HTC Wildfire - erfaringer??? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg havde ellers overvejet en HTC Desire, men den er over dobbelt så dyr som denne. Og så kom Wildfire på gaden, og jeg kan egentligt bedre lide designet på den (og den virker også mere lommevenlig), men jeg har lige nogle spørgsmål til dem, som ejer sådan et dyr...
Er skærmen ellers okay, da den ser ud til at have en væsentligt lavere opløsning???
Hvordan er afspilning af video'er - f.eks fra Youtube (hakker de meget)????
Mærkes den lavere processorhastighed meget???
Fungerer GPS-delen okay???
Fungerer musik-delen okay???
Er den meget langsom på nettet???
Nogle sjove spil som kan køre på den langsommere processor???
Umiddelbart kommer jeg til at bruge synkroniseringsdelen til Google-tjenesterne meget, og også Friendstream til Facebook. Kameraet bliver nok også brugt noget (men ikke så meget), og musikafspilleren - sammen med nogle gode spil) kommer nok til at blive brugt meget. Den eneste grund til at vælge Desire frem for denne, ville sådan set være det ekstra eyecandy (som live-wallpapers), og så den ekstra processorhastighed til spil. Ellers kan jeg ikke rigtigt se hvorfor, jeg skal give dobbelt så meget for Desire eller Legend - eller????
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 663
Men sammenlignet på prisen, fik man meget for pengene. Og den er da også noget billigere end Desire, og nærmest urimeligt billig i forhold til Samsung Galaxy S. Og den skulle absolut kunne stå for sig selv - samlekvaliteten skulle nærmest være uforlignelig i forhold til de andre Android entry-level-mobiler, og endda i sammenligning med nogle af supertelefonerne.
Så det var nærmest derfor, at jeg tænkte lidt på den. Og designet er da også en hel del pænere end Desire og forgængeren Tatto.
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 101 Svar: 716
Jeg har selv telefonen og er rigtigt godt tilfreds.
Skærmen er fin nok til mig ikke det vilde men ganske OK.
Synes ikke man mærker den lille processor, med den er heller ikke voldsom hurtig.
Gps deler er jeg ganske stolt af. Bruger google maps navigator og det virker super. Hvis du fx. sætter hovedtelefoner i og så smider telefonen i lommen kan du også bruge den på mc.
Er lidt utilfreds med musikdelen da der ikke er mulighed for at skifte sang når telefonen er låst men man kan dog skruge op og ned for lyden. Std afspilleren er ikke så go men inde i app store er der mulighed for at hente flere afspillere som virker fint. De er forresten gratis.
Nettet er lidt som på Iphone dog lidt langsommere men det er ikke det noget som har den store betydning.
Har ikke fundet så mange "store" spil til den men der er flere små spil som er gangske underholdende.
Alt i alt ville jeg give den 4 ud af 5
Madsen.
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 663
Super... Jeg har nemlig fundet abonnementet til den, hvor jeg kan få 10 Gb download pr. måned for 99,-. Da en af tingene jeg ville benytte, netop var GPS'en (derfor vigtigt med et godt data-abb.), er det super at man kan putte den i lommen, med et par hovedtelefoner...
-> Narrowhead
Synes ellers også anmeldelserne er overvejene positive, og mobilsiden skriver da også at man normalt ikke bemærker den dårligere skærm, når resten er telefonen er så godt skruet sammen - det er kun hvis du lægger en Desire ved siden af, at man bemærker det. Det ender sgu' nok med at det bliver sådan en... så bliver jeg heller ikke så ked af det, hvis jeg får tabt den, når jeg er ude og køre på motorcyklen...
jan 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 149
dec 2008
Følgere: 5 MC-er: 3 Svar: 19
Fik du købt den og er du tilfreds?
HTC Wildfire - erfaringer???