735 visninger
|
Oprettet:
Iphone, ipod, mobil , styr på det ? {{forumTopicSubject}}
Hej alle har ikke meget forstand på det !
men skal ha en tlf ? jeg vil gerne kunne høre musik , men det kan også ske ved hjælp af en Ipod ,som jeg ikke har ,
min båd har sådan en indgang til Ipod så det ville være smart.
men har også set en der kunne gå på nettet , jeg er ikke bundet til noget teleselskab , men gider ikke betale dyrt hver mnd , den må også gerne være nem at håndtere , kan i give nogle input ? og også gerne steder hvor det kan købes /abbonoment til en ok pris på forhånd tak.
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 66 MC-er: 3 Emner: 125 Svar: 680
tror også det er fremtiden der er her. den er nem og betjene og du kan det hele.
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.402
dvs at med en almindelig nokia tlf , en lille Ipod, så kan jeg det samme udover at gå på nettet ?
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 66 MC-er: 3 Emner: 125 Svar: 680
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 47 Svar: 311
Tag foreksempel en Nokia N95 og sammenlign den med iphone.. den kan FLERE ting end iphonen og er langt billigere + den har gratis fuld funktionel GPS der er ligeså avanceret som en GPS til 9000kr fra garmin.
Det hedder god reklame og ungdommens lette ofre.
Det "ipod stik" i din båd er noget som (bådens mærke) har fået store mængder penge af Apple for at montere i båden så de nærmest opfordrer dig indirekte til at købe en Ipod
En iPhone er virkelig virkelig overvurderet KUN på grund af rigtig god markedsføring og at det er et "hit" blandt de unge..
Et alternativ der kan MERE end en iPhone og som er billigere og som BÅDE har tastetur OG touchscreen er en Nokia N97...
Støt Apple ved at købe disse latterligt overadvertiserede produkter og endnu flere bliver "lokket i fælden" og tror de har gjort et genialt køb og at de har en telefon der er langt bedre end andre...
Og hvorfor købe en mp3 afspiller som iPod når det i forvejen er integreret i telefonerne og har været det de sidste 5 år?? Hvis der er pladsmangel mht sange så køber du bare et miniSD eller et microSD kort på mange GB til ingen penge i forhold til hvad en iPod koster
Apple er et modefænomen og vil uddø langsomt når folk begynder at forstå specifikationer og funktionerne og applikationerne i telefonerne..
Iphone, ipod, mobil , styr på det ?