ringe kamera! (og det faktum at det er den tlf ALLE har)
    Er nok mere i retning af Sony Ericsson X10..
    Nogen der har prøvet den?
    Sikkert ikke.. De tlf'er jeg sammenligner iphonen med, er faktisk ikke ude endnu...


  • #12   19. mar 2010 I-Fon

  • #13   19. mar 2010 Android rules. Som nævnt, vent på Googles Nexus One.

  • #14   19. mar 2010 Jeg har lige erhvervet mig en Iphone 3GS. Magen til lækkert isenkram af en mobil-pc-gps skal man lede længe efter. Der er lige tænkt over den sidste detalje...

    Så helt sikkert en Iphone hvis du synes du har råd. Og ja, man får som regel hvad man betaler for.

    Mvh


  • #15   19. mar 2010 Hmm... tror det var forkert at spørge mellem de modeller herinde, da kun Iphonen er på markedet endnu, dog er de andre lige på trapperne..

  • #16   19. mar 2010 Jeg kan kun sige, at efter jeg har haft en android telefon, vil jeg KUN have dette nu... Der er så mange muligheder med den, du kan forme den næsten som du vil...

    Jeg ville nok ligge penge på Sony Ericsson X10'eren, hvis du vil have en telefon, du selv kan modulere efter dine egne behov.
    Vil du have en telefon med et fint design, som fungerer godt, men ikke er modulerbar, skal du gå efter iPhone...

    Men ellers, smut ind i en TDC mobil butik, der kan du få demonstreret modellerne (som regel)


  • #17   20. mar 2010 De sælges ikke i DK endnu, men Acer laver nogle ret fede mobiler!
    http://mobile.acer.com/
    Jeg har selv Iphone 3GS, og er egentligt godt tilfreds, men den SKAL lades hver dag!
    Alle de rigtig fede programmer til den, kan kun køres hvis den er jailbroken, og så ryger garantien...
    Den kan heller ikke afspille flash, og det gør at mange hjemmesider ikke kan åbnes, så de fungere på den...


  • #18   20. mar 2010 Har lige kigget lidt på HTC Desire, og den ser da for lækker ud.

  • #19   20. mar 2010 alt andet end nokia.

  • #20   22. mar 2010 Af de telefoner, som er listet op - er HTC Desire nok den mest fremtidssikrede, da den har den bedste hardware... det sikrer at den kan rootes med nye versioner af Android i et godt stykke tid endnu. Og selvom HTC kan være langsomme med deres opdateringer (grundet at de skal porte deres "Sense" til de nye versioner), er det stadig en godt gennemført telefon, som absolut kan sammenlignes med iPhone.

    Så jeg vil sige X10 eller Desire (men hælder mest til Desire).

    Til dem som har listet Nexus One, kan jeg sige at Desire faktisk er samme telefon (men opgraderet med optisk trackball), og den kan rootes med ROM'en fra Nexus One - hvis man ønsker dette... jeg synes stadig HTC's "Sense" er bedre...


  • #21   22. mar 2010 Nexus One kommer ikke til landet, før HTC's Desire er på det danske marked. De har garanteret lavet en eller anden lokumsaftale, så at HTC's "googlebastard" ikke ødelægger salget af deres egen Desire (og det ville vel også være åndssvagt andet)...

  • #22   22. mar 2010 Byggekvaliteten er lækker på iPhone. Men syntes allerede den er temmelig forældet, ligesom min HTC Magic er.
    Det som jeg ser som det store minus på iPhone, det er at den ikke kan multitaske. Så man skal hoppe ud og ind af programmerne hele tiden, hvis man skal noget nyt. Det er ikke nødvendigt på HTC Android telefonerne. Dog kan det også sløve telefonen, hvis der er en masse åbent. Dog er det sjældent noget jeg ser som et problem. Og med HTC Desire, tror jeg ikke det bliver noget problem, da den har en dobbelt så stor processor.
    Kameraet på iPhone og min Magic, er ganske skidt, i forhold til dagens standard. Håber kameraet er mere brugbart på Desire. Det har vist også fået blitz.

    Det skal ikke forstås som en sviner af iPhone. For det den kan, gør den fint. Den virker bare rimelig basic og "forældet". Men mon ikke Apple kommer til at rykke røv når den nye iPhone kommer? Det ville være underligt andet. Men som det ser ud nu, ville jeg lure på Desire når den kommer. Tror iPhone bliver hamrende dyr som altid.


  • #23   22. mar 2010 Check HTC HD2

  • #24   22. mar 2010 Det der med at HTC'erne også bliver sløve med mange programmer åbne i multitasking, er selvfølgelig ordnet med den 1 Ghz Qualcomm. Men ellers har HTC åbenbart fået optimeret processerne i Android-modellerne, da den nye Legend skulle være superhurtig, selvom den kun har gået fra 528 Mhz (HTC Hero) til 600 Mhz - og selv ved multitasking skulle Legend være hurtigere end Hero. Så det fortæller mig at Google må have lavet et eller andet ved Android 2.1 i forhold til 1.6 (og altså ikke kun på den grafiske del), og at HTC har optimeret deres overlay...

    Den nye Legend bliver overraskende positivt modtaget hos Mobilsiden, så det bliver også en svær konkurrent til Iphone det næste års tid. Selv kameraet som ellers ikke er det bedste på HTC-modellerne, bliver virkeligt rost til skyerne (og det er det samme kamera på Desire)...


  • #25   22. mar 2010 Lige da jeg fik min HTC Magic, syntes jeg hurtigt den kunne blive lidt tung i røven når man "pressede" den. Men efter opdateringen hvor den har fået Sense, oplever jeg faktisk den kører mere smooth, selvom den grafisk har fået mere eye-candy. Så noget er der sket. Og med deres nye processor, tror jeg også den spiller max. Savner det lidt på min Magic. Samt bedre kamera og videoafspilning.

  • #26   22. mar 2010 -> Claus A

    Jeg mener også at Magic er gået fra Android 1.5 til 1.6 med HTC's sense lagt oveni. Så det er jo nærmest en Hero (men med et bedre design efter min smag), som du har fået der...

    Den ultimative mobil for mig, er en HD2 med Android (den er desværre født med Windows Mobile, og selvom det er hæderligt med sense, er det stadig Windows Mobile) og Sense, og med Nexus One's levende baggrunde - specielt den der baggrund med græsset og den med bladene i søen ser supercool ud, når man ser det...


  • #27   22. mar 2010 Tror squ HTC Desire løber med mine surt tjente mønter smiley

Kommentér på:
Valg af ny mobil??

Annonce