{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

Ferie i Thailand {{forumTopicSubject}}

Hej

Min kæreste og jeg har tænkt os og rejse en måned til Thailand. Vi er i tvivl om, hvor mange penge vi skal bruge. Vores plan er at rejse 1 måned. Vi vil rejse rundt og opleve noget, shoppe, spise god mad, få massage, kører frem og tilbage i bus evt taxa. Overnatning behøver bare og foregår på hostels eller lignende. Hvad siger jeres erfaringer?

Hvis man går ud fra at hver person har 10.000 dkkr i lommepenge, hvor langt vil vi komme for det?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ferie i Thailand
  • #1   13. maj 2010 Den bedste mad får du på de lokale Thailandske joints smiley det er HERRE billigt og det smager HERRE godt smiley det med at rejse rundt på Hostels har jeg ingen erfaring med smiley men både massage og lokal taxaer er billige smiley

• #2   13. maj 2010 Min svigerinde og hendes kæreste var i thailand for nogen måneder siden. De havde hver især 6000 kr i lomme penge med og de var der i 14 dage hvor de også tog rundt og prøvede ting og spiste ude men de boede dog det samme sted.
    Håber det hjælper lidt med hvad du skal ha med.

• #3   13. maj 2010 Har kørt ca 20000 km rundt i Thai på MC du spørger bare hvis der er noget , vigtigst af alt hvor er jeres udgangs punkt

• #4   13. maj 2010 Vi ved ikke så meget endnu. Vi flyver til Bangkok og tager den derfra. Men alt information er brugbart.

• #5   13. maj 2010 Et fedt sted at se er Chiang Mai og Chiang Rai smiley oppe ved "The Golden Triangle" hvor Burma, Thailand og Laos mødes smiley og så er der det flotteste bjerglandskab i Nord Thailand smiley
    Husk at sørge for vaccinationer smiley

• #6   13. maj 2010 kom hjem far puhket 6 maj fed ferie 70000 thb var det vi brugte på 14 dage 35 kg tøj med hjem skrædder syet jakkesæt og kjoler det er super billig dernede vores hotel www.capesienna.com

• #7   13. maj 2010 Hej Dennis!

Hvornår skal I afsted? Jeg og kæresten var selv i Thailand i 1 måned forrige sommer. Min dagbogs-blog kan ses her: http://mthvam.blogspot.com/

Af high-lights kan kort nævnes: Koh Chang, Kanchanaburi, Chiang Mai og selve Bangkok! Jeg vil anbefale jer at købe Lonely Planets guide til Thailand!! Den er simpelthen u-undværlig! Dog synes jeg, at I skal passe på med at bruge den for meget mht. overnatning. Der er rigtig mange gode steder ud over det.

Jeg tror vi brugte omkring 12.000 inkl fly, overnatning, spisning og shopping! Men vi havde så ikke skrædersyet tøj med hjem. Den stod på MBK, der er et KÆMPE shopping-center! Lige et ekstra tip: Der er en isbutik når man kommer ind fra sky-train... prøv den og bliv hooked!! smiley

Skriv endelig, hvis du har nogle spørgsmål. Jeg ved bloggen er lang, men det var også en god tur smiley Ellers kan Lonely Planets guide hel sikker yde jer den hjælp, som I har brug for!! Den kan fås hos Saxo for 160 kr ex fragt eller £12 ex fragt over www.ebay.co.uk.

Kommentér på:
Ferie i Thailand

Annonce