1.310 visninger
|
Oprettet:
For helvede da {{forumTopicSubject}}
Så kommer man ud til bilen imorges og opdager at der er nogle små fuckhoveder der har smadret mine sidespejle da de gik hjem fra en bytur.(eller sådan tror jeg de er smadret, kom hjem 01.30 nemlig og der var ingen liv i gaden) gid man så de fjolser, så sku de fandme smage baseballkøllen aaaaargh blir så arrig over at folk ikke fatter hvad der er dit og mit..... skulle lige af med noget frustration
sep 2007
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 10 Emner: 68 Svar: 449
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 506
jan 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Emner: 27 Svar: 257
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 47 Svar: 311
Så er man ORNLI SYG!
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 506
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 100 MC-er: 15 Emner: 226 Svar: 3.238
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
feb 2010
Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 470
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.043
jun 2006
Følger: 58 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.213
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
godt vi har dig...... kloge åge.....
og du ved alt om han har kasko på sin bil... og ingen selvrisiko...
så han bare sådan uden vider bare skal og kan melde det..... du er sgu god..
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
Enig....
: )
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 506
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 506
For helvede da