{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til begravelse på mc
  • #1   20. jun 2010 Det er ikke i forbindelse med en dødsulykke. Det er et familiemedlem, som er afgået ved døden af naturlige årsager. Mit eneste transport middel er mc.

• #3   20. jun 2010 Tak, musse.

Nej mit tøj er ikke sort.

• #4   20. jun 2010 Hej Dennis

Kondolerer.

Har du ikke en mørk skjorte eller sort trøje, du kan tage på. Så er det bare af med jakken og så ligner du de øvrige, sålænge I sidder ned.

Men bortset fra det, så er det jo af respekt fo afdøde du kommer. Ikke for de andres skyld. Så lidt kynisk sagt, kan du jo være ligeglad med hvad de tænker om dig. Men jeg tror ikke der er nogen der vil kigge skævt til dit outfit.

Det er omstændighederne for alvorlige til.

• #5   20. jun 2010 så tager du og ringer til nogen med bil eller tag en taxa

• #6   20. jun 2010 Nu ved jeg ikke hvor langt du skal køre.

Men hvis det er under 10km kan du jo køre ganske roligt osv, også ikke have alt dig mc tøj over dit fine tøj, så det bliver krøllet eller hvad nu.

Jeg har kørt til Bryllup og 80 års fødselsdag på min. Bare hjelm på også ganske roligt der ud af smiley

(inden folk bliver for kloge, så ja, køre jeg ofte med mit mc tøj på, men ved nogle begivenheder gør jeg dog ikke som nævnt oven over).

Ellers føler jeg med dig, altid træls med begravelser smiley

MvH

• #7   20. jun 2010 Tak for responsen. Jeg tager mørke cowboybukser og en sort skjorte, inden under mit mc tøj. Når jeg er fremme ved kirken klæder jeg mig af mit mc tøj. Evt kan jeg tage en par ekstra sko med i en rygsæk, dermed slipper jeg for at komme i kirken i mc støvler. Jeg skal tilbagelægge omkring 60 km hver vej.

Kommentér på:
Til begravelse på mc

Annonce