{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AMEN FOR FANDEN SÅ KOM DA VÆK!!!!!!!
  • #1   2. okt 2010 smiley

• #2   2. okt 2010 Orienter dig frem og tilbage og vær sikker på der ikke er nogen politibilier i nærheden... overhal da indenom, så er det problem løst smiley

• #3   2. okt 2010 Jan L. (VFR tilsalg) .

øhhh ja du er det da.... når du skriversådan... og så uden et link . .

lol lol

mvh

• #4   2. okt 2010 Marc, Harry Haps kører altså også i civile biler. Så det kan være en temmelig omfattende opgave, at tjekke samtlige køretøjer i omegnen af for uniformer!

Men er enig med Benjamin, der er ikke noget værre end de rotter på hjul, der ligger og flyder i overhalingssporet i deres sløve Opel Astma'er! Kunne de så bare finde ud af at fedte ind i krybesporet, når man kommer dampende med vildt blinkende overhalingslys, men næh nej, de skal først tænke godt og grundigt over, hvad de så skal gøre!
    Og når man så endelig er kommet forbi ( det tager under et sekund ) kan man se, at de fedter ud i overhalingssporet med det samme igen, for der er jo en lastbil 1,5 km væk!

• #5   2. okt 2010 hehe det er da godt det ikke kun er mig der har det problem smiley

• #6   2. okt 2010 gu vil jeg ej

• #7   2. okt 2010 AMEN???

Det er da noget fra kirken?

• #8   2. okt 2010 Troede også det var så'n et af de der religiøse indlæg. menså var det bare en mand der var sur. smiley

• #9   2. okt 2010 En anden ting man skal lære er at køre ordenligt og ikke 200km/t så man udsætter alt og alle for unødig fare.. altså hvis jeg i min bil overhaler en anden og der kommer et skvadderhoved med 200++++ kørende op i røven på mig ... ja så bliver jeg i ren provokation, uheld kunne ungås hvis man køre nogenlunde ordenligt , og ikke som et eller anden fuckhoved med 200. Bliver bare gal, igår kom der en sort r1. Blæsende med gud ved hvad på baghjul forbi en skole . Lige midt i skole tiden i en lille by jeg bor.

• #10   2. okt 2010 ^^ hehe det er sjovt som det altid kommer fra tøffedrengene

• #11   2. okt 2010 wonder why

• #12   2. okt 2010 Der er masser af tøffere. Der kan køre stærkt . Men det handler ikke om man kan eller ikke kan... men om man har samvittighed til hvad der kan ske , eller respekt for andre og i det hele taget bruger hovedet når man køre. Hvis man godt vil køre hensynsløst kan man jo gøre det på bane...

• #13   2. okt 2010 Man kan da sagtens køre 200 på motorvejen ?, men kommer man til en række biler, så sætter jeg farten ned til en 140-160, når man så er forbi kan man hive den i øret igen.

Men ja det åndsvagt at ligge og køre hurtigt forbi skoler, og steder hvor der kan komme børn, men at man ligger med 130 ude på bøhlandet, ser jeg ikke det vilde i.

• #14   2. okt 2010 Kørte over bispebuen (i kbh) på min kammerats MC, overhalede indenom da begge yderste spor var fyldte, så blev jeg stoppet af en betjent, som spurgte om jeg ikke vidste det var ulovligt at overhale indenom, hvortil jeg svarede at så skulle betjentene være med til at få folk til at trække ind, da det faktisk er ulovligt ikke at trække ind. Det mente han nu ikke det var, men gik tilbage og talte med sin kollega, han kom så tilbage gav mig ret og en undskyldning!!! og lod mig køre..

Var rimelig paf..

• jens r
    jens r Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Svar: 155
    #15   2. okt 2010 Selvfølgelig er det OK at køre 130 ude på bøhlandet. Bønderbørn har jo ikke samme værdi som bybørn!

• #16   2. okt 2010 Benjamin J. må jeg spørge hvor stærkt vedkommende kører i overhalingsbanen?

• #17   2. okt 2010 Det er sjovt der kommer kommentare om hastighed. Benjamin har ikke snakket noget om, hvor hurtigt det gik. Han kan sagtens have kørt 130, og de andre i overhalingsbanen har ligget med 110.

