994 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Timmi F
Timmi F
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

nogen der hacker en bil nogen der hacker en bil

hey ville bare lige vise denne video
http://www.youtube.com/watch?v=Lfk0TUQ9zQc

og vis du vil lære lidt om koder eller bare kan lig at hente musik/spil/film/ebooks osv. eller lære at hente dem skal du prøve at se denne side
http://hacktheworld.forummotion.com/forum.htm

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogen der hacker en bil
  • #1   12. jun 2010 Første video er gammel og fake!

• Timmi F
    Timmi F Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #2   12. jun 2010 det kan godt være men det kan nu lade sig gøre

• #3   12. jun 2010 ...og det ved du fordi?

Jeg ved ikke om det kan eller ej, men hvis du ved at det kan lade sig gøre er det underligt at poste en fake video.

• #4   12. jun 2010 Aner ikke om det kan, MEN det virker temelig underligt HVIS det kan!!!

• #5   12. jun 2010 Nå ja, alle biler har jo wifi forbindelse, hvorigennem man kan både starte, og styre bilen???

come on..

• #6   12. jun 2010 Tro mig, det kan IKKE lade sig gøre på den gamle båd af en Porsche smiley

I TEORIEN kan det MÅSKE lade sig gøre på en af de allerseneste modeller af luksus biler med park-assist, wifi eller anden tele service.

For at det kan virke, kræver det jo for det første at man kan skaffe sig adgang til bilens systemer. Dvs. en eller anden for for tele/radio kommunikations vej til bilen. Dette har kun ganske få biler, og den i filmen er IKKE en af dem smiley
    For det andet skal der være et system i bilen der kan dreje rattet, samt give gas elektronisk, det første er der ikke mange der har, de sidste en del.
    For det tredje kræver det at der er en sammenhæng i mellem bilens internet/tele/radio system og så bilens øvrige styresystemer... Det er heller ikke noget ret mange biler har.

Summassummarum - Fake, så vandet driver smiley

• #7   13. jun 2010 Hvad tror i jeres mekaniker gør når i køre en bil til service? han tilkobler da en computer til bilens it system for at fejlfinde. Så jo det er langt fra science fiction at tro man kan hacke en bil. Man skal dog bare være fysisk tilkoblet bilens it systemer.

prøv at læse denne artikel om hackning af bilens IT-systemer.
    http://www.computerworld.dk/art/56171/din-bil-er-en-rullende-sikkerhedsbombe

• #8   13. jun 2010 Det skal så lige siges, man er selvfølgelig begrænset til hvad bilens edb systemer kan. Man kan jo heller ikke flyve bare fordi man vil. smiley

• #9   13. jun 2010 Peter R

Jeg er fuldstændig klar over hvad en mekanikker gør og kan gøre ved en bil, når den er på værksted (meget mere klar over det end du aner smiley )
    Det ændrer dog ikke ved det faktum, som jeg beskriver i mit tidligere indlæg, at dels, som du også selv nævner, skal bilen være i stand til at udføre det man ønsker, rent teknisk (fx styre bilen elektronisk), og del, og aller vigtigst, skal man kunne skaffe sig adgang til den trådløst, hvilket vil sige via Wifi, tele eller radio, og lige præcis dén del af sagen, er der ikke ret mange biler/ejere der behøver frygte, da det ikke eksisterer i ret mange biler (endnu).

• #10   13. jun 2010 @ - Buggi -

Skulle måske have skrevet mit indlæg lidt anderledes men det var nu ment at jeg ville underbygge dit indlæg. smiley

For jeg er helt enig med dig.

• #11   13. jun 2010 Helt ok smiley

Kommentér på:
nogen der hacker en bil

Annonce