699 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Jokes ;o) Jokes ;o)

Bent ville gerne have sex med en af de unge piger på hans arbejde, men desværre hun havde allerede en kæreste, jeg giver dig 1000 kr hvis bare jeg får lov at ha sex med dig. Men hun sagde Nej. Han prøvede igen, jeg er hurtig, jeg smider pengene på gulvet, du bukker dig ned og jeg er færdig når du har samlet dem op. Hun ringer til kærsten og fortalte ham hele historien. Kæresten sagde: Be ham om 2000kr og saml dem så hurtigt at end ikke når at komme ud af sine bukser. Hun gjorde som kæresten havde forslået og bent accepterede tilbudet med de 2000kr. Efter 45 minutter ringede kæresten til hende og spurgte: hvad skete der? Hun svarer: DEN SATAN BETALTE MED MØNTER ;o(

Derfor bør man være medlem af sygesikring danmark:

Et ældre ægtepar henvender sig til sexklinikken. Lægen spørger: hvad kan jeg gøre for jer?
Manden: vil du kikke på os mens vi har samleje? Lægen bliver lidt forbavset over ønsket men accepterer. Efter parret har gennemført samlejet siger lægen: der er intet i vejen med den måde i har samleje på og udskriver en regning på 300kr. Dette gentager sig i flere uger. Parret bestiller tid hos lægen, har samleje uden problemer, betaler lægen og går igen. Til sidst spørger lægen: hvad er det helt præcist i forsøger at få løst? Manden svarer : vi forsøger ikke at finde ud af noget, hun er gift så vi kan ikke være hos hende, jeg er også gift så vi kan heller ikke være hos mig. Motellet nede på hjørnet tager 450kr for et værelse og sheration hotellet tager 800kr. Her gør vi det for 300kr og så får jeg endda 257kr tilbage fra sygesikringen danmark ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jokes ;o)
Kommentér på:
Jokes ;o)

Annonce