{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.922 visninger | Oprettet:

Føj siger jeg bare! {{forumTopicSubject}}

Jeg er fuldstændig målløs over at brugere og folk herinde kan være så ondskabsfulde overfor en mentalt retarderet og psykisk syg mand. Findes der ingen empati eller realitetssans? Manden har jo tydeligvis brug for hjælp og vi er fuldstændig enige om at hans opførsel i tråden absolut ikke er i orden, men det er der jo tilsyneladende en grund til, som der blev gjort opmærksom på flere gange. Netop den grund og hele hans reaktion burde have fået flere af jer til at stoppe istedet for at blive ved.
Jeg håber sq der er flere der har dårlig smag i munden og en anden gang tænker sig om inden man kører en sådan tråd fuldstændig ud af proportioner.
Føj siger jeg bare....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Føj siger jeg bare!
  • #1   26. maj 2010 hvilken tråd?

• #2   26. maj 2010 Du har ret Seb ...

• #3   26. maj 2010 Ja fy for satan da!

Hvilken tråd er det vi taler om?

• #4   26. maj 2010 Tråden er vist slettet ...

• #5   26. maj 2010 Kan fandme ikke ha' ondt af ham ??
    Han gik jo helt amok uden nogen grund? vi skrev da RIP til hans broder der var død. Men så mistet han helt jordforbindelsen ..

hvis du havde læst hele tråden, fatter jeg ikke du kan komme med de udtalser ..
    Og kan satme ikke ha ondt af en mentalt retaderet, der har mordforsøg/brændstiftelse/grov vold på samvittigheden ..!

For min skyld kunne han hoppe i havnen, i dont care ..

• #6   26. maj 2010 Den blev slettet for 5 minutter siden. En gut som havde lagt en youtubefilm ud med et inde om hans afdøde bror. Manden var yderst aggressiv og voldsom når folk kommenterede på det.
    Som der også stod i tråden var manden psykisk syg. Der var linket til en bt artikel hvor han var flygtet fra en psykiatrisk fængsel. Alene hans opførsel sagde det hele.

Manden er jo tydeligvis i sorg og tydeligvis psykisk syg, alligevel var folk ualmindelig grove ved ham.. Det gør man bare ikke ved psykisk syge mennesker!

• #7   26. maj 2010 Jeg er enig Sebastian!!!!

Jeg tror tråden netop blev slettet, den forsvandt i hvert fald, da jeg sendte den skideballe, jeg havde siddet og skrevet.

Det er skræmmende, at en flok ellers ret fornuftige "Voksne" mennesker arbejder så totalt målrettet på at konvertere en persons ulykke, til deres egen farce!!!!

Ja, han var ikke noget lys, Nej, han var ikke velformuleret, Jo han var dybt ulykkelig og frustreret, og en lang række brugere gjorde ALT hvad de kunne for at frustrere ham yderligere.....

Skændsel!!!!

• #8   26. maj 2010 Glenn han gik da ikke amok uden grund!
    Grunden er jo at han er psykisk syg!!!! Det er jo lige præcis det der er min pointe!

Cracker jack du skal være velkommen til at have din mening.

Jeg reagerer fordi den tråd simpelthen blev kørt alt for langt af alt for mange folk som tilsyneladende ikke har nogen form for empati!

• #9   26. maj 2010 Kurt det er jeg glad for at høre.
    Jeg blander mig normalt udenom sådanne tråde, men det der skete i den tråd det var bare for meget....
    Føj!

• #10   26. maj 2010 Bare fordi man er lidt retaderet, kan man ikke te sig som man vil ..
    Men nægter og tro på du læste hele tråden .. Så ville du ikke skrive sårn' ..

• #11   26. maj 2010 Så lås ham inde!! og få behandlet den sygdom!!

hans overskrift på den hans tråd havde jo intei med indholdet med tråden at gøre!!

• #12   26. maj 2010 Steffen

Oplægget i tråden havde ALT med emnet at gøre. Kommentarerne her fra forum skabte indholdet - Manden blev decideret "SPILLET" - Føj.

• #13   26. maj 2010 CJ:

Du kan føje mig til rækken af usmagelige moraliserende individer.

To gange - for min skyld!

• #14   26. maj 2010 Tragisk, at han har mistet sin bror..

HJÆLP skal han da have, inden han gør ondt på sig selv... Eller for den sags skyld "andre"...

/Rass

• #15   26. maj 2010 Sebastian óg Kurt.. Syntes i skal tage den over en kop kaffe..
    for i ændre sku' ikke min mening, Et retaderet fjols ! kan satme ikke ha' ondt af ham .. Men han er hvor han hører hjemme, og håber han skal tilbringe sine sidste dag der .. End of story ..

• #16   26. maj 2010 Har ikke det fjerneste ondt af drengen!!!

Gu` har han brug for hjælp, men det får man sgu ikke ved at svine og true andre mennesker.

Drengen skal sgu lukkes inde, og nøglen smides væk, da han jo er totalt uden for pædogoisk rækkevidde..

• #17   26. maj 2010 Glenn:

Jeg hedder altså ikke Kurt:-)

Jo - man kan altid have ondt af syge mennesker, og Nej, han skal ikke true, men som han meget tidligt i tråden bad om: "Læs det eller lad være, men fri mig fra åndssvage bemærkninger!!!!!!"

