Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bank anbefalinger
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.928
    #2   5. maj 2010 Nordea.

• #3   5. maj 2010 Dronninglund sparekasse smiley

• #4   5. maj 2010 Handelsbanken er uden tvivl den bedste bank jeg nogensinde har haft!
    Kan kun anbefale dem og deres service

• #5   5. maj 2010 Jeg skiftede for et års tid siden fra Nordea til Arbejdernes Landsbank. Det kan kun anbefales, men jeg tror det kommer meget an på hvordan kemien er mellem en selv og ens bankrådgiver.

• #6   5. maj 2010 Nordea . Er selv ung og har en masse fordele smiley

• #8   5. maj 2010 Andersen. Jeg er ikke utilfreds til SNB. Jeg vil gerne have en landsdækkende bank. Jeg gennemfører mange handler på internettet, hvis jeg får en større bank, er der større chance for, at mine kunder har samme bank, og dermed kan jeg se pengene samme dag. Og afsende varerne hurtigere.

• #10   5. maj 2010 Nordea

• #12   5. maj 2010 IKKE Nordea - jeg og mine forældre har haft dem "altid", siden de var unibank, mine forældres bankrådgivere har vildledt mere end en gang...

DiBa blev mærkeligt stalker-agtige da vi takkede nej til et lån fra dem og blev ved med at ringe og skrive LÆNGE efter...

Til gengæld har jeg på intet tidspunkt fortrudt at jeg valgte Lån og Spar

• #13   5. maj 2010 Det kan godt være at de små banker slår sig op på at være billige og kompetente. Med tænk lige det igennem. Undersøgelser viser at Danske Bank er BILLIGST genne et livsforløb, hvis du er lejer, og Nordea er BILLIGST hvis du er ejer. Danske Bank kommer ind på en 2. plads, hvis du er ejer.

De store banker har en stordrift fordel, qua deres størrelse, som gør at de kan give value for money, samt kompetent rådgivning. Der er ikke det en stor bank kan hjælpe med. Du er aldrig den første der kommer med en forespørgsel. Du vil altid kunne få et svar. Hvis ikke rådgivere kan svare så er der en KÆMPE back office orgination der kan hjælpe med det samme.

Om du vælger Danske Bank eller Nordea er en smagssag. Nordea er størst i norden, mens Danske Bank er størst i Danmark. De to banker tilbyder stortset de samme produkter til samme priser.

• #14   6. maj 2010 Hej Dennis

Med din begrundelse 05.05.10 kl. 19.53.20 er der kun et korrekt svar på dit spørgsmål, nemlig Den Danske Bank, da de har flest bankkunder herhjemme.

Statistisk set vil du ramme flest med den bank - om det så er den bedste, skal jeg ikke gøre mig til dommer for.

De bedste hilsner, Per

Kommentér på:
Bank anbefalinger

Annonce