{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

Computer til fruen {{forumTopicSubject}}

Hej

Fruen skal have en ny computer..

VI havde tænkt os at hun skulle have en 10" tommer da hun ikke bruger den til meget andet end lidt facebook osv . . )
Hun snakkede så med en og fik afvide at det var træls med de små skærme da man altid skulle sidde og scroll rundt på billedet da hele siden var for stor til at blive vist..
Håber i forstår hvad jeg mener . )

Hvilken størrelse skærm skal man op i for at undgå dette problem?

Håber i kan hjælpe : )

God søndag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Computer til fruen
  • #1   18. jul 2010 øøø ungerne har en 10 tommer og de klager ikke over det

• #2   18. jul 2010 De 10" jeg har set og prøvet fungerer da fint! Bruger dog selv 17" skærm!

• #3   18. jul 2010 Flemming.. Okai
    Jamen jeg kender ikke til det der problem med at skulle scrolle eller hvad det hedder.

Men kan godt forstå lidt at det skal være træls hvis man både skal justere billedet op og ned og til højre og venstre for at se hvad der står på skærmen : )

Andre der har erfaringer ???

• #4   18. jul 2010 Hun bruger generelt ik computeren ret meget og vil gerne have en lille en hun kan tage med over i sofaen og ud i køkkenet og i seng osv heheh vi havde så snakket om at det skulle være en 10 - 12 " men så efter hun snakkede med en der sagde man skulle køre billedet rundt på skærmen så blev hun lidt usikker på hvad hun ville have....

Jeg sagde også til hende at jeg da bare troede det var et spørgsmål om hvilken opløsning man kørte..... Men var dog ikke sikker i min sag så ville gerne høre fra andre...

Så meld endelig ind hvis i har nogle guldkorn : )

• #5   18. jul 2010 Min kone har en 10 tommers, og vi køber en 15,4 tommers istedet da den anden er for træls, og det er ikke kun til nettet den er for lille, det er også når man kigger på digitale billeder fra ferie og sådan noget..... jeg vil klart anbefale en 15,4 tommer som minimum.

• #6   18. jul 2010 Har selv haft et par 13 tommers, de er udemærkede til alm. surfing og lidt film osv.
    De små 10 tommers bliver man altså tosset af i længden.
    Men alt er jo individuelt.
    Mvh.

• #7   18. jul 2010 Glem de små, de duer kun hvis du rejser meget og er afhængi af at de ikke fylder og ikke vejer ret meget, men alligevel har jeg en 15,4" selvom jeg rejser 40% af min tid om året for de er ikke ret gode og se film på og så hader jeg at skulle flytte billedet sidevers

• #8   18. jul 2010 Okai så med de små scroller man altså ik til højre og venstre men kun op og ned?

Hun tager ind i byen i morgen og kigger...

så må vi se hvad hun beslutter sig for..
    men kan forstå i synes 10" er for småt... hun er selv begyndt at snakke en del om 12" så nu må vi se..

Men det er altså kun op og ned man scroller?

• #9   18. jul 2010 Nej også sidevers

• #10   18. jul 2010 Til Facebook, email, shopping og det man normalt forbinder med kvinde-pc-krav, så er en iPad det optimale valg. Konen bruger selv en til disse ting og den opfylder krav, mere end rigeligt. Den koster (når den kommer til danmark) jo heller ikke mere end en middelgod mini notebook, men når man kigger på ting som brugervenlighed, skærm kvalitet og ikke mindst batteritid, så er der INGEN der når sådan en iPad til ladestikket.

• #11   18. jul 2010 Hun vil strort set aldrig opleve at skulle scolle sidevejs, altid kun nedad.
    Opløsningen sørger for at billedet passer i bredden, men det vil selvsagt være småt det der er på skærmen.
    Jeg har selv en mini pc med 7" skærm, og skal aldrig scrolle sidevejs, kun nedad, men til gengæld er det rimeligt småt, og dermed også meget handy, og nem at have med alle steder.

Så det er selvfølgelig en smagssag.
    Hvis det kun er til hjemmebrug, så vil jeg foreslå en 15,6"
    I den størrelse er udvalget langt størst, og dermed også flest tilbud. Du kan nemt finde en god maskine med gode data til under 4000,-
    Sørg for at gå efter LED skærm, da batteritiden er væsentlig bedre, og hun så ikke behøver at have laderen med over i sofaen de første 3 timer smiley

• #12   18. jul 2010 Lenovo S12 til ca. 3000.

De to ekstra tommer bliver hun glad for.

• #13   18. jul 2010 Kig også på Acer Timeline.
    Fås både i 11,6 og 13,3 tommer udgaver . Lavt strømforbrug og lang batteritid er vægtet højt, og 6-8 timer er derfor realistisk! Ingen dvd-drev.
    Har selv en 13,3 (som min eneste pc) og ville ikke have skærmen mindre end dét. Vejer ca 1,6 kg.

- (link fjernet)

Og ellers kan du begynde at gå på jagt i de nyeste anmeldelser:
    - (link fjernet)

• #14   18. jul 2010 - indsæt k o r t l i n k istedetfor [[]] !

Kommentér på:
Computer til fruen

Annonce