Det blev åbenbart ikke respekteret - og jeg mener fortsat, at bare fordi en person er ked af det, retarderet, frustreret, syg eller bare irriterende, så er det dybt forkert udelukkende at søge at skubbe ham yderligere ud over kanten, hvilket var nøjagtigt hvad der skete.

• #18   26. maj 2010 det var så ham selv der startede det, han sad og smider den ene trussel efter den anden om vi alle skal dø.. helt ærlig så virker din tråd som en form for "se hvor supert et menneske jeg er" men det da helt fint hvis du kan få boostet dit lære ego af det.. hvad ville du så sige til ham dr phil da ?

som sagt læste du nok ikke det hele, for han var godt nok selv skyld i det. personlig grinte jeg min røv i laser at en person kan være så dum at høre på.

men sig endlig til næste gang i mødes og synger kumbaya my lord, vi andre kunne åbenbart bruge det smiley

• #19   26. maj 2010 Cj:

Der er ikke nogen her der stiller diagnoser - vi konstaterer bare i enighed- at manden har et problem.

Thomas H:

Jeg kan næsten more mig over dit indlæg. Jeg har meget svært ved at forestille mig at Sebastian med hans baggrund eller jeg(og det ved jeg da)som gammel og meget rutineret erhvervsleder sidder blåøjet og synger "Kumbaya". Vi er nok begge langt mere hårdhudede en de fleste af jer seje konskvente drenge herinde.

Har du overvejet, om vi ikke bare "skiller skæg fra snot"!!!

• #20   26. maj 2010 Det har intet med lommepsykologer at gøre, men derimod noget at gøre med normal omgangstone og forståelse for sine medmennesker.

Desuden så er der allerede flere i denne tråd der er godt igang med at pege fingre og kaste med mudder. Det kunne da være rart hvis vi kunne debattere istedet for at angribe og anklage!

Vi er da helt enige om at han startede det, men er det bedre at forsætte end det er at starte? Hvis vi er nede på det niveau med "at han startede" så kan jeg godt forstå at min pointe ikke kan ses. Er vi det?

• #21   26. maj 2010 Hvis man googler den adresse han skrev i tråden,, hvor man ku finde ham, viser det sig at være en sikret institution. Blot til orientering

• #22   26. maj 2010 Steffen J

Det giver jo blot Sebastian endnu mere ret i hans balle!!!

• #23   26. maj 2010 knud : ja begynd du endelig på den gode gamle "da jeg var ung" den har jeg skam hørt alt om før smiley

hvad er det lige du vil debattere det er skam synd for hans bror men hvorfor giver det ham ret til at opføre sig sådan? desuden opsøger han jo selv at komme op og skændes da han går amok over der en som skriver "rip til din bror" men hvorfor poster du 3 emner om det samme" hvor er det lige vi skal hjælpe en som vil stikke dig ned hvis du prøvede? der er folk som tager sig af de ting, desuden må dem som har ham spærret inde jo ikke gøre deres arbejde godt nok hvis han ikke bliver overvåget mens han er på nettet eftersom han tydeligvis ikke selv kan håndtere det.

• #24   26. maj 2010 Kurt det gør det nemlig, men jeg tror ikke jeg kan nå igennem til de fleste af dem, der ikke er enig i det, netop fordi de enten ikke forstår det eller fordi de selv er nogle harme mennesker. Så jeg kan bare ægre mig over at der findes mennesker på dette forum, der er så uempatiske, navlepillende og fingerpegende, som ikke kan have ondt af en sådan stakkel, men istedet ønsker ham død og ødelagt... Det er sq trist

• #25   26. maj 2010 Jeg er enig i Sebastians udsagn, men årsagen til at tråden blev slettet samt brugeren, var at jeg ikke gider se trusler på livet, uanset om man er fra den lukket afdeling eller ej. Det hører ikke hjemme her.

Men folks provokationer var sgu ikke det fedeste at læse. I bør fandeme skamme jer.

• #26   26. maj 2010 Men hvis den lille retaderet dreng ikke kan sidde ved computeren, uden at skabe sig, og true folk?

Må den retaderet dreng jo lade være, og gå ud og spille bold med de andre tosser !

kort og godt! hvorfor FANDEN skal en retaderet mentalt forstyrret dreng sidde og genere os??? han skal være der hvor han er og kigge ned i gulvet.. De skal sku' da ikke have Computer med internet ..
    Betaler sku' nok i min skat til den retaderet fyr!!

• #27   26. maj 2010 Thomas H:

Der er ikke noget med gode gamle dage i det her, der er heller ikke noget med lejerbål og "Kumbaya"

Manden er tydeligvis SYG, og det er der så en flok individer, der på modbydeligste vis udnytter.

Han har ingen ret til at true - Nej - han HAR ret til at udtrykke sin sorg og frustration - elegant eller uelegant, men INGEN RASKE mennesker har nogen form for undskyldning for at gøre hans manglende stabilitet til underholdning!!

Thomas - dette har intet med moderne eller gammeldags opfattelse at gøre - det er ganske almindelig anstændighed, det handler om.

