1.056 visninger
|
Oprettet:
HVAD ER DIN UNDSKYLDNING.......?? {{forumTopicSubject}}
Jeg kører SUZUKI...... fordi jeg har en stor tissemand og ikke skal bevise jeg er noget........!!
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 67 Svar: 20.850
Behøver man en undskyldning?
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 486
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.148
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 192 Svar: 2.411
PS: Jeg bruger min kværn mere end jeg bruger min pik så det var pengene værd ^^
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.695
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 2.996
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.481
maj 2008
Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 92
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 31 Svar: 412
maj 2007
Følger: 55 Følgere: 58 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.746
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.695
feb 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 110
maj 2006
Følger: 80 Følgere: 75 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.974
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.695
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 284
feb 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 110
feb 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 110
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 573
maj 2005
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 9 Emner: 174 Svar: 909
mar 2006
Følger: 47 Følgere: 41 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.535
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 93 Svar: 2.734
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Så kan det andet være sekundært.
maj 2005
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 9 Emner: 174 Svar: 909
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.695
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.695
Ville sgutte køre til Tunesien på min...så ville jeg få hæmorider på str med Mols bjerge...
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 65 Svar: 935
jul 2004
Følger: 126 Følgere: 140 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.535
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
...I har hermed vundet håneretten:-)
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.695
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.909
OG fordi jeg smiler, NÅR den bringer mig på arbejde, pga. måden den for mig frem på!!
Det med tissetrolden, det kan jeg ikke huske hvordan virker....
HVAD ER DIN UNDSKYLDNING.......??