{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Politibil angrebet med sten {{forumTopicSubject}}

Politibil angrebet med sten, ikke sjovt at være betjent....
og
hvordan satan er det, der bliver opsteemt til selvtægt og politi had...... jeg ønsker for politiet at de giver de r... h....
med grovfilen... de sataner..

at de lige frem laver f grupper der kører politi had ?
hvad satan bilder de sig ind ?
ud med de svin...... helt ud..... de vil skide os blegansigter en skid..

dam hvor er jeg træt af de tosser...........

mener jeg

mvh

http://lokalavisen.dk/politibil-angrebet-med-sten-/20100802/artikler/100809861/1052

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politibil angrebet med sten
  • #1   3. aug 2010 Det er sgu trist at det er blevet sådan, men hvis der så er nogle som går imod vandalerne så kommer racistkortet straks på bordet og slynglerne gemmer sig bag dette dække, det er total håbløst.

• #2   3. aug 2010 http://lokalavisen.dk/politipatruljer-jager-kniv-bankroever-/20100803/artikler/100809795/1275

jeg er fanme også træt af bankrøvere og madza 626'er..de er syge!!

• #4   3. aug 2010 ja man blir da mere og mere glad for man stemmer DF

danmanrk er jo knap dansk mere

• #6   3. aug 2010 nakkeskud nakkeskud nakkeskud nakkeskud nakkeskud, hvad enten de er danske eller udlændinge

• #7   3. aug 2010 nååå de er da bare misforstådet ........

• #8   3. aug 2010 Jeg hopper i samme båd som Jesper C...

• #9   3. aug 2010 Underlig opførsel. Kommende betjente, får stiftet bekendtskab til hvad de bliver udsat for, når de går på Politiskolen.

• #10   3. aug 2010 hold da ferie hvor racismekortet bliver kastet på bordet!

• #11   3. aug 2010 prøv og se det er snart kun de satans Per**** der er medlem

• #12   3. aug 2010 Jeg synes vi skal gå et fakkeltog. Det bløder deres hjerter op.. NOT!

Sådan noget fakkeltog er noget hippie lort. Næh ud med berigerne og det hellere idag end imorgen..

• #13   3. aug 2010 nakkeskud til alle 72årige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    http://lokalavisen.dk/72-aarig-spritbilist-trillede-med-50-km/t-paa-motorvej-/20100802/artikler/100809886/1266

• #14   3. aug 2010 Andreas J: Læs gerne igen

nakkeskud nakkeskud nakkeskud nakkeskud nakkeskud, hvad enten de er danske eller udlændinge

• #15   3. aug 2010 Tjah, jeg er en af de hvide der med glæde siger fuck politiet!

Er sgu ikke blevet behandlet ordentligt af politiet de MINDST 100 gange jeg er blevet stoppet. (Har ren straffe attest og har desuden ALDRIG lavet kriminalitet)

Hvis politiet opføre sig ligesom da jeg var ung forstår jeg godt at de får sten i ansigtet, og med god grund.

Er selv blevet OVERFALDET af politiet fordi de mente jeg var pusher. Efter de havde smidt mig på jorden, brugt min jakke som håndjern, tjekket mig i hoved og røv og til sidst fundet ud af at jeg ikke var den de troede sagde de; "Så kan du godt smutte"!

Så, fuck politiet... har absolut intet til overs for dem andet end dyb had.

• #16   3. aug 2010 Kan dog mindst 3 lignende historier med jeg selv har oplevet men skal jo helst ikke hidse for mange politi fanboys op.

Men kan da afsløre at en af episoderne var så langt ude at jeg kørte rundt med en gas pistol som jeg ville stikke i fjæset og trykke af på den første betjent der evt kunne finde på at stoppe mig. Heldigvis skete dette ikke, og det er jeg glad for i dag.

Men når det er sagt skal de stadigvæk kneppe sig selv.

• #17   3. aug 2010 De stakler... Giv dem en tur til Rhodos, Gran Canaria *indsæt selv flere populære feriesteder* - De har jo tydeligvis brug for en ryste-sammentur på statens regning.