• #28   26. maj 2010 Grand der er ikke nogen der sympatisere med ham staklen.. Du har ikke forstået hvad det er pointen er.
    Hvis det skal være så firkantet, så kan I jo spørge jer selv om I reelt ikke er med til at få hans vrede til at gå udover en anden, netop da i er med til at køre den helt op. Fx en ansat der hvor han er anbragt.

Thomas H han har ikke ret til at opføre sig sådan absolut ikke, men du må forstå at nogle mennesker ikke er som dig og mig oven i hovedet. Det er sådanne mennesker der opfører sig sådan.

• #29   26. maj 2010 Peter K nemlig, det kan du jo sige til dem der kørte tråden op.
    Indlægget er jo netop for at undgå lignende en anden gang, så folk måske lige tænker sig om inden de skriver en sviner

• #30   26. maj 2010 grand d igen en nedladende kommentar.. flot du deltager i diskussionen smiley

• #31   26. maj 2010 jamen det er da helt fint i kan sidde og pege jeres fingre af hvor slemmer mennesker vi er, personlig har jeg det helt fint med det, det kunne ikke rager mig mindre..

at han selv kommer her og gejler folk op med dødstrusler og de svare på det må stå for hans egen regning, det ikke os som opsøger ham og vil svine ham til

• #32   26. maj 2010 Så hvad der blev skrevet i de tråde,
    og ja han blev provokeret ud i nogle ret ærgelige udtalelser.
    Jeg har ondt af ham og hans tab, både sind og "brow".
    Et eller andet sted tror jeg nu, selvom det var meget alvorligt med hensyn til hans bror, spillede lidt på det i et ønske om at få opmærksomhed.
    Måske fik han ikke den opmærksomhed han regnede med at få, det kunne man ihvertfald se af hans gentagne spam af det samme link.
    Ja han blev vel nok drevet længere og længere ud.
    Synes det er ærgeligt det ikke blev stoppe i tide af en administrator.

• #33   26. maj 2010 Jeg husker det som han skrev "fri mig for åndsvage bemærkninger" og desuden skal der mere end 1 til at skabe en konflikt, så det er jeg absolut ikke enig med dig i.
    Som jeg skrev tidligere så ærgrer det mig at der er folk der ikke kan sætte sig i hans sted og forstå hvorfor han reagerer som han gør. Kunne man det tvivler jeg på at man ville trække den så langt

• #34   26. maj 2010 ja det godt nok trist vi ikke kan sætte os ind i at stikke folk ned, være eftersøgt af politet og få et gratis sted at bo og lave en bruger på et galleri med det formål at vise man kan banke alt og alle der kommer i nærheden af en..! KÆFT hvor er det ærgeligt..! det så pisse pisse synd for den stakkel...

det vel også ret trist han ikke kan sætte sig ind i normale mennesker ikke acceptere den form for opførsel og ikke har tænkt sig at læne sig tilbage og tænke nej nej nej hvor synd for ham at han truer mig på livet.

• #35   26. maj 2010 Sebastian (og evt tilkommende, der ikke har fulgt tråden)

En af diskussionsdeltagerne har sendt et dump af den til mig, så jeg har den i sin helhed - det er ikke smigrende for hverken trådstarter eller debattører herfra. Jeg vil ikke lægge tråden ind som indlæg her, men fremsender den gerne, hvis I anmoder om det i PB.

• #37   26. maj 2010 Peter K, du skal ikke undskylde overfor mig smiley Jeg kan sq godt forstå at folk bliver harme over en person der opfører sig sådan. Men som jeg skrev så må man forstå hvorfor han gør som han gør, og så lade det ligge og lade være med at smide mere brænde på bålet.
    Når man begynder på "at han startede", "han gjorde sådan og sådan" så er man i min verden umoden og navlepillende, da man ikke kan se indad og ikke indrømme egne fejl. Kan man til gengæld godt se at man måske var grov i forhold til hans situation (pyskisk syg), ja så har man lært noget, og det kan man tage med sig til en anden gang, således det ikke kommer så vidt igen...

• #38   26. maj 2010 Narrowhead, jo der var flere der fulgte ed fra start til slut... Bl.a mig.

Kurt jeg synes da klart du skal lægge den ud, så kan folk læse den igennem igen og måske forstå at de en anden gang skal klappe hesten og se på helheden (manden er psykisk syg) inden de kommer med grove kommentarer.

• #40   26. maj 2010 Sebastian:

Jeg hedder sgu heller ikke Kurt for dig;-)

Faktisk så skriver vor kære hjælpeadministrator, at han ikke kan acceptere indhold med trusler liggende i åbent forum. Det vil jeg respektere. Til gengæld kan man få ordlyden hos mig, hvis man vil. Antallet af henvendelr kunne jo også indikere om debattørerne er seriøst interesserede eller bare vil underholdes - der er jo lidt læsestof i tråden:-)

• martin c
    martin c Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Svar: 8
    #41   26. maj 2010 tonen i cyberspace er blevet grovere og grovere, se bare hvordan en salgs annonce på fx dba. kan udvikle sig til at blive en regulær tilsvining hvor det bare handler om hvem der kan kalde hinandens mor en luder osv. dettte ville jo aldrig ske på et stumpe marked, eller en handel face to face. det er for nemt at sidde bag skærmen og gemme sig. uden at skulle tage ansvar for sine udtalelser. men et mc forum er nok ikke et godt sted at søge sympati. så allerede der går det jo galt.

