{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat Toledo5P bagklap kan ikk åbnes
  • #1   26. maj 2010 Stangen inde i bagklappen er faldet af..

  • #2   26. maj 2010 Har du forsøgt at låse bilen op ved hjælp af c lås knappen i føre døren?

  • #3   26. maj 2010 Den er elektrisk og plejer at åbne når man vipper den. Men nu er der ingen reaktion

  • #4   26. maj 2010 Aktuatoren inde i bagklappen kan være død. Eller den ikke får strøm.
    Har hvertfald elektrisk åbning på bagklappen af min Leon..


  • #5   26. maj 2010 Hvis det er samme lås som Touran har de haft problemer med hverken at ville åbne eller holde sig lukket.. Snakkede med en værkfører ved VW, han anbefalede en gummihammer og så slå på hængslet dernede.. men du kan nok ikke ramme den når den er lukket ?? Har du forresten tjekket sikringen? smiley

  • #6   26. maj 2010 Ja sikringen er ok. Kan den miste forbindelsen ?

  • #7   26. maj 2010 Jeg har samme problem i min Ibiza. Jeg har lavet det en gang - som åbenbart kun er midlertidigt, da den er gal igen nu.

    Inde i bagklappen sidder der en lille el-motor til at styre "låsen" - altså om man kan åbne eller ej. Og min el-motor var så stoppet med at kunne køre. Jeg gav den noget fedt, og det virkede igen - i en månedstid (or nu virker det som sagt ikke igen).

    Jeg kunne trække bag-beklædningen af indefra (ja jeg kravlede fra bagsæderne og ind i bagagerummet). Jeg trak bagbeklædningen i toppen ved bagruden lidt fra, så jeg kunne få en arm ned mellem bagklap og beklædning. Uden for havde jeg en ven til at kigge efter hvor "stangen" til at låse/låse op var - så han kunne guide mig og min arm hen til den, så vi i første omgang kunne få åbnet bagklappen.


  • #8   26. maj 2010 Man plejer at kunne høre el-motoren. Men det kan man ikke længere når man vipper låsen.

  • #9   26. maj 2010 Man kunne heller ikke el-motoren på min, fordi den ikke kunne køre. Nogen tandhjul gik stramt - som så blev smurt. Dog er det galt igen, så måske skal der en ny lille plastikæske til (som indeholder el-motor og et par plastik tandhjul med en stang i enden).

  • #10   26. maj 2010 på en 5p toledo er der ingen stang forbindelser. Der sidder et lille stik på bagsiden af håndtaget, det er næsten 100 fejlen ligger der.
    Hvis der er en lille sprække i bagbeklædningen kan du åbne den med din nøgle, ved og stikke den ind og føre den fra den ene side til den anden.
    Ellers er det af med bagbeklædningen.
    mvh Dan (seat mek)


  • #11   27. maj 2010 Tak for svarene!!
    MVH
    Lars L


Kommentér på:
Seat Toledo5P bagklap kan ikk åbnes

Annonce