• #18   3. aug 2010 Kristian J

Tak for dit velovervejede indlæg. Jeg tror vi allesammen har oplevet det samme som dig. Det er helt almindeligt og har absolut intet med udseende eller opførsel at gøre.

Helt ærligt, vi er da allesammen blevet stoppet mindst 100 gange og alle gange fuldstændig uden grund.

Hvis nogen siger at du er en besynderlig type som eventuelt har både holdnings- og adfærdsmæssige problemer, så skal du ihvertfald ikke tro på dem.

Det er politiet den er gal med, og det ved vi godt allesammen herinde.

Giv ikke op, du er ikke alene...

• #19   3. aug 2010 Det er svært at mærke sit ærke-radikale hjerte når man læser sådan en artikel. Hver gang er jeg DF'er de næste 5 minutter, indtil fornuften kommer tilbage.

• #20   3. aug 2010 Kim O: Selv tak for dit indlæg. Det gør det lettere for mig at pointere præcist hvad jeg mener. Nemlig at politiet, ligesom du gør nu, udføre dig arbejde med en forudtaget holdning at alle med hætter trøjer eller kasketter er kriminelle.

gud vær dig nådig hvis du er karseklippet fordi du ikke gider at rende rundt med krøller. For så er du helt sikkert kriminel.

...tænk hvis man både er karseklippet fordi man ikke vil have krøller, har hættetrøje på fordi man vejer 60kg og fryser lettere om vinteren, kommer fra amager OG går med en sort jakke... får så skal politiet da nok CHIKANERE dig konstant!

Kom fucking on fanboy. Du kan da ikke være mere blå øjet.

Det er præcis den form fordomsfuld mentalitet der skaber racisme og had!

Tillykke, du har nu bevist at din intelligent er lav nok til at skaffe dig ind på politi skolen. Nu skal du bare bevise at det var din bror der fik gården!

• #21   3. aug 2010 Kristian J

Kun een ting at sige til dit sidste indlæg: Skolerne på Amager bør op-prioritere faget dansk.

• #22   3. aug 2010 betjente er jo dem der fik buksevand i skolen. har også kun dårlig oplevelser med dem. så brug da jeres tid på noget mere fornuftigt end og genere mig...følg en gammel dame over vejen i stedet.

• #23   3. aug 2010 Peter K

Jeg mener at Kristian skrev han var fra Amager smiley

Selv kommer jeg fra KBH SV.

Hvad er din pointe?

• #24   3. aug 2010 Peter K: Tror du har ret... så bare bliv væk fra KBH... tror provinsen passer bedre til en type som dig smiley

Hvad skal du også i tivoli når du kan nyde alle de fede havnefester og lign. man finder i provinsen? ^^

• #25   3. aug 2010 Her er de første 700 idioter man kunne smide for porten

http://www.facebook.com/pages/-Ishoj-Ghetto-/274237939022?ref=search

• #26   3. aug 2010 uden at have lavet en decideret geografisk undersøgelse af etnisk baggrund så vil jeg vove den påstand at statistikken tegner et tydeligt billede.

• #27   3. aug 2010 Svend

Jeg må være ærlig og sige at når jeg læser den FB du linker til. så sidder jeg og bliver ond i sulet... ond over at sådan en flok tosser sidder og pisser på hele systemet og på os.... og ond over at hvis jeg laver en FB gruppe med dem... så for det første så vil der kun være 3 medlemmer efter 9 uger. for ingen dansker kan finde ud af at stå sammen og sige fra offeligt... og for det andet så går der få timer så vil jeg få en sag på halsen fordi jeg vil blive hængt ud som rasist... sikke et lorte system der er blevet trukket ned over hoved på bla mig på grund af sådan nogle svin .. der kalder en by i mit land for deres.. en by de har stjålet fra mig..... de svin... jeg hader dem.......

mener jeg....

mvh

ps ps... Ja Mogens Glistrup....... du fik ret......

