2.587 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
pakke fra tyskland pakke fra tyskland
hej har købt et par støvler igennem ebay og sælger har sendt dem den 24-4 men jeg har ikke modtaget dem,nu skriver han at de er blevet afleveret ved mig den 28-4 men var ikke hjemme der.Mit spørgsmål er hvis nu posten bare har stillet dem foran døren og de er blevet snuppet hvad skal jeg så stille op?jeg har før prøvet at posten lagde en læderdragt foran min dør,men den var der heldigvis da jeg kom hjem.
på forhånd tak for hjælpen
0 synes godt om
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 139
jeg ville trække betalingen tilbage
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 52 Svar: 638
maj 2006
Følger: 23 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 305
Men hvis han smider pakken foran din dør uden en underskrift eller en aftale med dig, så er det da hans ansvar når han ligger pakken foran døren?
apr 2007
apr 2009
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 18 Svar: 499
MHT.betaling og at trække den tilbage , er der betalt med bankoverførsel så er det surt sjov, du KAN ikke trække betalinger tilbage der er gået i gennem.
Derfor betal kun med Paypal , har du betalt med det , kunne du have startet en sag nu og det havde været sælger der skulle bevise det hele , at varen var sendt , at du havde fået pakken osv.osv og kan han ikke det , får du dine penge igen.
Så få et trackingnummer og tag det derfra og husk , altid Paypal
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 101
Nummer 1 er som du selv skriver - få oplyst forsendelsesnummer og så se hændelser på
(link fjernet)
hvis støvlerne er sendt som pakke og med Post Danmark som distributør.
De bedste hilsner, Per
PS! Hold os informeret om resultatet
apr 2007
okt 2006
Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 80 Svar: 1.628
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 93 Svar: 2.757
Men ligemeget hvad...du skal skrive under på at du har modtaget pakken...har du ikke det, har du officielt ikke modtaget den, hvorfor posten/pakkefirmaet må erstatte den, hvis de bare har "lagt" den et sted...det er deres ansvar, sålænge du ikke har kvitteret for modtagelse
apr 2007
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 32
Jeg har konsekvent valgt at få det leveret der hvor jeg arbejder, da vi altid har åbent i dagtimerne, og kollegaerne er flinke...
Jeg havde for nylig bestilt nye dæk gennem GLS, så kom en kollega forbi og sagde, se "jeg har fået nye dæk" der kom en mand fra GLS og jeg kvitterede for modtagelsen...
Fint nok - men GLS har faktisk IKKE afleveret dem til mig, men bare en tilfældig...
pakke fra tyskland