{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Har brug for et lift {{forumTopicSubject}}

Vil lige spørge verdens bedste galleri om en tjeneste smiley

Er der nogen som bor i, eller omkring Slagelse, og skal til jylland i nærmeste fremtid? Har brug for at få en herrecykel transporteret til fastlandet..

Har forhørt mig vedr. forsendelse, men det ville blive for dyrt smiley

På forhånd tak Flemming


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har brug for et lift
  • #1   20. apr 2010 Det kunne også bare væren en person som skal med toget til jylland. Man må ikke længere bare købe en cykelbillet alene. Der skal være en person tilknyttet billetten. Betaler selvfølgelig alle omkostninger vedr. cyklen, og gerne lidt til som tak for hjælpen smiley

  • #2   20. apr 2010 Stil dig på lur ved billetlugen og send cyklen med den første der køber en billet til jylland... Blot en mulighed;-)

Kommentér på:
Har brug for et lift

Annonce