• #42   26. maj 2010 Sebastian [Odense] G
    Skrevet: 26-05-2010 17:41:44

Narrowhead, jo der var flere der fulgte ed fra start til slut... Bl.a mig.

Kurt jeg synes da klart du skal lægge den ud, så kan folk læse den igennem igen og måske forstå at de en anden gang skal klappe hesten og se på helheden (manden er psykisk syg) inden de kommer med grove kommentarer.

Det er så INGEN undskyldning for at true folk på livet eller lign.
    Opfører man sig som Rasmus gjorde, så får du på "munden" både her på galleriet OG ude i den virkelige verden, uanset hvor meget hans opførsel skreg langt væk af råb om hjælp.

• #44   26. maj 2010 Sebastian [Odense] G

Jeg synes ærlig talt det er godt vi har folk som dig der tænker situationer som denne så godt igennem, føler hans smerte og har indsigt og medfølelse for den slags mennesker.

Når det så er sagt kan du starte med at acceptere at ikke alle er som dig, inkl mig selv. Efter den opvisning han lavede, og til-og-med truede folk på livet, ville det rage mig en fjer om han hang sig selv i en pose makaroni i ren frustration. Hvis han ikke kan tåle mosten, men kan og MÅ gøre som han gjorde, sidder på institution burde der sku være nogle medarbejdere der overvågede disse mennesker og deres færden på internettet.

• #45   26. maj 2010 Nu hedder ham kurt altså ikke kurt, men knud. Damn læs nu navnene smiley

• #46   26. maj 2010 LOL Lennart:

Det er surt at hedde Kurt, men det er sgu værre at hedde Sverre:-)

• #49   26. maj 2010 Shit!!!!

Undskyld Lennard:-)

• #51   26. maj 2010 Don 3:

Jeg tror sgu ikke du skal misforstå tråden. Jeg kan ikke tale for andre end mig selv, og jeg er ikke sur, men blot noget pikeret....

• #52   26. maj 2010 Narrowhead jeg kan så godt finde ud af at bruge et lommetørklæde, ellers en fin sammenligning der...
    Forkølet med snot udenbords vs trusler på livet... Jeg forventer sgu et bedre forsøg fra din side af, for det var ynkeligt det der.

• #54   26. maj 2010 Don 3:

Dit sidste spørgsmål kunne jeg nok også stille, men måske skal vi bare acceptere, at folk smider alt på nettet i dag.

Du kan købe en NIKE-chip og lægge i din ske. den fortæller så hvordan du løber, hvor hurtigt du løber, hvor mange skridt du går, hvad er din puls(?) osv, og mere end 100000 mennesker på verdensplan lægger disse data direkte ud på nettet i dag...

Pointen er vel bare, at vi netop som brugere skal være ret vågne overfor, hvad vi kaster os ud i i cyberspace...

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
    #56   26. maj 2010 Hmmm.... altså!

Hvad kan/skal man forvente af MCG? At en psykisk person laver et indlæg- og bringer (næsten) 95% af alle tråd-deltagere i det røde felt (sådan da)... tja, det siger jo en hel del om stedet, tonen, adfærd mv.

Jeg læste hele tråden (som nu er slettet) og nu denne... og jeg har bare én ting at sige; Hverken den første tråd eller denne skulle nogensinde have været startet.... MCG er bestemt ikke stedet for den slags! Argumenter og forsøg på "fornuft" er sjældent noget der finder fælles fodslag og/eller enighed....her på MCG! Og har man dette i mente, så skal man måske ikke stille de store forventninger i den retning.....

• #57   26. maj 2010 Ikke enig Hans:-)

..og slet ikke nu, hvor tråden ligger i OT

• #58   26. maj 2010 For fanden da, spænd nu liiige hjelmen folkens!

Manden skulle bare politianmeldes for trusler. Længere er den ikke!

• #59   26. maj 2010 For satan da Knud! Du skal læse hvad jeg mener ikke hvad jeg skriver. smiley Og ja du har selvfølgelig ret i den ikke skal ud. Det var sq bare nemmere at folk, der fx ikke har deltaget, kunne danne sin egen mening ved at læse den igennem.

MKB du har fat i det rigtige. Omvendt så mener jeg stadigvæk at visse folk herinde burde have holdt sig i skindet, netop pga hans situation, og netop fordi hans opførsel skreg langt væk af at han ikke var normalbegavet. Jeg er godt klar over at hans situation ikke er en undskyldning og jeg undskylder ham heller ikke på noget tidspunkt. Det jeg beder folk om, det er at sætte sig i andres sted inden de agerer, således lignende situationer kan undgåes..Det ser desværre bare ikke ud til at der er ret mange herinde der formår det

CJ det tager jeg da som et kompliment smiley Den med den høje hest!
    Omvendt så synes jeg det er synd for dig hvis du mener at jeg sidder på en høj hest fordi jeg har en mening om et emne og ytrer denne, så må det være træls at være dig og skulle gå og kigge opad hver gang du hører nogen der har en mening om noget.

