{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  film på hjelm
  • #1   7. sep 2010 få den lakeret eller køb en anden

• #2   7. sep 2010 du kan sende den over til troy lee design så kan de male den for dig lige som du vil have (i usa) nok det bedste firma i verden de maler for flere motogp køre og superbike køre osv.. men deres priser er ikke helt i vejret! de er rimelig billige i for hold til hvad man får

• #3   7. sep 2010 Jeg ville være lidt forsigtig med at klister på hjelmen. Det vil muligvis give større friktion hvis du knalder knolden i astfalten, og det vil vi helst ikke have. Så hellere købe en ny hjelm når der er råd

• #4   7. sep 2010 thomas : så du mener at de hjelme hvor der er klistermærker på er farligere , og stopper hjelmens rutchen ? mon dog ! det største problem ved at putte klister på er vist at det sandsynligvis kommer til at se frygteligt ud.

• #5   8. sep 2010 Dem der sidder på ved køb har fabrikanten ansvaret for og dem er den godkendt med.
    Personligt ville jeg ikke sætte noget extra på, men det er jo som man ser på det. Jeg ved ikke om der sker noget ved det, og jeg agter ikke at finde ud af det. Af samme grund vil jeg ikke opfordre andre til at gøre det.

• #6   8. sep 2010 Det er nok være med limen på nogen klistermærker, ligesom det ikke er alle hjelme man bør male.

• #7   8. sep 2010 mener at have hørt at man skal være påpasselig med at klistre mærker på hjelme da nogen limtyper kan oplyse overfladen og gøre den "skrøbelig" så den ikke er så modstandsdygtig overfor stød og slag. man skal ihvertfald sørge for at klistremærkerne er beregnet til formålet.

Kommentér på:
film på hjelm

Annonce