{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.569 visninger | Oprettet:

kørsel- Kjellerup v/ Viborg - Aalborg {{forumTopicSubject}}

Hello...
Jeg mangler en del Jernbanesveller som jeg har søgt gennem længere tid, nu har jeg fundet dem og enda til rigtig billige penge...
Problemet er bare at det er i Kjellerup ved Viborg og jeg bor i Nordjylland, nærmere omkring Brønderslev.

Jeg skal bruge cirka 20 sveller og de vejer vel omkring 80 kilo stykket.

Det lastbil jeg plejer at kunne bruge, er desværre solgt. Jeg har søgt på biludlejning, men de store lastbilerbiler hos PL og Eurocar, er sgu for dyrer til det pjat, ellers har jeg kun kunne finde 3500 kg. biler. og så er det jo ikke mange man kan have med per gang.

Vognmandsfirma - tjaa... mon ikke det koster et par tusind ;O( - ved gogt svellerne er billige med ikke så bille at de kan opveje hinanden.

Har du en idé eller kender du en som har en bil man kan leje, enten en 3500 kg. varebil til billige penge og som ikke er afregnet med 4,5 kroner pr kilometer eller en lastbil / stor varevogn som kan lejes - eller køre du nogen gange strækningen med tom lastbil ?
Alle råd modtages - dog gerne seriøse ;O)...

Kom glad - Kunne de komme til Aalborg kunne jeg selv fragte dem videre med boggietrailer i små portioner - måske

mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kørsel- Kjellerup v/ Viborg - Aalborg
Kommentér på:
kørsel- Kjellerup v/ Viborg - Aalborg

Annonce