{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

Butiks tyve {{forumTopicSubject}}

Har lige været hos den lokale købmand, og han tog 2 kvinder af fremed herkomst i at stjæle, ( vil tro det var mor og datter ca 60 år og ca 30 år )samt det at han havde opdaget at de havde stjålet øl derfra i går, han ville så geren tale med dem om det og vise dem hans overvågnings film, og da han tilbage holde de 2 så skrappet de noget op og gik uden for, alt imens købmanden sagde at han gerne ville tale med dem, men de råbte højer og højer og deres mænd ( 3 stk ) som stod ude ved deres bil og vented, kom springende og rev dem løs fra købmanden alt imens de slog ud efter ham ... og nu råbte og skreg de at han var rasist og en stor dum idiot osv osv ..
jeg selv var helt ned i bunden af P pladsen men kunne tydelig høre det hele,
de sprang derefter ind i deres bil og kørte derfra med lovning på at de ville komme tilbage og smader ham og butikken . .
deres bil nummer blev noteret og Politiet blev tilkaldt og infomeret . .

grunden til jeg skriver dette er, kort og godt
At
De svin blev opdaget i deres tyveri og nu er købmanden helt pludselig blevet udnævnt som Rasist samt idiot og er blevet truet med bål og brand af dem.. hvad faen bilder de røvhuller sig ind. men som jeg sagde til købmanden at jeg havde sgu respekt for at han ikke veg og stod fast på de skulle aflevere hans vare... godt gået købmand.......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Butiks tyve
  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Svar: 3
    #1   20. apr 2010 Stor respekt til købmanden, der er sku grænser for hvad man skal finde sig i, og i sidste ende er de sku nok store rasister end ham, hvis han da er det....

Godt gået!!!!!!!!!!!!

• #2   20. apr 2010 Det er fandme utroligt hvordan folk kan opfører sig! Jeg var sgu blevet bange, jeg skal ikke op og slås med sådan nogen, og slet ikke når der er så mange! Fandme sejt af købmanden!

• #4   20. apr 2010 Ja det er os der er racister og det er okay for dem der råber og skriger skældsord efter os andre.. de sku kraftedeme sendes hjem på stedet...

(dette er ikke møntet på alle af anden etnisk herkomst.. men på dem der tror de ejer det hele og kan te sig som de vil)

• #5   20. apr 2010 Butikstyve er meget ubehagelige, når de bliver stoppet. Jeg har været civil butiksdetektiv. Når man stoppede en flok østeuropæer med sporttasker fuld af kød, skulle man eddermame være sikker på, at man ikke blev stukket ned, eller fik en røvfuld.

• #7   20. apr 2010 Du huskede selvfølgelig at melde dig som vidne ikke? smiley

Det er alvorlige trusler at live udsat for, så købmanden kunne nok bruge lidt backup.

• #8   20. apr 2010 du skal ikke være et øjebik i tvilv om at købmanden havde backup... flere stod på spring til at hjælpe ham... trods det hele gik meget hurtig, flere var også over og give deres forklaring.. så alt på plads der..

Kommentér på:
Butiks tyve

Annonce