Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt tv signal...
  • #1   21. aug 2010 ja? det har de sagt hele tiden smiley

• #2   21. aug 2010 mja...
    ingen ved hvad det betyder endnu..
    os der har vi kabel er ok sålænge tv er Mpeg4...,hvem ved hvad DVB-T2 egentlig betyder..ikke engang producenterne ved det...

• #3   21. aug 2010 syntes at de skal til at tage sig sammen også få skiftet ud.

Sad og så starten af vild med dans ved min morfar som har den fanzy boks fra TDC, men fuck da noget pixleret lort, det er da komprimeret så hårdt at mit gamle analoge tv kort viste bedre billeder, gad godt vide hvad bitrate de sender ud i, fordi den er sq en del under DVD'ens 5000kbps.
    Er jo falsk reklame "få knivskarpe billeder" mm helt sikkert, altid noget jeg ikke selv betaler til det skidt, så ville jeg sq kræve mine penge tilbage.

• #4   21. aug 2010 Hmm, jamen er det ikke bare for meget???
    Endnu en måde at flå penge ud af alle de forbrugere, der lige netop har investeret i et nyt fladskærms-tv ??
    Og hvornår stopper det??

• #6   22. aug 2010 @Teddy A "Og hvornår stopper det??" ...

Svaret er ALDRIG .... ikke hvis vi skal implementere ALT hvad videnskaben kan finde på ... vi lever jo trods alt i et forbrugssamfund ... hvor det er billiger at købe en ny printer end at købe blækpatroner til den gamle ... sååå dddeeee ... så op med dankortet og køb et nyt TV og som bonus er der ingen der vil give en skid for dit (2-5år) gamle tv ... og husk lige at dine børn skal bruge folkeskolen ... altså medmindre du er i folketinget.

• #8   22. aug 2010 Hvad med alle dem der har parabol via canal digital eller Viasat? Er de også sikret i fremtiden eller skal der også nye bokse og/eller tv til her??

• #9   22. aug 2010 Artiklen vedrører folk med TV antenner .... dermed ikke sagt at man som satellit modtager er sikret i fremtiden ... mon ikke de finder på et eller andet ... de har jo lært noget af Appel/iPhone ... ;0D

• #10   22. aug 2010 Quote:
    Hos den anden store udbyder af jordbaseret digitalt tv i Danmark, Boxer, fastslår adm. dir. Steen Ulf Jensen, at virksomheden ingen konkrete planer har i forhold til DVB-T2.

»Min hovedpointe er, at det ikke er noget, der sker i Danmark lige nu og her. Behovet for HD er der ikke.«

Hvad fanden... har idioten boet på månen på det sidste? Behovet for HD er her sgu da for alvor nu hvor størstedelen af befolkningen har fået tudet ørerne fulde af hd propaganda. Alle har købt faldskærme med hd kapabilitet...

• #11   22. aug 2010 Hvad? så skal man måske også skifte sit dvb-t fjernsyn ud. Jeg har jo dårligt nok har haft det så længe.

Men jeg håber da det ikke bliver lige med det samme. Gad vide om dvb-t fjernsynene kan modtage dvb-t2 kanaler med mindre det kræver en lille modtager boks eller andet.

Det lige før at de aldrig stopper....

Kommentér på:
Nyt tv signal...

Annonce