• #61   26. maj 2010 Hansen J super kommentar der smiley Jeg er glad for at du deltager i debatten og viser hvorhenne din IQ cirka ligger på skalaen smiley ;) Skal vi vædde på at du er væk igen og ikke dukker op til ydelgere debat? smiley typisk for de folk der lige skal smide en personlig bemærkning og en masse ubruelig bæ afsted i en fart

• #62   26. maj 2010 Skal vi ikke bare lade din kommentarer stå for sig selv smiley og lade folk selv vurdere? Jeg kan allerede nu se at jeg intet får ud af at forsøge at debattere med dig..Men til din orientering så bliver en lærer ikke uddannet på et pædagogseminarium. Det gør pædagoger smiley

• #63   26. maj 2010 Hansen J

Nu bliver det vist til en "min-mor-laver-bedre-frikadeller-end-din-mor" diskussion smiley Der er et ordsprong der hedder: Der er ikke langt fra geni til idiot, slip speederen lidt, inden det går galt smiley

• martin c
    martin c Tilmeldt:
    maj 2010

#64   26. maj 2010 haha i min verden scorede hansen j lige et selvmål........ 1-0 til sebastian smiley total god underholdning det her

• #65   26. maj 2010 CJ det har du din fulde ret til at mene. Jeg himler normalt ikke op, men jeg reagerer på den tråd vi omtaler fordi jeg synes den går langt over grænsen for normal netetik, opførsel samt manglende empatisk forståelse.
    At jeg virker opdragende er ikke min hensigt, og det kan jeg da kun beklage hvis det er det du bliver irriteret over. Jeg håber til gengæld (hvis du kan se bort fra det opdragende) at du kan se min pointe og kan forstå hvorfor jeg reagerer som jeg gør.
    Nu siger du selv moral, problemet og grunden til at jeg himler op er jo netop pga den manglende moral. Det har intet at gøre med at folk ikke har min moral, men nok nærmere at de mangler moral i. desuden er det fedt at du endelig fortæller hvad dit problem er istedet for at du kommer med kommmentarer som "ja far" "lommepsykologer" osv. Så er det lidt nemmere at forholde sig til din mening smiley

• #66   26. maj 2010 Jeg læste kun dele af tråden, og ikke det hele, så hvad jeg ikke har læst skal jeg ikke kunne stå til regning for.

Det undrer mig, at folk herinde ikke har større indsigt i livet, end at indse, at i bare skal - undskyld sproget - holde jeres fede fingre fra fadet i sådan en situation. Ved at svare på hvad han skriver, LIGEMEGET HVAD, så hælder i jo bare mere ild på bålet. Det svarer sgu til at skyde en fodbold efter et mål, der er dækket af mursten. Du kan jo for helvede ikke score?!

Igen undskylder jeg på forhånd - men hold kæf... hvor er der mange usympatiske folk herinde. Intelligensmæssigt er det jo scootergalleri version 2. Forventer skam ingen mensa-klub, men for helvede - det er da basal menneskelig adfærd at se, at en person tydeligvis er fuldstændig gak i låget - og man derfor skal holde sig væk.

Og nej, jeg jeg synes skam heller ikke han er en hæderlig gut hvis han har gjort alt det der står, men alt sker af visse grunde. Lur mig om han nok ikke lige har haft det mest varme omgivelser som barn, for at ende på sådan et mentalt plan.

Ja, blot et surt opstød herfra, men come on. Jeg havde sgu forventet mere herinde.. Men tonen bliver også mere og mere grov, desværre..

• #68   26. maj 2010 Hansen J, det er da godt, så kan det være du kan formulere dig lidt bedre næste gang du skriver noget? smiley

• #69   26. maj 2010 christian L

At være total usympatisk har nødvendigvis ikke meget at gøre med Intelligens...

"Det svarer sgu til at skyde en fodbold efter et mål, der er dækket af mursten. Du kan jo for helvede ikke score?!"

Det handler ikke kun og at score... Det handler om at være med!

• #70   26. maj 2010 MKB

Nej, men jeg finder en stor sammenhæng imellem sympati og intelligens herinde, ud fra hvordan folk formulerer sig og "opfører" sig..

• #71   26. maj 2010 Hansen:

velkommen hos MENSA - Undskyld, men dine indlæg siger mere om dig end nogen anden - sorry:-)

• #72   26. maj 2010 CJ:

Har du overvejet om Sebastians oplæg her er provokerende - fordi det rammer plet???

Sandheden er jo ofte ilde hørt:-)

• #73   26. maj 2010 christian L

Sikkert, men jeg vil indrømme at jeg morede mig over hans indlæg + andres... Ikke fordi jeg så ham nede med nakken og ville træde mere i hans sorg, men nok mere fordi jeg ikke er sympatisk nok til at lade hans sygdom (hvis eksisterede) overskygge hans holdninger til tingene. Det gør mig da ikke uintelligent! Gør det?

• #74   26. maj 2010 disse tråde er ubrugelige. Accepter dog uenighed, som en naturlig del af livet.

Generelt synes jeg dødsannoncer og mindevideo'er ikke hører til på nogle gallerier - dødsårsag ligegyldig!

• martin c
    martin c Tilmeldt:
    maj 2010

#75   26. maj 2010 fuck hvor ville jeg gerne overvære denne diskution irl. det er jo som at høre DF og Enhedslisten diskutere. i bliver jo aldrig enige!!

