{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.356 visninger | Oprettet:

Posten og deres track and tra.. min ba {{forumTopicSubject}}

I et par dage har man håbefuldt ventet på en pakke der var afsendt mandag !! Har siden mandag været "ankommet til Taulov" pakke center .. og der skete så ikke mere. Pakken er netop afleveret men track and trace siger stadigt at den ligger på Taulov pakke center.

Ha ha ja det var smart hvis deres system virkede .. men det gør det så ikke lige.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Posten og deres track and tra.. min ba
  • #1   14. jul 2010 Hvad er problemet? Har du ikke fået pakken?
    Det er vel bedre end hvis T&T sagde at den var aflevet til dig og den så lå et andet sted. Normalt synes jeg det virker udemærket, nogle firmaer er dog lidt langsomme til at opdatere deres data så man oplever at T&T først siger afleveret dagen efter modtagelsen. Men det har man jo i pricippet ikke noget at bruge til da man jo har fået pakken !
    Det kan jo der er sket noget med stregkoden så den er blevet manuelt sorteret.

• #2   14. jul 2010 Jeg har en pakke som er sendt fra ålborg og der til hvor jeg bor´(begge byer ligger i DK). men nu har post danmark sku sendt den til tyskland, de anede ikke hvar den var nu eller om den kom tilbage igen, det eneste de havde at sige var!!!! vi må jo lige vente og se...!! ØH NEJ, JEG TROR DU SKAL UD OG KØRE EN TUR HR. post mand

• #3   14. jul 2010 Engang leverede de pakker fra dag til dag , hvor jeg bor burde der være udbringning om aftenen iflg. Pesten, men pakker kommer som regl om formiddagen mens ingen er hjemme ? De er bare dygtige ! Men fik min pakke ahh lidt godter fra Acerbis til den lange, og ha ha en meget lille tanktaske der var halv størrelse af forventet men pyt kan vist lige fragte en six pack

• #4   14. jul 2010 Jeg er arbejdsløs for tiden og oplever tit der bare ligger en seddel i postkassen selvom jeg har været hjemme hele dagen... de er fulde af lort...!

• #5   14. jul 2010 Jan - kan du ikke oplyse nummeret på pakken, så vi andre kan se bagrunden for din dårlige oplevelse?.

Steffan, du kan jo også poste nummeret på din pakke, så vi kan følge deres "tossestreger"

Kristian, nu er det jo ikke sikkert, det er pakkebudet, der har lagt en anmeldelse i din postkasse (hvis du bor i etageejendom). '
    Hvis du har modtaget en anmeldelse i din postkasse, har pakketbudet som oftest forsøgt at aflevere pakken dagen før.
    Pakkebudene, mener jeg ikke, har nøgler til opgangene, derfor modtager du først en anmeldelse dagen efter, når en brevbærer har været der. Det forklarer måske, "de er fulde af lort" - men du har jo sikkert også været hjemme hele tiden dagen før....*b

Nogle gange hjælper det at få luft - bedre er det at få sin pakke.

Jeg bruger Døgnposten, så behøver jeg ikke tænke på at være hjemme på bestemte tidspunkter.

PS! I mit område omdeles pakker både formiddag/eftermiddag samt eftermiddag/aften. Aftenomdelingen er dog kun til private

• #6   15. jul 2010 ??

• #7   15. jul 2010 Per Stilling P: Men igen, jeg er arbejdsløs så jeg var også hjemme "dagen før"... så den holder desværre ikke i retten smiley

• #8   15. jul 2010 Hvor er det synd for jer at i har så traumatiske oplevelser med post.dk
    Det er jo klart for enhver, at samtlige post.dk-medarbejdere gør deres yderste for IKKE at aflevere pakker og breve til tiden. På den måde får deres kundeserviceafdeling jo også lidt at lave, når de skal hører på alt det brok fra kunder som har ventet i helt op til 3 dage på deres pakke!!!

Nej, jeg er ikke ansat hos post-dk .....

• #10   16. jul 2010 Track and trace siger stadigt : 13. juli 2010 22:51 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter

Godt der er styr på tingene !

