{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Billig lån til privat køb.. bank??? {{forumTopicSubject}}

Hey MC-G jeg har været ude og prøvekøre en mc som jeg gerne vil have... men jeg skal købe den privat. og har ikke allt pengene til den.. hvad er det billigeste sted jeg kan låne til sådanne en mc.. når jeg ikke køber ved forhandler???

Min bank vil have 9% i årlig renge (ÅRP)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig lån til privat køb.. bank???
  • #1   15. jul 2010 Hvor meget skal du låne?
    Har du selv sparet noget op til udbetaling? (eksempelvis 20%)
    Hvor gammel er cyklen?
    Tages der pant i den?
    Hvor lang tid løber lånet over?

• #2   15. jul 2010 Det kan godt være at din bank vil have 9% i rente, men denne sats bygger på mange ting. F.eks. rentemarkedet (den rente banken låner til hos andre banker), deres solvensbehov, dit forretningsomfang, din historik i banken og en masse andre ting.

• #3   15. jul 2010 Umiddelbart er et lån den nemme del..
    Har du i stedet undersøgt, om du overhovedet kan forsikre den ønskede maskine? Du har ikke ligefrem din alder på din side! smiley Så modellen på motorcyklen spiller naturligvis en stor rolle..

• #4   15. jul 2010 Jeg ville tage banken også selvom den skulle være dyrere end f.eks de express lån du kan tage. Din bank er somregel til at snakke med hvis du f.eks mister arbejdet eller andet som gør at din økonomi bliver stram og kan gå ud over lånet og gerne vil have nedsat ydelsen. Der er de andre ikk til at danse med.

• #5   15. jul 2010 Vil din bank så også have, at du kaskoforsikrer cyklen? Det er ihvertfald værd at medregne. Ved godt du vil handle privat; men måske kan du jo i sidste ende handle billigere set på sigt ved at købe hos en forhandler hvis han kan tilbyde et godt lån? Her i Tyskland er det ihvertfald billigst at låne der, min gixxer betaler jeg således kun 1,99% og på min bil 4,99%, så deet ;-).
    Ellers ville jeg skyde på at banken kan låne billigst. Har du evt. overvejet at skifte bank, måske er der en anden bank som kan give et bedre tilbud. Jeg skiftede engang til Nordea, da de simpelthen i mit tilfælde havde meget mere at byde på end sydbank (igen... i mit tilfælde); men det koster jo ikke noget at forhøre ssig.

Kommentér på:
Billig lån til privat køb.. bank???

Annonce