1.170 visninger
|
Oprettet:
AMEN FOR FANDEN SÅ KOM DA VÆK!!!!!!! {{forumTopicSubject}}
Kæft hvor er jeg træt af når folk ikke fatter at overhalings banen er til at overhale i og ikke til at køre i,
trængte bare lige til at brænde af
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 967
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
øhhh ja du er det da.... når du skriversådan... og så uden et link . .
lol lol
mvh
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.178
Men er enig med Benjamin, der er ikke noget værre end de rotter på hjul, der ligger og flyder i overhalingssporet i deres sløve Opel Astma'er! Kunne de så bare finde ud af at fedte ind i krybesporet, når man kommer dampende med vildt blinkende overhalingslys, men næh nej, de skal først tænke godt og grundigt over, hvad de så skal gøre!
Og når man så endelig er kommet forbi ( det tager under et sekund ) kan man se, at de fedter ud i overhalingssporet med det samme igen, for der er jo en lastbil 1,5 km væk!
jan 2010
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 66 Svar: 258
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.296
okt 2008
Følgere: 44 MC-er: 26 Emner: 23 Svar: 1.442
Det er da noget fra kirken?
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 60 MC-er: 12 Emner: 234 Svar: 954
jun 2006
Følger: 1 Følgere: 49 MC-er: 2 Emner: 216 Svar: 841
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.296
jun 2006
Følger: 1 Følgere: 49 MC-er: 2 Emner: 216 Svar: 841
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
Men ja det åndsvagt at ligge og køre hurtigt forbi skoler, og steder hvor der kan komme børn, men at man ligger med 130 ude på bøhlandet, ser jeg ikke det vilde i.
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 151 Svar: 1.881
Var rimelig paf..
mar 2009
Følger: 1 Svar: 155
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 213 Svar: 1.675
sep 2007
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 6 Emner: 117 Svar: 772
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.909
OG TIL JESPER ISHØJ
CITAT:
hvis jeg i min bil overhaler en anden og der kommer et skvadderhoved med 200++++ kørende op i røven på mig ... ja så bliver jeg i ren provokation, uheld kunne ungås hvis man køre nogenlunde ordenligt
Citat slut!!
HVEM er så den dummeste af jer 2?? ham der vil videre, eller ham der BEVIST provokerer i trafikken??
Du skriver uheld kan ungås, hvis folk kører ordenligt, og samtidig skriver du selv du gør det modsatte??
LOL
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.178
Ishøj har da overhovedet ingen grund til at lege Bent Betjent, men bare fedte ind til højre, hvor han skal være efter overhalingen!
jun 2006
Følger: 1 Følgere: 49 MC-er: 2 Emner: 216 Svar: 841
jun 2006
Følger: 1 Følgere: 49 MC-er: 2 Emner: 216 Svar: 841
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.178
Sig mig er du fuld eller hvad?
Hvis dine børn skulle køre en ned, vil du håbe at han dør ved det da du ellers vil brække knoglerne i hans krop?
jun 2006
Følger: 1 Følgere: 49 MC-er: 2 Emner: 216 Svar: 841
jan 2010
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 66 Svar: 258
AMEN FOR FANDEN SÅ KOM DA VÆK!!!!!!!