• #11   16. jul 2010 Jacob L: Men du er tydeligvis ansat i et andet service fag hvor dig og dine medarbejdere ikke kan finde ud af at passe jeres job, og derfor føler du dig utilpas når du læser hvor irriterende der er for almindelige mennesker at være afhængig af typer som dig!

• #12   17. jul 2010 Kristian J: Du er lige nøjagtig den type person som altid syntes at du får en dårlig behandlig, ringe service og at ekspedienten er en nar. Det kunne måske have noget at gøre med din egen personlighed, din manglende inteligens eller simpelthen det faktum at du ikke evner at se tingene i et størrere perspektiv.
    Man skal behandle folk, som man gerne selv vil behandles!
    At påstå at jeg og mine ansatte ikke kan finde ud af at passe vores job, må stå for din egen regning. Jeg kunne godt tænke mig at du uddybede din påstand, i mere end tostavelses ord.
    Der er sikkert en masse gode grunde til at post.dk. ligger en seddel i jeres postkasser: Man kan være på toiletet, være gået en tur, hørt høj musik, ikke hørt dørklokken, fået en lur o.s.v.

P.S. Hvis du er arbejdsløs, så har du vel også tid til at lette røven og gå på posthuset og hente en af de mange tusinder pakker, posten ikke har afleveret hos dig!!!

God sommer.

• #14   18. jul 2010 Forespørgsel udført 18. juli 2010 kl. 14:48

Forsendelsens nummer: 070006XXXXXDK
    Vægt: 4.2 kg
    Længde: 374 mm.
    Højde: 303 mm.
    Bredde: 266 mm.

Vær opmærksom på, at den angivne vægt er forsendelsens vejede vægt og vil derfor kunne afvige fra den fakturerede vægt.
    Forsendelser, som kræver betaling, kan først afhentes på et posthus 2 dage efter afsendelsen. Husk at medbringe blanketten Post til Afhentning.

Dato Kl. Registrering
    13. juli 2010 22:51 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter

Min pakke er stadigt ankommet !!!

• #17   19. jul 2010 Hej Jan

Jeg mangler stadig dit forsendelsesnummer ??

Miss

- undskyld, hvad er det lige dit link har med denne tråd at gøre?---hvis jeg åbner linket, er det et link, der omhandler et gebyr på indbetalingskort, der ekspederes på et posthus. Gebyret på kr. 25 har iøvrigt været gældende i Den Danske Banks filialer i alle tilfælde siden februar 2010 http://www.danskebank.dk/PDF/PRISER-VILKAAR-FAKTAARK/Generelle-vilkaar/PRISBOGDB.pdf , se side 2....L Æ S: Det er Danske Bank, der fastsætter prisen

De bedste hilsner, Per

• #18   20. jul 2010 Hej Per

Mit forsendelses nummer kommer ikke dig ved !!

Forespørgsel udført 20. juli 2010 kl. 8:00

Forsendelsens nummer: 07000XXXXXXDK
    Vægt: 4.2 kg
    Længde: 374 mm.
    Højde: 303 mm.
    Bredde: 266 mm.

Vær opmærksom på, at den angivne vægt er forsendelsens vejede vægt og vil derfor kunne afvige fra den fakturerede vægt.
    Forsendelser, som kræver betaling, kan først afhentes på et posthus 2 dage efter afsendelsen. Husk at medbringe blanketten Post til Afhentning.

Dato Kl. Registrering
    13. juli 2010 22:51 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter

Pakken er dog stadigt ankommet !!! Som emnet startede:

Posten og deres track and tra.. min ba¤¤ ¤¤¤ !

At det så tog andre spændende tvister undervejs viser vel bare at jeg ikke er den eneste der lader mig imponere.

• #19   20. jul 2010 Jan

Jeg er 100% enig med dig - dit forsendelsesnummer kommer ikke mig ved!!!....
    lidt ligesom jeg så ikke kan bruge dit klippe/klister indlæg/påstand til ret meget - men det vigtigste for dig, er jo så også at have modtaget pakken - så kan vi andre glæde os over det.

De bedste hilsner, Per...der elsker at lade sig imponere og glædes

Kommentér på:
Posten og deres track and tra.. min ba

Annonce