563 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hører du? Hører du?

Er din hørelse ikke, hvad den har været eller har du høreskader som for eksempel tinnitus, så vil jeg meget gerne høre fra dig.
Jeg går på Danmarks Journalisthøjskole og er i gang med et eksamensprojekt om sammenhængen mellem musik og høreskader. I den forbindelse vil jeg meget gerne tale med en, der har fået dårlig hørelse af for høj musik.
Du behøver ikke at have været ved lægen og have fået konstateret en høreskade.
Kom glad og skriv til mig.

Julie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hører du?
  • #1   2. jul 2010 Har der ikke allerede været en tråd om dette emne?

• #2   2. jul 2010 Jo, men folk skulle også lige spamme det første indlæg så jeg forstår godt at der kommer et nyt..

SÅ HOLD VENLIGST DENNE TRÅD TIL EMNET

Mvh
    Rolf

• #3   5. jul 2010 Øhh, hvad laver Julie S, lige her på MCG ? Hun har jo ikke en MC eller andet der berettiger til at være her. Jeg husker at blive afvist pga. for få billeder..............

• #4   5. jul 2010 Jeg har for et par dage siden givet er hurtigt tlf interview om dette emne til Julie. Hun virker meget fornuftig og interesseret i at lave en god opgave. Så hvis i har tinnitus, så syntes jeg i skulle bruge 10-15 minutter på at hjælpe.

Det kan jo være i lærer noget nyt om emnet igennem hende.

Hvis ikke, så er jeg sikker på at de 15 minutter i har mistet højst ender med at blive brugt på at spamme ligegyldige kommentarer herinde smiley

• #5   5. jul 2010 Bjarne N: Med så lidt info om din cykel i din profil er du vidst heller ikke særlig berettiget til at være herinde!

Den havde da fået en afvist stemme af mig hvis jeg havde set den under oprettelsen.

Kommentér på:
Hører du?

Annonce