{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Det er ikke"
er det ikke på
søndag der er noget ved middelfart
Skrevet af: jeppe m - 21. jun 2011
rizoma er det ikke
for bøsser
Skrevet af: flemming k - 4. dec 2009
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det er ikke nemt at være betjent
  • #2   3. okt 2010 Jesper [Virum] P

hvorfor kommer du lige på det nu....

har du lige oplevet noget om det ..

mvh

• #4   3. okt 2010 ja respekt og evnen til selvkritik er ikke lige godt sat fast i opdragelsen hos alle , man må håbe de modnes med årene !
    Jesper J : tja karma ,men det opererer den danske straffelov vist ikke med ?

• #6   3. okt 2010 Tja, jobbet er fedt nok, jeg blev træt af arbejdsforholdene. De er virkeligt elendige! Jeg har på intet tidspunkt været træt af selve jobbet, men når man nærmest bliver modarbejdet af politikere og ledere, så er der kun én vej at gå.

• #7   3. okt 2010 ja jeg tager sgu hatten af for dem der er betjente, de må finde sig i utroligt meget, det er surt at skulle betale en fart bøde med en overskridelse på 5 km med rabaten trukket fra, men de sidste 20 skilte jeg kørte forbi stod der 50 kmt, men der er sgu da ens egen skyld og ikke den stakkels betjent der skriver bøden.
    Følg de regler der er og betal hvis du ikke følger dem, og giv politiet en slapper for klynk og jammer, de passer deres arbejde........
    bare mit synspunkt......

• #8   3. okt 2010 dem som brokker sig mest over vores generelt meget flinke politibetjente, skulle prøve at tage til et land hvor politiet ikke er nær så flinke. jeg foreslår Afghanistan eller Somalia.

så kan det nok være at det danske politi ikke er så værst igen.

desuden skal man også huske på at det ikke er politiet som laver vores regler. de håndhæver dem kun.
    reglerne kan vi derimod takke vores politikere for, hvilke vi selv har stemt på, så inddirekte kan vi takke os selv.

• #9   3. okt 2010 Alf ... at nogle forhold er værre i andre lande .. betyder det at vi ikke må brokke/ønske ændre/diskutere det???

• #10   3. okt 2010 Ka' du huske Benjamin ?

Det til side - selv om det kan smage både af Kabul eller Afrika's horn. Som betjent vælger du et arbejde, hvor du som person skal være robust nok til - at ta' en helvedes masse af de "stød" livet ka' gi..
    Nu skriver du vel dit indlæg som et svar på en tidligere tråd her på MCG i aften (noget med fucking lorte panser hed tråden) og det mest trælse syntes jeg er, at der sker en helvedes polarisering mellem på den ene side, dem der intet galt ser i politiet's udførelse af deres arbejde mv., og så dem der hader dem !
    Der er ingen gylden middelvej at læse eller høre - hvorfor ?
    Det er som at være omgivet af 50 % hjemmebetjente og så 50 % gangstere på den anden side - ingen mellemvej....
    At se politiet er et generalt udtryk for noget usundt, hvorfor skulle de være her eller der, hvis ikke der var noget galt ? så egentlig, uden jeg vil vælge hvilke 50 % jeg tilhører, så bryder jeg mig ikke om at se politiet !

Nu var den tidligere tråd starter godt og grundigt skuffet, betjenten lover ham en advarsel, men veksler denne til et klip og X kr. i bøde, trods tidligere meritter så har politiet ikke ligefrem vundet en ven mere her - vel ?

En anden tråd også fra her til aften - politiet vil ikke ta en sag, hvor en bunke hvidevare "forsvinder" - 1 ven mindre til politiet.

Så glem ikke - at ikke alle har held i politiets lotteri, og egentlig, så har de sq.. ligeså meget ret til at ytre sig, som alle der har trukket den store gevinst med sig hjem fra politi tombola'en !

• #11   3. okt 2010 selvfølge må vi da brokke/ønske ændre/diskutere i danmark, som jeg ser det laver vores politikere ikke andet.

der er jo ingenting som er sort eller hvidt, og vores politi er da heller ikke perfekt.

• #12   3. okt 2010 OY05, nu skal du heller ikke være blind overfor, at tidligere trådstarter havde taget et "taxa-gult " kryds og adspurgt om han var kendt svaret nej. da det så viser sig, at der åbenbart var et vist register, vælger betjenten at booke ham!
    Men han kan da tage den i retten. Det er da gratis!