• #76   26. maj 2010 C1:

Dette er stadig en OT tråd. Finder du den upassende, så lad være med at deltage i den - den har tydeligvis relevans for et antal brugere - ellers er de sgu dumme, når de spilder deres tid i den.

...... men OK vi er heller ikke lige smarte allesammen;-)

• #77   26. maj 2010 Ved i hvad drenge. smiley

I har reddet min aften, sidder nu med popcorn og cola, og raller af grin, bare fortsæt. smiley
    Som der er skrevet tidligere er det som om enhedslisten og DF diskuterer, nej bedre Johnny Hansen fra Greve smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#78   26. maj 2010 Knud, Sebastian m.fl.

Kun mod tåber kæmper man forgæves! Det er en "kamp" der ikke kan vindes. Afvig fra jeres forventninger- og husk på, at dette er MCG! Uanset hvad der skrives, og uanset hvor godt man end måtte være ift. hensigt med ens "budskab", så vil og skal dette blive løftet "ned" på et sandkasseniveau - og hvorfor? Fordi "man kan".... Ikke fordi det er en god forklaring - men det er fakta!

Sjældent skal man finde seriøse debattråde hvor man bare finder anskuelse af fornuft - der er langt imellem disse "kager".

• #79   26. maj 2010 lennard (6715) A

Fuck da det smiley Det er sku da bedre end endnu et "Hvad sker der hvis jeg kører uden kørekort på udroslet cykel" indlæg

• #80   26. maj 2010 Narrowhead
    Jeg valgte så ikke at poste i føromtalte tråd, jeg så den kun.
    Jeg spiller ikke though guy, jeg konstatere blot at opfører man sig som en idiot, så får man svar på tiltale/nogen på munden.
    Jeg har ikke brug for din eller andres medlidenhed.
    Og så skal du for øvrigt ikke bestemme hvor min diller skal være smiley

Knud (vestegnen) der er ikke nogen endelig facit liste eller nogen endelig sandhed, så den kan ikke ramme plet nogen steder, der er forskellige meninger og længere er den ikke!

• #81   26. maj 2010 Meget enig MKB

Der bliver heller ikke spist så mange popcorn der smiley

• #82   26. maj 2010 måske mange bare ikke går så højt op i debatten. Det er jo pænt svært når alle indledningsvis bliver kaldt ondskabsfulde med lortesmag i munden, usmarte og kager ... Debatten kører jo på et lavblus fra begge sider ...

• #83   26. maj 2010 Utroligt i gider... hvorfor går i ikke ud og tæver jeres cykler og kommer af med jeres problemer der ? smiley

• #84   26. maj 2010 Troede det her var et motorcykelgalleri og ikke en kællinge klub...! smiley Accepter dog at visse folk ser tingene anderledes end i selv gør, kan man ikke li det, så burde man nok være et andet sted...

• martin c
    martin c Tilmeldt:
    maj 2010

#85   26. maj 2010 hvor er kvinderne henne, mænd med forskellige livssyn bliver jo aldrig enige. men vi kan sgu altid blive enige om hende med de store patter og de lange stænger er ret lækker, og så lige tage en øl over det.. smiley

• #86   26. maj 2010 Jeg har været ude og køre stærkt i dag!!!!!

• #87   26. maj 2010 Damn Jannic.

Min er jo solgt, så jeg daskede naboens med battet, nu er han sur, men jeg har det godt smiley og det er jo det vigtigste.

• #88   26. maj 2010 Cracker jack, det vil sige at i sidste ende synes du faktisk jeg har fat i noget rigtigt på trods af at du mener at måden jeg siger det på er træls? smiley

• #89   26. maj 2010 Præcis.. HVOR!?
    Har fundet en øl og popcorn... Men squ ikke nogen patter ... LoL

• martin c
    martin c Tilmeldt:
    maj 2010

#90   26. maj 2010 MG sommer debat nu med tøser og øl, det er mit modspil til Zulu sommer bio. mon det bliver et hit ... smiley :)

• #91   26. maj 2010 ok godt så.
    Men så kan du vel godt se at det er en uheldig måde du starter ud på med at bruge ord som "lommepsykolog" og "far" samt nedladende indlæg med "lol" som afslutning? Vi kan vel godt blive enige at det er nemmere og mere konstruktivt at ytre sin mening uden overstående? samt nemmere at få den anden i en dialog når man selv er seriøs og ikke useriøs og nedladende?

• #92   26. maj 2010 Hmm, har ikke set den originale tråd, OG som den fremlægges her, er jeg ikke sikker på jeg gider.

MEN det er sku skræmmende, så mange, der verbalt SKAL puste sig op, når de sider bag skærmen, og taster!!

Uden at kalde folk navne eller lignende, undrer jeg mig over at folk, i den originale tråd, hvis den var så slem, ikke kunne tie den ihjel.
    JO jeg kan da se en vis underholdnings værdi, når personer, som "hende" et eller andet oprettede en dum tråd, og fik en sviner......

MEN når nu en person,opretter noget på en så tragisk baggrund, JA naturligvis kan man skrive kritisk, men høfligt. Skriver trådstarter så som et svin, er det så ikke bare at hoppe ud af tråden??

