748 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Nyt tv signal... Nyt tv signal...
Hva faen er nu det for noget????
http://ing.dk/artikel/105746-25-mio-tv-skal-udskiftes-eller-have-ny-boks-om-faa-aar
0 synes godt om
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 583
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.699
ingen ved hvad det betyder endnu..
os der har vi kabel er ok sålænge tv er Mpeg4...,hvem ved hvad DVB-T2 egentlig betyder..ikke engang producenterne ved det...
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.773
Sad og så starten af vild med dans ved min morfar som har den fanzy boks fra TDC, men fuck da noget pixleret lort, det er da komprimeret så hårdt at mit gamle analoge tv kort viste bedre billeder, gad godt vide hvad bitrate de sender ud i, fordi den er sq en del under DVD'ens 5000kbps.
Er jo falsk reklame "få knivskarpe billeder" mm helt sikkert, altid noget jeg ikke selv betaler til det skidt, så ville jeg sq kræve mine penge tilbage.
mar 2007
Følger: 48 Følgere: 33 MC-er: 1 Emner: 62 Svar: 246
Endnu en måde at flå penge ud af alle de forbrugere, der lige netop har investeret i et nyt fladskærms-tv ??
Og hvornår stopper det??
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 932
Svaret er ALDRIG .... ikke hvis vi skal implementere ALT hvad videnskaben kan finde på ... vi lever jo trods alt i et forbrugssamfund ... hvor det er billiger at købe en ny printer end at købe blækpatroner til den gamle ... sååå dddeeee ... så op med dankortet og køb et nyt TV og som bonus er der ingen der vil give en skid for dit (2-5år) gamle tv ... og husk lige at dine børn skal bruge folkeskolen ... altså medmindre du er i folketinget.
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.489
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 932
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
Hos den anden store udbyder af jordbaseret digitalt tv i Danmark, Boxer, fastslår adm. dir. Steen Ulf Jensen, at virksomheden ingen konkrete planer har i forhold til DVB-T2.
»Min hovedpointe er, at det ikke er noget, der sker i Danmark lige nu og her. Behovet for HD er der ikke.«
Hvad fanden... har idioten boet på månen på det sidste? Behovet for HD er her sgu da for alvor nu hvor størstedelen af befolkningen har fået tudet ørerne fulde af hd propaganda. Alle har købt faldskærme med hd kapabilitet...
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.303
Men jeg håber da det ikke bliver lige med det samme. Gad vide om dvb-t fjernsynene kan modtage dvb-t2 kanaler med mindre det kræver en lille modtager boks eller andet.
Det lige før at de aldrig stopper....
Nyt tv signal...