{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Chevrolet Aveo, femdørs fra 2012: Selve spejlet i sidespejlet på bilen hænger løst! Påsætning af vinduesviskere for og bag! 910 kr.
  • Vinduespudsning 1.800 kr.
  • Toilet - Lyd 700 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Fix a mirror light 600 kr.
  • Rengøring af 100 m² hjem 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hey allesammen
  • #3   23. mar 2010 Prøv - det kan højst koste en tur i køleskabet!

Personligt synes jeg det er noget fis, men ejeren af sitet sætte jo reglerne....

• #4   23. mar 2010 Alle knep må gælde for at få sig en mc vil jeg sige;)

• #5   23. mar 2010 Heeeeej med dig smiley
    Ønsker alle en god dag

• #6   23. mar 2010 Syntes da forresten tit man ser sælger annoncer hvor der står som note, at bytte til bil også er en mulighed så hvorfor ikke:)

• #7   23. mar 2010 Mener at kunne huske,a tdet må man ikke.

MEN jeg lavede en købes, hvor der stod at en bestemt genstand MEGET gerne skulle indgå som del/hel betaling, og den fik jeg IKKE slettet!

• #8   23. mar 2010 Peter:

Ikke enig. Sitet har jo Marked sektioner både her og på BG, så selvfølgelig skulle der gerne være en ulighed for ejere med et ben i hvert lejr.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
    #9   23. mar 2010 Hvorfor bruge tid på at spørge i forummet når man bare behøver klikke på "Brugerbetingelser" og læs det hele igennem?

• lasse h
    lasse h Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #10   24. mar 2010 Undskyld Hr. "hjælpe" adminstrator...

Nu var det ikk din mening jeg havde behov for at vide, men nogen taler af erfaring...

Lasse

• #11   24. mar 2010 Du kan jo bare kigge efter mc'er du kan lide der er til salg og spørge om de er interesseret i at bytte i deres annonce...det sker hele tiden og jeg har ikke set en annonce blive slettet på den baggrund!

• lasse h
    lasse h Tilmeldt:
    apr 2008

#12   24. mar 2010 Mange tak Kristian for en relevant svar (ingen hentydninger)

Virker som om det er det enste jeg kan gøre... smiley Tak igen

• #13   24. mar 2010 Hej Lasse
    det er hjælpe administratorerne der er dømmende og udførende magter herinde, så jeg ville behandle dem med en smule respekt smiley

når det er sagt så synes jeg Sajmon skulle have svaret på spørgsmålet i stedet for at fremprovokere den der smiley

men nej man slipper sjældent afsted med at lave den type annonce. Peronligt synes jeg også det er noget pjat, da det må være her det er nemmest at købe en mc smiley
    held og lykke med købet.

• lasse h
    lasse h Tilmeldt:
    apr 2008

#14   24. mar 2010 Nej men bliver bare lettere irriteret over arrogante indlæg., kan ikk se hva det skal til for? Netop fordi jeg ikk gider og lave noget ballade opretter jeg et forum hvor jeg hører folket som taler af erfaring.,

men syns personligt det et noget pjat, men hvis er retningslinierne herinde, er det 100 % fair, det respektere jeg...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
    #15   24. mar 2010 HeRR lasse H - Du fik ikke min mening, men en fin hentydning. Dem kender du jo så udemærket til, kan jeg da se... :o)

Når du nu skal være så pisse-spydig og trodsig, må det så stå 1-1 til hver af os.

Jeg skriver det ikke for at lyde arrogant, men fordi det udelukkende ER retningslinjerne du skal rette dig efter - og intet andet.

HAVDE du læst dem, som du faktisk HAR bekræftet under oprettelse af din profil, så behøvede du slet ikke spørge her - som er min pointe i første indlæg jeg skrev.

Jeg synes også det er dumt man ikke må bytte mellem gallerierne, men det er nu engang de regler som gælder her.

• lasse h
    lasse h Tilmeldt:
    apr 2008

#16   24. mar 2010 smiley Vi lukker den bare her... Stille og roligt uden at smække med døren,.

Jeg fik vidst svar på mit spørgsmål smiley

Kommentér på:
Hey allesammen

Annonce