• #28   3. aug 2010 jeg bliver sgu også ond i sulet. Det samme følelse man har når man er blevet godt og grundigt taget ved røven og man kan ikke gøre en skid ved det.

• #29   3. aug 2010

FB gruppe mod dem skulle der stå .. og ikke med dem...

• #30   4. aug 2010 Kristian J:
    Morale er godt, dobbeltmorale er... Dobbelt så godt?

Du mener, ud fra hvad jeg kan læse i dit indlæg, at alle betjente mener, at hætteklædte folk er kriminelle, og derfor hader du politiet? Dvs. du hader alle betjente, fordi du tror alle betjente mener, at alle hætteklædte folk er kriminelle... Kan du se skruen, som ingen ende har, her? smiley

• #32   4. aug 2010 Jens S: Enig.. og uenig. For hvis politiet fik en uddannelse der har samme fag som sygeplejeske uddannelsen, nemlig stigmatisering ville de måske lære hvordan de selv reagere ved første møde af forskellige type mennesker. Dette ville lede til at de ville opføre sig pænt hvilket igen ville lede til at en som mig ikke ville have noget problem med dem.

Så skruen uden ender stater hos politiet.

Energy [Hinnerup]: Jeg har ALDRIG være flabet, grov, provokerende eller på anden måde en negativ opførsel overfor politiet de 100+ gange jeg er blevet stoppet. Jeg har snakket pænt og opført mig ligeledes.

Desværre kan politiet bestemt ikke sige det samme. Deres opførsel har været dømmende, provokerende og til tider har de direkte løjet mig i hovedet.
    Derudover har de gang på gang vist at deres kompetencer rangere blandt multihandikappede.

Bare se TV3+ politi serien. Der følger man bla. en militant ældre politi betjent der i et af afsnittene sviner en flok unge til i 5-10 minutter. Da de ENDELIG svarer igen stikker han dem en bøde på 500.-

Har set det flere gange i det virkelige liv. Har intet til overs for politiet, de har ingen autoritet i min verden.

• #34   5. aug 2010 Stolpwelther S: Ligesom der ikke er særlig mange der bryder sig om halv gamle, tykke / fede mænd med touring kværne der prøver at være unge, ved at pisse på bålet med ligegyldige bemærkninger.

• #35   5. aug 2010 Stolpwelther S: Tjah det gør du vel. Du kan jo ikke forstå at der bliver svaret igen på sådan en lam bemærkning som din hvor du direkte kalder mig kriminel.

Gad vide om du også ville snakke sådan til mig face to face?

• #36   5. aug 2010 ...og HVIS det rent faktisk er sådan du snakker til mennesker i hver dagen så må man jo kun gå ud fra du har fået en del røvfulde igennem dig liv.

• #37   5. aug 2010 Huh øjeblik.

Hehe så er det tid til, at lave popcorn. Det kan blive godt det her...

• #38   5. aug 2010 Stolpwelther S: Jamen det vil jeg gøre. Tror egentlig også bare du er en internet helt der er sej online og en kælling offline...

• #39   5. aug 2010 "Enig.. og uenig. For hvis politiet fik en uddannelse der har samme fag som sygeplejeske uddannelsen, nemlig stigmatisering ville de måske lære hvordan de selv reagere ved første møde af forskellige type mennesker. Dette ville lede til at de ville opføre sig pænt hvilket igen ville lede til at en som mig ikke ville have noget problem med dem."

Jeg er ikke sikker på, at den form for "pædagogik" virker ude på gaden... I samme serie ser du også gang på gang folk som ikke efterkommer politiets anvisninger, trods gentagende "søde" opfordringer... Så kan jeg godt forstå, at man skruer "bissen på", og lunten nogle gange bliver kort...

Men indrømmet, der er folk i politiet (ligesom i alle andre fag) som ikke kan håndtere deres fag... Nogle burde ikke have haft den magt, de har... Men i langt de fleste tilfælde, er det ikke politiet som starter konfrontationerne... Men det er dem som skal slutte dem (forhåbentlig).

Kommentér på:
Politibil angrebet med sten

Annonce