3.296 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Christian J
Christian J
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10

Helstegt pattegris Helstegt pattegris

Hej!

I forbindelse med noget festivitas har vi tænkt på at få helstegt pattegris. Er der nogen der kender en grillmester der kan klare det til en fornuftig pris i Københavnsområdet (Storkøbenhavn)? Jeg har søgt på nettet, men jeg synes godt nok at prisen er noget pebret.

Vi ønsker ikke selv at stå for tilberedningen/udskæringen, men tilbehør til svinet står vi selv for.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helstegt pattegris
  • #1   13. jun 2010 hej...

hvor er du i pris når du siger prisen er noget pebret . .

mvh

• Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    apr 2007

#2   13. jun 2010 Tja det ved jeg ikke helt - der er ikke nogen grænse som sådan. Jeg synes bare det virker voldsomt at sådan et svin inkl. tilberedning skal koste omkring 5.000,- eller mere...

• #3   13. jun 2010 ja det lyder sygt......

skriver en pm til dig hvis jeg finder ud af noget til en ok pris ( kender nemlig en grillmester )

• #4   14. jun 2010 http://www.slagtergybel.dk/

• Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    apr 2007

#5   14. jun 2010 Busa C: Super, tak for det!

Brian: Tak for linket. Det kan være, at jeg skal spørge ham, hvad han kan lave det til.

• #6   14. jun 2010 du skal tænke på hvad der lægges i det..
    hvis svinet laves rigtigt tager det omkring 10 timer over kul..
    du bruger ca 40-50 kg kul.
    regn med ca 500g svin pr couvert, det er jo med hoved, hale tæer og knogler. dvs 25kg svin til 50 couvert.
    så er der udbringning af dyret og udskæring, hvis du da ikke vil have grillmeister til at stå hos dig fra kl 0700.
    og til slut rengøring af maskineriet.

får du det billigere kan du være sikker på at svinet er stegt i grill med låg, evt tønde osv.. så tager det kun 3-4 timer at stege den - men der er satme osse forskel.

smid du bare en pm hvis tænderne løber i vand nu..

• #7   14. jun 2010 Jeg mener da at du kan købe en hel pattegris superbest til en 1500kr som er klar til grillen? Ellers så kør bag en grisetransport og håb der falder et selvdødt lig ud af den xD

• #8   14. jun 2010 ellers prøv at kigge her.. (link fjernet)

• #9   14. jun 2010 ...husk at hælde en fadbamse på hver time, det binder salten ;o)

• #10   14. jun 2010 ja jeg synes heller ikke at 5k er vildt dyrt for mad til så mange mennesker, inkl en grillmester der står og drejer på et håndtag i min. 7 timer. gør de det på kortere tid, er der som nævnt højere oppe, SNYDT!! ved enten at skære grisen i stykker og smide på grill riste, eller andet med låg over osv, og det smager ABSOLUT ikke af det samme.

• #11   14. jun 2010 Vi havde en slagter ude med en gris til vores bryllup (på fyn, så han tager nok ekstra fra en tur til KBH smiley ).
    Det kostede 60 kr. pr. person. for gris og 120 hvis det var inkl. tilbehør.

Synes ikke det var dyrt - men det var GODT!!!

• #12   14. jun 2010 mmmmmmmm svin

hvornår skal vi komme?

• alex k
    alex k Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30
    #13   14. jun 2010 det kan godt være af det ikke er stor kbh..men prøv af ring til slagteri skolen i roskilde..de er meget fair med det med priser..så prøv af snakke med dem..

• #14   14. jun 2010 Jeg ringer lige og inviterer islamisk trossamfund!

• Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    apr 2007

#15   15. jun 2010 Tak for svar alle sammen, jeg må se hvad jeg finder ud af. Det kan godt være at jeg bare skal få bestilt og betale hvad det koster smiley

• Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    apr 2007

#16   15. jun 2010 Tak for svar alle sammen, jeg må se hvad jeg finder ud af. Det kan godt være at jeg bare skal få bestilt og betale hvad det koster smiley

• #17   15. jun 2010 der ligger en slagter lige over for statioen i allerød. en af mine venner er udlært der. de er hvist ikke voldsomt dyre

Kommentér på:
Helstegt pattegris

Annonce