1.535 visninger
|
Oprettet:
KVINDER OG MC.........!! {{forumTopicSubject}}
Gad vide hvorfor driftsudgifter ikke falder på kvinder, når de kommer over i veteran-alderen??
Gradvis billigere når de de når "Classic"- alderen og fortsætter til Varan....... jeg mener VETERAN... 35+...!!!
feb 2009
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 76 Svar: 1.228
der burde man få tilskud... ligesom børnepenge *GG*
sep 2007
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 10 Emner: 68 Svar: 449
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
nov 2006
Følger: 66 Følgere: 67 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.887
nov 2006
Følger: 66 Følgere: 67 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.887
feb 2009
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 76 Svar: 1.228
Lars.... den med skrot præmien er købt !!... så er der til udbetalingen på en på 25 *LOL*
nov 2006
Følger: 66 Følgere: 67 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.887
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 97 Svar: 1.318
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.178
nov 2006
Følger: 66 Følgere: 67 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.887
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 97 Svar: 1.318
Men altså, det er bare noget, jeg har hørt, at de gør, jeg ser jo selvfølgelig ikke det selv.
okt 2005
Følger: 123 Følgere: 127 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.072
nov 2006
Følger: 66 Følgere: 67 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.887
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 97 Svar: 1.318
Men jeg synes, at Peter skal vælge Kasper, for han har trods alt været med længe.
nov 2006
Følger: 66 Følgere: 67 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.887
KVINDER OG MC.........!!