Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  campingvogn hvilken ? +-
  • #1   1. apr 2010 Ved ikke lige, hvad man skal holde sig fra, men denne model er da cool nok og forener 2 ting smiley
    http://fpn.dk/motor/mc/article1975443.ece

Palle

• #2   1. apr 2010 Ved ikk hvilke der er "dårlige ", men skulle der fremhæves nogen, er det måske f.eks HYMER, som er bedre isoleret.
    Desuden er den bygget op uden træ i konstruktionen, dvs. ingen fare for råd og fugtskader.
    Nu skrivere du ikk om du skal have en faststående eller det er til at trille Europa tynd med, hvilket jo kan have indflydelse på størrelse og model
    med hensyn til bla. indretning..

• #3   1. apr 2010 Cracker ! det står da under Off Topic

• #4   1. apr 2010 jeg har en fin CV burstner ventana avantgarde 98 , den har alt hvad der skal være af udstyr og den er i prisklassen ca 50000 ! Men den har haglbuler og derfor koster den kun det halve ! er du intra så send pb
    ELLERS : er der som sådan ikke dårlige vogne i danmark , men de kan/gør noget forskelligt så du må skrive hvad du skal med den : sommer/vinter fast/køre stor /lille hvad må du trække hvor mange skal i være i den osv

Kommentér på:
campingvogn hvilken ? +-

Annonce