• #18   2. okt 2010 AMEN!!

OG TIL JESPER ISHØJ
    CITAT:
    hvis jeg i min bil overhaler en anden og der kommer et skvadderhoved med 200++++ kørende op i røven på mig ... ja så bliver jeg i ren provokation, uheld kunne ungås hvis man køre nogenlunde ordenligt
    Citat slut!!

HVEM er så den dummeste af jer 2?? ham der vil videre, eller ham der BEVIST provokerer i trafikken??

Du skriver uheld kan ungås, hvis folk kører ordenligt, og samtidig skriver du selv du gør det modsatte??

LOL

• #19   2. okt 2010 Den tænkte jeg også over Jesper Hvidovre.
    Ishøj har da overhovedet ingen grund til at lege Bent Betjent, men bare fedte ind til højre, hvor han skal være efter overhalingen!

• #20   2. okt 2010 For så vidt enig i at man jo skal køre efter forholdne og det gør jeg før så vidt også men jeg mere en en han kørt med en 130i en overhaling og pludselig kom en raket og i røven på med med fuck finger og jeg skulle bare vente mig... da han jo inviteret til diskution måske til dans . Så jeg drejede ind til siden ja ja efter.en tid Jeg ventede at ville stoppe og han ville smadre mig som lovet .. nå men det ville han ikke han havde det i munden og det er ok.. selvfølgelig kan man da trykke til sin cykel men man skal gøre det hvor der en sikkerhed for at man ikke genere eller skader andre .. fart kan da godt være spændende hvis det ikke går ud over andre ....dder er alt alt før mange der tror de er politi og bare kan køre som det passer dem ...hvis en af mine børn nogen sinde skulle bare tæt på at køre en af dem ned pga. fart eller baghjul . så vil han ønske han dør ellers brækker rigtig mange knogler på ham .. hvis altså det er hensynsløs kørsel ..

• #21   2. okt 2010 For lige at forklare . Så er jeg jo ikke ældre end at jeg selvfølgelig godt kan lide fart og frisk kørsel . Når det passer ind , når der er plads og der ikke er mulighed før at bringe andre i fare. Jeg er bare træt af hver gang der er en der går bort i et uheld , skal vi høre om at det er åh så trist og rip osv uanset om de selv havde kørt voldsomt stærkt . Det er selvfølgelig Super synd for dem hvor det er en nar i en bil der lige troede han kunne nå det osv. Men generelt tror jeg at vi også skal se indad . Hvad er det der gør at det sker .

• #22   2. okt 2010 Jesper (ishøj) Og det er så ikke dig, der skaber de uheld, når du leger "betjent" Man kan jo synes som man vil, men ligefrem skabe dem er jo direkte dumt og farligt. Nej man skal ikke køre på baghjul, forbi en skole osv. Men motorvej, der burde du ikke være en grund til at skabe et uheld. Så er du ikke en skid bedre, end ham der kører på baghjul.

• #23   3. okt 2010 "hvis en af mine børn nogen sinde skulle bare tæt på at køre en af dem ned pga. fart eller baghjul . så vil han ønske han dør ellers brækker rigtig mange knogler på ham .. hvis altså det er hensynsløs kørsel .."

Sig mig er du fuld eller hvad?
    Hvis dine børn skulle køre en ned, vil du håbe at han dør ved det da du ellers vil brække knoglerne i hans krop?

• #25   3. okt 2010 Jeg var vist lidt hurtig på tasterne selvfølgelig køre mine børn ikke nogen ned jeg mener naturligvis at hvis der nogen der på baggrund af hensynsløs kørsel kørte mine unger ned . Ja så røg jeg ud i selvtægt ....

• #27   3. okt 2010 i gir den godt nok gas drenge smiley men situationen var den at der må køres 130 km/t og tumpen lå med 110 i overhalingsbanen - selvom sporet ved siden af var helt frit. det er egentlig det der er the pain in the ass, altså når folk bare skal ligge der og provokere uden grund

Kommentér på:
AMEN FOR FANDEN SÅ KOM DA VÆK!!!!!!!

Annonce