342 visninger
|
Oprettet:
Bak vores musik op {{forumTopicSubject}}
Hej MG,
Hjælp min homie og mig med at blive spredt ud i lille DK.
Vi har lack af ordentlig hip hop. Kulturen bliver overtaget af autotune og pop tunes.
www.simplechange.dk
True rap long lives.
Er det noget i kan bruge? Kritik modtages gerne
/Sebastian
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.886
Dog tror jeg bare at den "gamle Hiphop" er slut med at være på toppen og netop som du selv skriver så bliver kulturen overtaget .
Det er jo fremskridtet og nytænkningen der er med til dette og som JEG hører musikken så er i lidt der hvor i prøver at "genopfinde" den dybe tallerken .
Sorry hvis det er lidt hårdt sagt/skrevet . det er under ingen omstændigheder skrevet i en sur eller kritisk mening .
Jeg tror som sagt bare den tid er forbi hvor det er DET der høres .
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 192 Svar: 2.416
Syntes ikke produktionerne skiller sig ud bortset fra nummer 4 der så tilgengæld lyder af et rip off af The Game - The Documentary fra samme album.
Men kritik i måske kan bruge til noget:
• Varier lyrikken...lige nu er det bare la la la derud af uden variation, breaks m.m. Udsen at være fan mener jeg at Eminem er et godt eksempel på hvordan man skriver / rapper variende.
• Drop strygerne....alle nye begyndere, specielt danskere har dte med at smide strygere henover ALT. Det er kedeligt, brugt og uriginalt.
• Attitude er fint men det skal komme med en eller anden form for intelligent tekst. N.W.A. er nok den gruppe med mest attitude og dem der bander mest men selv de havde politisk indsigt bag deres ord.
Alle kan rende rundt og sige de er hårde og bedst men det er jo lige meget hvis man ikke kan komme med eksempler HVORFOR!
• Catchy omkvæd, evt krydret med lidt scratch er aldrig i vejen.
Anyway, keep up the good work. Accenten er god. Man hører ikke at i er danskere. Og mikset er også temmelig tight
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 192 Svar: 2.416
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 2.638
Jeg havde måske forventet noget mere "true/back to the roots/oldschool" stil, jvf. dine betragtninger omkring kulturens forfald.
Jeg synes netop at det jeg hørte, er bidragene til "forfald", dog uden at det skal opfattes negativt, for der skal være plads til det hele. Det der er bare meget poppet og "Outlandish" agtigt, i mine ører, og er ikke det jeg forstår med hiphip kulturen, i sin oprigtige form. Men hay... Der er ingen der siger mine betragtninger er de rigtige
Anyway, så håber jeg da at i får succes med det.
/Fra et gammel røvhul, der har hørt Rap siden midt firserne
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 2.638
Han skal holde sig til Comedy.. "skomager, bliv ved din læst", som man siger
Bak vores musik op