1.137 visninger
|
Oprettet:
TOP GUN {{forumTopicSubject}}
Ja til dem der er inde og se tv
så starter den nu på tv 2
mvh
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 94 Svar: 438
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 1.267
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 163
Det er sgu lang tid siden vi gjorde det sidst.
Topgunfest til sommer med alle de gamle tosser?
nov 2005
Følger: 48 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 179 Svar: 4.558
Sgu da Iceman der er den sejeste!!
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 1.267
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.466
jun 2008
Følger: 80 Følgere: 61 Emner: 214 Svar: 1.679
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 1.267
jun 2008
Følger: 80 Følgere: 61 Emner: 214 Svar: 1.679
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 1.267
Om vi er nogle hårde hunde må du spørge Taleban om...
Evt læse Lars Ulslev Johannsen´s bog De Danske Tigre, det var Taleban der selv gav de Danske styrker det "tilnavn"
Vi kan sidde herhjemme og grine af navnet, trække lidt på smilebåndet, men symbolikken er IKKE til at tage fejl af...
TOP GUN