{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  --SKAT-- Kan import betale sig idag ??
  • #1   24. sep 2010 Tror det er få, hvor det kan betale sig!!

For nyligt, hjalp jeg en, med at få fat i en V-max.. Vi ledte i UK og DE, samt sverige, og ville lande på ca. 55-65000 med alle omkostninger (OG så skal man huske, usikkerheden, ved Skat!)

Det lykkedes, at finde en billigere i DK, ved at være lidt tålmodig!

smiley

• #2   24. sep 2010 Jeg har lige importeret en golf 4 gti tdi, fik den til en god pris i tyskland men som Jesper siger fik jeg godt nok en overaskelse da jeg fik afgiften at vide!!!
    På div. beregnings sider og skats egen skulle afgiften ligge på ca 70000 jeg kom af med 83500kr + det skal man jo ligge brændstof prøveskilte osv oveni, jeg tror nemt man kan gøre en ligeså god handel herhjemme lige i tiden.
    Man skal også tænke på at kører 1000km for at se på noget mishandlet lort er en smule træls og hvis man gør det ret mange gange er fortjenesten væk!!!!
    Jeg ved det var en bil jeg importerede men mc markedet er jo ved at være som bilmarkedet efterhånden

MVH Simon J

• #3   24. sep 2010 Tror du skal se dig rigtig godt for med de priser vi har på danske cykler lige nu. Der var engang en fidus men jeg kan ikke få øje på den mere

• #4   24. sep 2010 Ja og priserne bliver vel dernede. Nej, det er jo ikke til at forudse.

Der er jo næsten ikke andet end at krydse fingre og håbe at import priserne falder i hak med salgspriserne i DK.
    Jeg skal nemlig igennem hele møllen til maj næste år med to biler og to MC'ere smiley

Takker for svarerne og ha' en god dag

• #5   24. sep 2010 Jeg fandt en VFR 750 RC 36-1 til meget fornuftige penge under 10 kilo og afgiften er herhjemme ca 20-22 kilo.
    De billigste herhjemme står til omkring 40 kilo. Så der er lidt at spare.
    Men du skal så også have døjet med køre turen, syn, toldsyn og betale afgiften. Men der er lidt at sparer hvis man gider og har lyst.

• #6   24. sep 2010 Og selvfølgelig, er det en model, der ikke ligefrem oversvømmer det danske marked, kan det jo være den eneste løsning!
    Men med "standard-jern" er der vist ikke meget at hente.

• #7   24. sep 2010 Skat ser jo kun de skyhøje priser vi private sætter deres mc til salg for og forhandlerne giver rask væk 10-15% i rabat, så faktisk skal man være dygtig til at finde en mc i udlandet for at spare i DK, men det kan lade sig gøre!
    For biler gælder det jo at en bil fra sydtyskland er nærmest rustfri og det er et kæmpe plus, selvom prisen ender på det samme som en DK model ville koste!

• #8   24. sep 2010 Det ved jeg sørme ikke SVESKE.

Kommentér på:
--SKAT-- Kan import betale sig idag ??

Annonce