Denne tråd, bliver nok lidt misforstået, for jeg tror jeg forstår meningen med Sebastians indlæg, som en måde at starte en diskussion, for at få folk til at tænke lidt over hvad der skete, OG det har jo virket!! smiley

Nej jeg er IKKE uddandet i at have med menesker eller røvhuller at gøre.
    SÅ hvilken bås jeg skal puttes i, må i selv om, det kan ikke ophidse mig!!

• #93   26. maj 2010 Cracker jack, er det et ja siden du ikke svarer? smiley

• #94   26. maj 2010 Jesper L S

Al respekt jesper ...men når du ikke engang har set originale tråd burde du måske stoppe der... Du sidder og danner dig en mening ud fra Sebastians indlæg. Den er sku da ikke holdbar.

Tråden var efter min mening alt andet end bare en sviner til en knægt der lå ned. Mordtrusler, knive i hoften og andet godt fra havet... Man skulle have været der smiley

• #95   26. maj 2010 Det forstår jeg ud fra den del jeg har skimmet fra den tråd nu. MEN det ændrer på ingen måde mit ovenstående indlæg. Han er tydeligvis ikke normal.... MEN derfor kan normale vel godt stoppe??

/Jesper

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#96   26. maj 2010 Click' ... (det var lyden fra min af-abonnér-funktion)

God sommer alle-zu-sammen.... :o)

• #97   26. maj 2010 hans M

Careface smiley

• #98   26. maj 2010 smiley
    Er den der til mig? Dvs jeg er "hun"?
    Man kan jo altid komme bagefter og sige det var sjov eller at det var ironisk. Fair nok du synes at jeg påtvinger andre min mening, men hvis nu du ser bort fra det, kan du så se pointen i mit indlæg og i det jeg forsøger at få bl.a dig til at forstå? Dvs hvis du fjerner fokus fra mig som person som du tilsyneladende ikke kan lide, kan du så en mening med hele denne tråd?

Og jeg kunne egentlig godt tænke mig at du lige forklarede mig hvordan det skal forstået at du snes jeg er skinhellig (jf min profil).

• #99   26. maj 2010 Kun på MCG kan du finde en tråd som denne.... tsk tsk

• #100   26. maj 2010 Hansen J du glemte den med skinhellig. Forklarer du ikke lige den? smiley

• martin c
    martin c Tilmeldt:
    maj 2010

#101   26. maj 2010 ej nu bliver det sgu for kedeligt. måske har konen lagt børnene i seng og nu står den på zap på fjerneren ..... men tak for god underholdning drenge smiley

• #102   26. maj 2010 Jeg fiskede bare efter om du forstod ordet skinhellig, for med alt det andet du beskylder mig for at være, ja så passer skinhellig absolut ikke ind. Modsigelse smiley
    Og så fiskede jeg efter om du kunne forklare dig selv og argumentere for dig selv, for alt det andet du har skrevet (dvs imellem alle beskyldningerne, dvs det der faktisk indeholder lidt mening i forhold til hvad du synes om emnet) er jo taget direkte fra de andre der skriver i tråden smiley
    Men fint nok at jeg får ret g du får fred.. Så er vi begge tilfredse smiley

Martin c u are welcome smiley

• #103   26. maj 2010 Har været væk et stykke tid. Sgu da rart at se at galleriet ikke har ændret sig, mens man var væk smiley

• #104   26. maj 2010 damn, this thread is worthless without the previous !

KURT, jeg vil godt have den gamle tråd hehe smiley

• #105   26. maj 2010 ...jaehhh, den lugter lidt af stald....

• #106   26. maj 2010 Så tog jeg mig sammen, og læste hele original tråden, i stedet for at skimme, og står 100% inde for hvad jeg skrev længere oppe!! der er nogle personer, der burde opfører sig mere voksent.
    MEN endnu vigtigere, skulle den tråd, have fået røde lamper til at blinke et sted, og være blevet slettet meget før DESVÆRRE!!

På en sidenote

FUCK han er langt ude!!!
    Tvivler på han noge sinde, kommer indenfor pædagoisk rækkevide, frygter han nok ikke bliver gammel!!
    Håber han får den hjælp han behøver!

• #107   26. maj 2010 Fantastisk tråd , ærger mig at jeg ikke så den tråd der startede dette cirkus :o)

Indrømmer gerne at jeg er helt blottet for empati og det rager mig langsomt om han sætter ild på sig selv eller bare hopper i havnen,
    bare han gør det et sted hvor jeg ikke skal feje op

• #108   26. maj 2010 empati galleri

fedt når voksne mænd fortøller hvad der er rigtigt og forkert

Er der snart Ø ræd

• #109   26. maj 2010 ø

• #110   26. maj 2010 å

• #111   27. maj 2010 CJ så fordi du er utilfreds med et emne og måden det er startet på, skal du blive nedladende istedet for at ytre din mening om det? Du skriver netop du respekterer at jeg har min mening, men det hænger bare ikke sammen med at du starter ud med at være nedladende. I mine øjne er det lidt meget børnehaveagtigt. "Jeg er ikke enig, derfor skal jeg kaste med mudder og være nedladende, og først når jeg bliver konfronteret med det kan jeg skrive hvad det egentlig er jeg mener i en pæn tone"
    Håber da du kan se det fra min side

• #112   27. maj 2010 god morgen mennesker. ser ud til jeg er gået glip af en tråd fra arto eller Bilgalleri...

