Update: Min kørelærer er gået konkurs Update: Min kørelærer er gået konkurs
Hej MCG.
For nogle uger siden skrev jeg et indlæg om min kørelærerskonkurs. Mit problem var, at jeg var blevet bedt om at betale forud kort tiden inden han gik konkurs. Jeg nåede aldrig at få de sidste køretimer og køretekniskanlæg som jeg havde betalt for, og havde derfor penge i klemme.
Men jeg har fået kontakt til hans advokat og er blevet registreret som kreditorer ( sikkert langt nede i rækken ). I mellemtiden er jeg startet hos en ny kørelærer og har fået en laaaangt federe cykel at køre på. Jeg skal til teoriprøve på onsdag ( SÅ KRYDS FINGRE DEN DAG!! ) og det hele kører på skinner igen.
Jeg skal lige huske at sige til sidst, at det er Audi Henry fra Odense der var min tidligere kørelærer. Så hvis I har penge i klemme eller kender en der har, så har jeg sagsnummer hvis I ønsker det (:
- Steffen.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.196
Hvem ved - måske bliver der en rimelig dividende efter boopgørelsen, det kan du betragte som en eventuel lotterigevinst - hvis du starter med at afskrive det indbetalte som en skidt investering, kan du kun blive positivt overrasket-
...meget bedre end at græde over spildt mælk:-)
jul 2006
Følger: 21 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 104 Svar: 842
Men godt at høre du har fundet et andet sted og det bliver lysere tider på det punkt... Så må vi bare håbe der kommer en "bonus" fra boet.
jun 2007
Følger: 20 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 185 Svar: 799
Altså jeg ved ikke hvor mange drengerøve der bliver tiltrukket af en Kawasaki Eliminator 125 :b
Tror heller ikke heg kunne styre en MV'er. Heller ikke hvis den er droslet. Er kommet over på en droslet GS 500 nu. Ikke lige frem den vilde pige magnet, men den er da langt federe at køre på (:
jun 2005
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.115
Jeg tog mc kortet sammen med hans kone og søn hos anden kørerlærer inden han startede med at undervise i mc så har tit snakket med ham den gang.
Det er sku surt han har fået dine penge på forhånd.
Held og lykke med det hele
Update: Min kørelærer er gået konkurs