Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med Mustang Cykler?
  • #1   12. jul 2010 Jeg købte den fineste mustang cykel for en sjat år siden, og det kom de til at tage tilbage igen. Det var noget værre lort, den var lavet i så svagt metal at det lykkedes mig at træde tandhjulene skæve. Så min erfaring med sådan en cykel er ikke go.

• #2   12. jul 2010 lort .....sælger selv cykler og de mustang jeg har fået ind på værkstedet er sku mere end ringe sat sammen

• #3   12. jul 2010 Cykler fra Dansk Supermarked, Coop, Harald-Nyborg er generelt noget lort...
    Det kan godt betale sig at besøge en cykelhandler...

• #4   12. jul 2010 hvis det er til børn er det ok de par år de når at bruge den , men til en voksen er det for klejnt, køb en brugt centurion eller andet kvalitet , eller hent den jeg har stående hvis du kan lave lidt selv kan det blive en ok cykel og du må få den for en iskold cola smiley

• #5   12. jul 2010 Man får hvad man betaler for! Så'n er det desværre med alt. smiley
    Som tidligere sagt, er det fint til børn, men til voksne er det simpelthen for ringe.
    Fælgene er som smør, stellet som spaghetti. og svejsninger som indtørret sæd i en gammel sok. smiley

Køb brugt, hvis det er budgettet der presser.
    Hvis du kan nøjes med 3 gear, er det det bedste, da de sjældent går i stykker. Et brugt Shimano 7 gears nav er sikkert allerede godt på vej til skrotten. SRAM er bedre, og billigere at reparere på.

Hilsen cykelmekanikeren

• #6   12. jul 2010 Kommer an på hvad du forventer af en cykel, og hvad du skal bruge den til. Der er flere prisklasser af Mustang cykler, men vi har selv haft et par stykker i husstanden. Nogle har holdt godt (typisk de dyreste), andre rigtigt skidt.

Kan du leve med at skulle smide en cykel til 1000 kr. ud efter et par år, så er der såmænd ikke noget fejl på dem.

Til gengæld er der ikke meget fidus i at reparere på dem, da komponenterne oftest løber op i mere end cyklen har kostet – prøv at stå med et smadret indvendigt gear og skulle af med 7-800 kr. i reservedele på en cykel du har givet 1000 for :o) – så smutter man bare i kvickly og napper en ny til en tusse.

Mvh
    JLL

P.S. har i øvrigt nu fin MTB og den er købt hos en cykelhandler :o)

• #7   12. jul 2010 altså jeg har talt med en cykelhandler som havde en han sagde at mustang var på fuld højde med kildemose .. han han var sågar sikke på at nogle af komponenterne på den var kildemoses. . sidst med ikke mindst min gamle fatter købte en mustang da jeg var 7 år og han har den endnu og den køre til
    med fint jeg er idag 33 år...

• #8   12. jul 2010 jeg havde en mustang cykel i et par år og den fik rigtig mange tæsk. jeg kørte på arb på den (23 km, hver vej) og hver søndag kørte jeg i div. skove med mountainbike stier, den gik i stykker, men ikke mere end mine kammeraters trek cykler, forskellen var bare at kvikly reperede den uden brok. og jeg fik lavet meget. jeg fik kørt mindst 10000 km på den da den ikke kunne mere. det var en cykel jeg var rigtig glad for. men når det er sagt ville jeg købe en gt, special, felt, eller noget andet fedt en anden gang. men aldrig trek.

• #9   14. jul 2010 Jeg har min mustang cykel i nu. den er 16år gammel nu. den har jeg brugt til at dele aviser med, skole og arbejde, men de sidste 5 år er den ikke blivet brugt så meget. den har fået nye tandhjul+ kæde, dæk, bremser og gaerhåndtag. det er alt i alle de år. om jeg er glad for den jep det er jeg. passer man på den kan den holde i mange år.

Kommentér på:
Erfaring med Mustang Cykler?

Annonce