{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MotoGP 09/10 Xbox
  • #1   21. mar 2010 Tror bare at du er skide dårlig ;o)

• #2   21. mar 2010 Har spillet 4 timer i træk og selv med "opgraderet" maskine er deres bare hurtigere...man henter lidt i svingene men taber på hele på lige strækninger, korte som lange smiley Og de fiser fandme hurtigt forbi. Virker som om at man kører en 125cc mod 850cc.

• #3   21. mar 2010 Jeg har også spillet 08'eren en del og har på intet tidspunkt oplevet at det var lige så svært / umuligt som det nye.

De siger allerede på bane 2 at man helst skal have en 10'ende plads hvilket jeg ser som helt umuligt når alle andre kører i hvert fald dobbelt så hurtigt!

• kristian n
    kristian n Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
    #4   21. mar 2010 er det et godt spil - bedre end 08?

• #5   21. mar 2010 Kan du ikke bare indstille sværhedsgraden? plejer man da at kunne i dvs. bil/mc spil? er det ellers godt, har også selv overvejet det lidt?

• #6   21. mar 2010 Nej det er bestemt ikke bedre end 08.

Grafikken er ringere men nok fordi mulighederne for at customizere cyklerne er kommet.

Følelsen er BESTEMT dårligere... fyren på cyklen sidder og hopper rundt hvis du tapper i svingene.

Styringen er ringere. Når du bremser hårdt ned er chancen for en stoppie med dødelig udgang 50/50.
    Når man tager et sving er der som om der er 2-3 forudindstillet niveauer hvilket betyder at hvis du ikke har ramt svinget perfekt ender det bare galt.

Der er kommet en meget mere avanceret career mode hvilket er et plus. Desværre er der også kommet en oral medhjælper der konstant sidder og snakker.

Desuden er der kommet side missioner under løbne hvilket kunne være meget sjove hvis ikke de var lige så urealistiske som selve spillet. Den ene mission jeg fik var at holde en gennemsnits fart på 160 km/t...fint nok, men cyklen kunne max trække 157 km/t så hvad er pointen?

Modstanderne (computeren) kan accelere og køre VÆSENTLIG hurtigere end dig selv hvilket ikke ville gøre noget HVIS det ikke var nærmest påkrævet at få en 10'ende plads eller blive nummer 15 for at få sponsor ekstra sponsor penge.

Alt i alt et latterligt spil jeg bestemt skal have bytte i games til noget andet. Simpelthen for ringe.

De fleste game sites har vurderet til alt mellem 2-3 ud af 5 mulige. Brugerne på gamespot har givet det 6 ud af 10 hvilket i min bog er 4 for meget.

Et nyt spil skal være BEDRE end de gamle...både grafisk, lyd og spille mæssigt.

Skod spil....capcom, giv mig 6 timer af mit liv tilbage tak.

• #7   21. mar 2010 Glemte selvfølgelig at nævne (hvilket jeg har gjort tidligere) at computerens hoved mission STADIGVÆK er at skubbe dig at banen, køre op i røven på dig osv...

• #8   22. mar 2010 Har kun spillet demoen har og har i store træk samme opfattelse som dig.. syntes også den er alt for svær at styre.. kører man ikke banen 100% perfekt så er det lige direkte i gruset... så det er et af de spil jeg er glad for at man ku hente demo til....

Kommentér på:
MotoGP 09/10 Xbox

Annonce