{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Hvilken vej ? sommerferie italien bil {{forumTopicSubject}}

Jeg skal på sommerferie ved garda-søen i uge 30 (det bliver i bil da hele familien skal afsted) vi overvejer en overnatning på vej derned for at besøge dette kæmpe store tekniske museum ((link fjernet) som ligger i Sinsheim Tyskland

Det er ikke noget problem at taste adresserne ind på gps´en - men måske finder der nogen herinde der er vant til at køre sydpå og som kan anbefale / fraråde nogen af de veje som f.eks gps eller google maps foreslå os !?

START : Roskilde Danmark
STOP : 49.239191,8.899183 (Sinsheim, Tyskland - sættes ind i google maps)

START : 49.239191,8.899183 (Sinsheim, Tyskland - sættes ind i google maps)
STOP : Peschiera del Garda italien

Når ferien er slut går turen direkte hjem

START : Peschiera del Garda italien
STOP : Roskilde Danmark

På forhånd tak for jeres input - og god sommer til jer alle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken vej ? sommerferie italien bil
  • #1   7. jun 2010 Kan absolut anbefale Peschiera, har været der to gange, fantastisk hyggelig by med mange gode spisesteder. Hvis det er jeres første gang ved gardasøen, så tag en dag og kør rundt om søen, det er køreturen værd!!

• #2   7. jun 2010 HEY , der skal jeg også ned i uge 30 !!! tar lige en uge i Bibione inden...

• #3   7. jun 2010 Hej Brian.

Mht 2. del af ruten, så foreslår Google Maps at du skal køre over Basel og gennem Schweiz. Det synes jeg er et meget dårligt forslag.
    Jeg ville helt klart køre over Ulm, Memmingen, Kempten, Insbruck og så over Brenner-passet. Det er både kortere og hurtigere.

• #5   7. jun 2010 Joh... flot og flot... Udsigten fra en bil på en motorvej, synes jeg er lidt lunken. Men du har da ret. Der er smukt. Og vejene i Schweiz fungerer jo bare.
    Pas på med at køre forbi Milano i myldretiderne. Det er ikke sjovt...

Den anden vej er nu også flot. Du kommer hen over et rigtig flot bjergpas. Jeg har bl.a. kørt ruten med campingvogn en enkelt gang, og det kunne sagtens lade sig gøre. Så selvom vejene ser snoet/stejle ud på kortet, så er det ikke slemt.

Der er 24 dage og 22 timer til jeg kører til Italien... smiley

• #6   7. jun 2010 Hej Erik L

Tak for tippet...ja det ser ud til at være en bedre vej via de byer du nævner....for forslag 1 fra google går over Milano og forslag 2 går over München - og der vil man helst ikke forbi i myldretiden ;o)

Go´ tur til Italien...

Kommentér på:
Hvilken vej ? sommerferie italien bil

Annonce