{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bak vores musik op
  • #1   20. mar 2010 Nu har jeg personligt ikke RET meget forstand når vi taler musik men jeg syntes da det lyder som om i gør et ganske udemærket job der .
    Dog tror jeg bare at den "gamle Hiphop" er slut med at være på toppen og netop som du selv skriver så bliver kulturen overtaget .
    Det er jo fremskridtet og nytænkningen der er med til dette og som JEG hører musikken så er i lidt der hvor i prøver at "genopfinde" den dybe tallerken .

Sorry hvis det er lidt hårdt sagt/skrevet . det er under ingen omstændigheder skrevet i en sur eller kritisk mening .

Jeg tror som sagt bare den tid er forbi hvor det er DET der høres .

• #2   20. mar 2010 Sgu lidt kedeligt imo....laver selv musik og har gjort det siden jeg var 12 (er nu 30) og har hørt hip hop lige så længe og det vigtigste for mig er sgu en eller anden form for originalitet eller i det mindste noget man kan genkende via produktionerne eller vokalen.

Syntes ikke produktionerne skiller sig ud bortset fra nummer 4 der så tilgengæld lyder af et rip off af The Game - The Documentary fra samme album.

Men kritik i måske kan bruge til noget:

• Varier lyrikken...lige nu er det bare la la la derud af uden variation, breaks m.m. Udsen at være fan mener jeg at Eminem er et godt eksempel på hvordan man skriver / rapper variende.

• Drop strygerne....alle nye begyndere, specielt danskere har dte med at smide strygere henover ALT. Det er kedeligt, brugt og uriginalt.

• Attitude er fint men det skal komme med en eller anden form for intelligent tekst. N.W.A. er nok den gruppe med mest attitude og dem der bander mest men selv de havde politisk indsigt bag deres ord.
    Alle kan rende rundt og sige de er hårde og bedst men det er jo lige meget hvis man ikke kan komme med eksempler HVORFOR!

• Catchy omkvæd, evt krydret med lidt scratch er aldrig i vejen.

Anyway, keep up the good work. Accenten er god. Man hører ikke at i er danskere. Og mikset er også temmelig tight smiley

• #3   20. mar 2010 Whooop...glemte helt...gør noget ud af hjemmesiden. Det visuelle indtryk er ofte med til at hjælpe jeres image på vej. Der er en grund til at folk poster flere millioner dollars i musik videoer smiley

• #4   20. mar 2010 Jeg har lige siddet og lyttet det igennem, og jeg er ikke voldsomt inspireret, må jeg desværre tilstå.

Jeg havde måske forventet noget mere "true/back to the roots/oldschool" stil, jvf. dine betragtninger omkring kulturens forfald.

Jeg synes netop at det jeg hørte, er bidragene til "forfald", dog uden at det skal opfattes negativt, for der skal være plads til det hele. Det der er bare meget poppet og "Outlandish" agtigt, i mine ører, og er ikke det jeg forstår med hiphip kulturen, i sin oprigtige form. Men hay... Der er ingen der siger mine betragtninger er de rigtige smiley

Anyway, så håber jeg da at i får succes med det.

/Fra et gammel røvhul, der har hørt Rap siden midt firserne smiley

• #6   20. mar 2010 Miss> Bedre end Anden, siger altså heller ikke ret meget smiley Selv min knægt på fem, der synger med på Prop og Berta, er bedre end Anden!(Når han laver "HipHop")

Han skal holde sig til Comedy.. "skomager, bliv ved din læst", som man siger smiley

Kommentér på:
Bak vores musik op

Annonce