451 visninger
|
Oprettet:
Ferie i Thailand {{forumTopicSubject}}
Hej
Min kæreste og jeg har tænkt os og rejse en måned til Thailand. Vi er i tvivl om, hvor mange penge vi skal bruge. Vores plan er at rejse 1 måned. Vi vil rejse rundt og opleve noget, shoppe, spise god mad, få massage, kører frem og tilbage i bus evt taxa. Overnatning behøver bare og foregår på hostels eller lignende. Hvad siger jeres erfaringer?
Hvis man går ud fra at hver person har 10.000 dkkr i lommepenge, hvor langt vil vi komme for det?
På forhånd tak
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 67 Svar: 1.220
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 7 Svar: 70
Håber det hjælper lidt med hvad du skal ha med.
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.605
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 51 Svar: 256
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 67 Svar: 1.220
Husk at sørge for vaccinationer
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 244
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 37 Svar: 236
Hvornår skal I afsted? Jeg og kæresten var selv i Thailand i 1 måned forrige sommer. Min dagbogs-blog kan ses her: http://mthvam.blogspot.com/
Af high-lights kan kort nævnes: Koh Chang, Kanchanaburi, Chiang Mai og selve Bangkok! Jeg vil anbefale jer at købe Lonely Planets guide til Thailand!! Den er simpelthen u-undværlig! Dog synes jeg, at I skal passe på med at bruge den for meget mht. overnatning. Der er rigtig mange gode steder ud over det.
Jeg tror vi brugte omkring 12.000 inkl fly, overnatning, spisning og shopping! Men vi havde så ikke skrædersyet tøj med hjem. Den stod på MBK, der er et KÆMPE shopping-center! Lige et ekstra tip: Der er en isbutik når man kommer ind fra sky-train... prøv den og bliv hooked!!
Skriv endelig, hvis du har nogle spørgsmål. Jeg ved bloggen er lang, men det var også en god tur
Ferie i Thailand