• #113   27. maj 2010 Det her er vist det forkerte at diskuttere moral og etik i...... smiley

• #114   27. maj 2010 En der kan linke eller fortælle hvad idioten har gjort? Har ik set noget siden der blev skrevet RIP. Blev han sur over det? ^^ for så er manden da skør ja

• #115   27. maj 2010 Kristoffer - Han oprettete tråd efter tråd med link til en video på youtube som han havde lavet til minde om hans bror som døde i en knallertulykke for nogkle år siden. Den var så dårligt lavet at den blev lidt ufrivillig morsom. Da han havde oprettet 3-4 tråde på en dag med link til denne video blev folk lidt trætte af den og begyndte at diskutere med ham da de mente det var spam og misbrug af mcgs forum. Han blev meget aggressiv og truende. Han henviste selv til en artikel der fortalte at han var psykisk syg, retarderet og yderst voldelig og tidligere er dømt for knivstikkerier osv. Han begyndte at true alle der skrev i hans tråde på livet og fortalte hvordan han ville snitte dem i stykker osv. Og så røg han ud.

• #116   27. maj 2010 Sune. Mange tak for det lange svar smiley

Sikke et dræn da! ^^ "Pas på mig! jeg er farlig" uhh lol smiley

Har også set den youtube film, og gir dig helt ret, kæft den var dårlig lavet smiley Hehe.

Godt vi ik skal ha ondt af alle de idiotiske scooter hoveder der kører uden hjelm og med hoved under armen, så kunne vi jo ik lave andet end at "rip rappe" dagen lang smiley

Men da altid noget han blev slettet, så vi ik skal gå rundt og frygte for vores liv mere haha smiley hehe.

OT Er totalt glad idag! skal starte i virksomhedspraktik i mit gamle firma hvor jeg blev udlært, efter 2 års arbejdsløshed smiley Og så forhåbentlig fastansættelse senere smiley Totalt go dag! smiley

• #117   27. maj 2010 Jeg skærer det lige ud i pap for dig CJ smiley
    CJ jeg har på intet tidspunkt været nedladende, sarkastisk (hvilket desuden er svært at aflæse på et forum, når man ikke kan se kropssprog med mere) eller brugt nedladende ord rettet på din person (eller andres for den sags skyld) Det er der forskellen er. smiley

• #118   27. maj 2010 Man må da bare konkludere at folk åbenbart ser forskelligt på hvordan man skal behandle andre mennesker, som skiller sig uden for normalen, samt at nogle folk som sådan ikke kan deltage i en debat uden at skulle smide om sig med grimme ord rettet på andre personer i debatten. Derudover at nogle folk ikke kan finde ud af at holde sig til det reelle emne, der bliver lagt op til at skulle diskuteres.. Længere er den reelt ikke. smiley

Jeg har som sådan ikke mere at kommentere eller forklare, da det gennemgående i tråden står tydeligt hvor mit synspunkt ligger i forhold til den behandling flere personer gav gutten igår. Så hvis flere af jer vil grave, kalde mig grimme ord, og være nedladende overfor mig, så skal I være velkommen. Det samme gælder med opdragende smiley Jeg vælger dog at tage den som et kompliment smiley Hvis nogle vil diskutere om sagens kerne vil jeg meget gerne deltage... smiley

• #119   27. maj 2010 Forskellen med "Tina" er at han/hun/den, er her for at provokerer.

Den anden havde jo et stort problem!!

Tina er jo underholdende til en vis grad, eller var i starten. NU er det bare ud igen!

• #120   27. maj 2010 Måske er det bare mig, men der er altså enorm forskel på den adfærd vi så i går og så Tina C's.

Sidstnævnte bevarer sit overblik og sin ro, og vurderer taktisk hvad hvert eneste indslag skal være ud fr forrige indlæg. Rasmus B fra i går blæste direkte og ukontrolleret ud ad en tangent......

..efter min beskedne opfattelse

• #121   27. maj 2010 - Cracker Jack -
    Forskellen på Tina C kommer jo helt an på hvilke slags piller eller stoffer , sprut der er indtaget den pågældende dag :=))

• #122   27. maj 2010 CJ:

Jeg VAR med sidste gang, og du har ret, det var totalt usammenhængende, men der var stadig ikke den samme envejsaggression, og "hun" søgte efter riinge evne stadig at vende provokationerne ind efter indvendingerne - en helt anden tilgang end Rasmusses

• #123   27. maj 2010 hmmmm der plejer at være nogen vi skal sidde i rundkreds og være venner you tube i den slags tråde

hvem af hjemmepsykerne mangler

• #124   27. maj 2010 nu har jeg læst den oprindelig tråd fra start til slut..

og jeg kan sgu godt forstå at nogle af klubmedlemmerne følte sig trådt over tæerne.. kan godt være den omtalte er metalt retarderet, men han er tydelig BEVIDST over det, og så må man tage konsekvensen..

en ting er, en mongol (som ikk ved han/hun er mongol) som går amok og ikke kan styre sine ord og handlinger, men en anden ting er en psykopat (der som Rasmus er KLAR over at han er blæst) går amok og begynder at true med at han er psykopat..

når det er sagt, ville jeg ikk spilde min tid på at konfrontere ham..!

Kommentér på:
Føj siger jeg bare!

Annonce