{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

Ferie med 1. årig barn {{forumTopicSubject}}

Jeg har endelig fået ansat en slave, og det skal nydes med en ferie i uge 42, men ved ikke lige hvad vi skal lave.
Der skal gerne være noget vi kan lave med den bette, badeland(varmvands), klappe zoo, eller andet småbørns sjov, men vi er rimelig nye i gamet, så søger ideer.
Og vi skal kan have hundene med.

Vi er selv kommet frem til:

1. sommerhus på sjælland, så vi kan besøge min gamle farmor.

2. Jesperhusblomsterpark.

Men vi er ikke helt overbeviste om noget af det.
Nogen med småfolk, der har erfaring eller gode ideer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie med 1. årig barn
  • #1   15. aug 2010 Du kan tage på ferie i din baghave med en 1årig og de vil nyde det til fulde, det er først når de får en 3-4 år på bagen at de bliver "lidt" krævende smiley
    Så tag i bare på en ferie som passer jer, og er der en sandkasse eller legeplads i nærheden så er den lille ny rigeligt glad.

    MvH en far til 2 drenge på 4 og 9 år smiley


  • #2   15. aug 2010 Vi kørte en tur til Frankrig for at vise min anden side af familien, vores bette knægt da han var omkring 1 år.
    Vi prøvede også zoo og div. da han var meget interesseret i dyr(gennem bøgerne) men efter 15 min var tålmodigheden opbrugt;-)
    Så vi tog mere ud til stranden og i skoven da han kunne rende rundt, brænde krudt af og lege, vi fandt ud af at de er meget simple sådan nogle småfolk;-)
    Jeg tror bare at i er der og har tid til ham/hun så er den bette lykkelig!!! hva i laver er ikke så vigtigt

    MVH Simon J


  • #3   15. aug 2010 Nr. 1 lyder da som en fornuftig plan (intet ondt om Jesperhus...)
    En 1-årig stiller ikke store krav til faciliteter/seværdigheder/forlystelser. Bare samvær med familie under afslappede forhold.
    (Far til dreng på 2 år og pige på 3 mdr)


  • #4   15. aug 2010 Tag til nordjylland og lej et sommerhus i jerup / bratten området (Mellem Frederikshavn og skagen), det er virkelig flot natur og et hyggeligt familie sted, og så er det danmarks reneste og bedste badestrand uden alt for mange mennesker

  • #5   15. aug 2010 Hvad ungen angår, er det som Brian sige helt korrekt ligegyldigt, hvor I er henne. Ungens vigtigste ferieoplevelser bliver at i har tid til at lege og kommunikere med den - TitteBø osv - og det skal I virkelig benytte Jer af, I vil også nyde det.

    Hvis I tager nogle steder hen, så meget gerne steder, hvor ungen har rimeligt med ro:-)


  • #7   15. aug 2010 hvad med http://www.skallerup.dk/

  • #8   15. aug 2010 Vil holde på det de andre skriver. Et barn i den alder er ikke krævende hvad angår ting at lave. Det skal den lille skid nok selv finde ud af. 2-3 års alderen begynder de med zoo og det der ligner. Har selv en pige på 1½ og hun nyder det fint med et badebassin i haven og en sandkasse. (ingen ferie i år, men fik en mc i stedet hehe). Næste år står den på knuttenborg, zoo og sådan noget.

  • #9   15. aug 2010 Tag til Suzuka i Japan og le en Honda S2000 Spoon..

    nej hov, det er min drøm!!

    God fornøjelse smiley


  • #10   15. aug 2010 Jeg kan virkeig anbefle Jesperhus Resort på det kraftigste:)

  • #11   15. aug 2010 Har en på 1 og en på 2 år smiley
    De sidste par år, har det været sommerhus med pøl i Jylland, kan fås for 3300 plus forbrug (skal afsted om 3 uger) (indendørs pøl, spa, legeplads m.m.

    2 gode grunde!!

    Man kan nemt hygge med ungerne. OG når de sover, er det fedt at hoppe i pool/spa osv. kun os voksne. MAN har det fedt, og med en baby alarm, er man tæt på dem, og kan komme hen til dem hurtigt, hvis de græder.. HUSK de er kun vågne halvdelen af ferien, du er ca. 2/3 af ferien, så der skal være noget til jer, når de sover smiley


  • #12   15. aug 2010 Lalandia kan anbefales. I Billund er det bedste badeland, men i Rødby er de andre faciliteter bedre.
    Og ellers kan Weisenhauser strand også anbefales.

    Men for en 1-årig er det af mindre betydning hvor i er. Bare det er sammen med jer.


  • #13   17. aug 2010 Så er der lejet sommehus!
    Tak for de mange gode input smiley


  • #14   17. aug 2010 Selv tak, og nyd det. husk det er vigtigere at du og konen, får leget kærester, end det er at "opleve noget" for dit barn...
    Der er brug for en optankning i forholdet fra tid til anden smiley


Kommentér på:
Ferie med 1. årig barn

Annonce