1.356 visninger
|
Oprettet:
Posten og deres track and tra.. min ba {{forumTopicSubject}}
I et par dage har man håbefuldt ventet på en pakke der var afsendt mandag !! Har siden mandag været "ankommet til Taulov" pakke center .. og der skete så ikke mere. Pakken er netop afleveret men track and trace siger stadigt at den ligger på Taulov pakke center.
Ha ha ja det var smart hvis deres system virkede .. men det gør det så ikke lige.
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.848
Det er vel bedre end hvis T&T sagde at den var aflevet til dig og den så lå et andet sted. Normalt synes jeg det virker udemærket, nogle firmaer er dog lidt langsomme til at opdatere deres data så man oplever at T&T først siger afleveret dagen efter modtagelsen. Men det har man jo i pricippet ikke noget at bruge til da man jo har fået pakken !
Det kan jo der er sket noget med stregkoden så den er blevet manuelt sorteret.
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 86
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.953
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 192 Svar: 2.416
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 100
Steffan, du kan jo også poste nummeret på din pakke, så vi kan følge deres "tossestreger"
Kristian, nu er det jo ikke sikkert, det er pakkebudet, der har lagt en anmeldelse i din postkasse (hvis du bor i etageejendom). '
Hvis du har modtaget en anmeldelse i din postkasse, har pakketbudet som oftest forsøgt at aflevere pakken dagen før.
Pakkebudene, mener jeg ikke, har nøgler til opgangene, derfor modtager du først en anmeldelse dagen efter, når en brevbærer har været der. Det forklarer måske, "de er fulde af lort" - men du har jo sikkert også været hjemme hele tiden dagen før....*b
Nogle gange hjælper det at få luft - bedre er det at få sin pakke.
Jeg bruger Døgnposten, så behøver jeg ikke tænke på at være hjemme på bestemte tidspunkter.
PS! I mit område omdeles pakker både formiddag/eftermiddag samt eftermiddag/aften. Aftenomdelingen er dog kun til private
dec 2003
aug 2008
jan 2006
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 27 Svar: 203
Det er jo klart for enhver, at samtlige post.dk-medarbejdere gør deres yderste for IKKE at aflevere pakker og breve til tiden. På den måde får deres kundeserviceafdeling jo også lidt at lave, når de skal hører på alt det brok fra kunder som har ventet i helt op til 3 dage på deres pakke!!!
Nej, jeg er ikke ansat hos post-dk .....
dec 2003
Godt der er styr på tingene !
aug 2008
jan 2006
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 27 Svar: 203
Man skal behandle folk, som man gerne selv vil behandles!
At påstå at jeg og mine ansatte ikke kan finde ud af at passe vores job, må stå for din egen regning. Jeg kunne godt tænke mig at du uddybede din påstand, i mere end tostavelses ord.
Der er sikkert en masse gode grunde til at post.dk. ligger en seddel i jeres postkasser: Man kan være på toiletet, være gået en tur, hørt høj musik, ikke hørt dørklokken, fået en lur o.s.v.
P.S. Hvis du er arbejdsløs, så har du vel også tid til at lette røven og gå på posthuset og hente en af de mange tusinder pakker, posten ikke har afleveret hos dig!!!
God sommer.
dec 2003
Forsendelsens nummer: 070006XXXXXDK
Vægt: 4.2 kg
Længde: 374 mm.
Højde: 303 mm.
Bredde: 266 mm.
Vær opmærksom på, at den angivne vægt er forsendelsens vejede vægt og vil derfor kunne afvige fra den fakturerede vægt.
Forsendelser, som kræver betaling, kan først afhentes på et posthus 2 dage efter afsendelsen. Husk at medbringe blanketten Post til Afhentning.
Dato Kl. Registrering
13. juli 2010 22:51 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter
Min pakke er stadigt ankommet !!!
nov 2008
Jeg mangler stadig dit forsendelsesnummer ??
Miss
- undskyld, hvad er det lige dit link har med denne tråd at gøre?---hvis jeg åbner linket, er det et link, der omhandler et gebyr på indbetalingskort, der ekspederes på et posthus. Gebyret på kr. 25 har iøvrigt været gældende i Den Danske Banks filialer i alle tilfælde siden februar 2010 http://www.danskebank.dk/PDF/PRISER-VILKAAR-FAKTAARK/Generelle-vilkaar/PRISBOGDB.pdf , se side 2....L Æ S: Det er Danske Bank, der fastsætter prisen
De bedste hilsner, Per
dec 2003
Mit forsendelses nummer kommer ikke dig ved !!
Forespørgsel udført 20. juli 2010 kl. 8:00
Forsendelsens nummer: 07000XXXXXXDK
Vægt: 4.2 kg
Længde: 374 mm.
Højde: 303 mm.
Bredde: 266 mm.
Vær opmærksom på, at den angivne vægt er forsendelsens vejede vægt og vil derfor kunne afvige fra den fakturerede vægt.
Forsendelser, som kræver betaling, kan først afhentes på et posthus 2 dage efter afsendelsen. Husk at medbringe blanketten Post til Afhentning.
Dato Kl. Registrering
13. juli 2010 22:51 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter
Pakken er dog stadigt ankommet !!! Som emnet startede:
Posten og deres track and tra.. min ba¤¤ ¤¤¤ !
At det så tog andre spændende tvister undervejs viser vel bare at jeg ikke er den eneste der lader mig imponere.
nov 2008
Jeg er 100% enig med dig - dit forsendelsesnummer kommer ikke mig ved!!!....
lidt ligesom jeg så ikke kan bruge dit klippe/klister indlæg/påstand til ret meget - men det vigtigste for dig, er jo så også at have modtaget pakken - så kan vi andre glæde os over det.
De bedste hilsner, Per...der elsker at lade sig imponere og glædes
Posten og deres track and tra.. min ba