• #13   3. okt 2010 Yes - jeg er ikke blind for løgnen (trådstarter) - og ordet der ikke holdes (Betjenten) så i den kamp endte det vel uafgjort 1:1 og det er heller ikke som kommentar til specifikt den ene eller anden episode / tråd jeg skriver her - men mere fordi jeg ik' forstår den 50 / 50 deling der imellem de mange der skriver her, enten kan folk ikke få armene ned af begejstring over etaten, eller så lægges de for et "fucking" had.............. ! ?

• #16   4. okt 2010 Betjente er generelt nogle tudemarie. De skulle ud og ha sig et rigtigt arbejde, så kan det være de kom på andre tanker.

Som det er nu sidder de helst inde i deres aircondition styrede biler og giver en bøde eller to ud. De opklarer stort set ikke nogle forbrydelser fordi dertil er de for dumme og uinteligente.

Det hårdste ved at være betjent er vel, at skulle drikke kaffe og guffe alt det citronmåne flere gange daglidt..

• #17   4. okt 2010 HUNTER! !: Det med citronmånen er en myte, se selv:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=3861

• #18   4. okt 2010 Giv politiet nogle penge, så de kan gøre deres job ordenligt... De er her trods alt for vores skyld.

I lørdags spurte jeg politiet om vej til en strip klub, og de havde da ikke noget imod det. De grinte lidt men fortalte mig da om de to, som der var i byen og anbefalede mig en af dem smiley
    Er godt nok i Australien, men det ville være det samme i Danmark smiley

• #19   4. okt 2010 Og forresten: De er jo mennesker, husk på det!

• #20   4. okt 2010 Jeppe: Fordi det slog mig efter at læse de 2 tråde. Har oplevet det gennem dem jeg har i vennekredsen, som er ved politiet.

OY05: Ja, husker fint Benjamin. Endnu et pivedyr der ikke er opdraget til at følge politiets henvisninger. Og ja, betjenten holder ikke sit ord, da der bliver løjet overfor ham. Vel fair nok, hvorfor give lang elastik til nogen der ikke tager imod det?
    Er selv blevet stoppet for en sen gul, høj fart, manglende kørekort og andre småting, men er sluppet med advarslen hver gang. Men har så også ladet attituden blive hjemme når jeg blev stoppet.

• #21   4. okt 2010 Så attituden skal afgøre om man skal straffes???

Lad mig gætte .. det gælder osse påklædning, politisk overbevisning og hudfarve ... det må man sgu da kalde et mønster retssamfund.

• #22   4. okt 2010 Zappovitz: Nej det skal den ikke. Det er forseelsen der skal afgøre det, men man skal ikke forvente at slippe med en advarsel hvis attituden overfor den pågældende betjent ikke er god.

• #23   4. okt 2010 Zappovitz .

Du ramme lige præsist rigtigt der....Hvis du er underdanig, og stiltiende tager imod politiets fornærmelser, kan du ofte slippe lidt billigere..... Men er du konsekvent og udstyret med en smule rygrad, bliver betjentene tøsefornærmet og går i børnehave-mode......

Og de øvrige ting du nævner har skam også stor indflydelse på hvor grundigt de går til værks...... Desværre...

Det skal dog retfærdigvis siges at der stadig findes fornuftige reflekterende betjente.... Men noget tyder på at de er i undertal...

• #24   4. okt 2010 Tror måske også at det har lidt at gøre med de prioteter der i dag ligger hos politiet/regeringen.... Det er aldrig svært at få tid til fartbøder, kontroller da det jo stort set er sager der kører sig selv og er lige til at gå til.. men sager der kan være tids krævende og kræver at politiet skal være problem knuser så er det ligepluselig svært at få recourser nok.

Vi har faktisk to tråde i gang der beskriver det fint.

Et den som trådstarter nok selv referer til.
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=151351

Her er der ingen problemer og masser af recourser fra politiet...

Så er der denne her.
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=151369

Her gør så politiet alt åbenbart hvad de kan for at sno sig ud.

Der er i øvrigt fra masser af kilder eksempler på hvor folk har været udsat for tyveri, røveri, , svindel, overfald mm. hvor politiet pga af "manglende recourser" ikke har kunnet/ville tage affære.. Men bruge oceaner af tid på færdsels syndere er der masser af tid til. Tror måske det er det der i bunden får folk til at få en temmelig negativ holdning til ordensmagten.

Og NEJ jeg siger ikke at de ikke også skal tage sig af færdslen.. selvfølgelig skal de det. Det skal bare være propotionalt med politiets øvrige opgaver.. Og her er jeg af den klare overbevisning at der er et skævt forhold.

• #25   4. okt 2010 Jim: Enig!

Jeg har selv stået i situationer, hvor jeg har været dybt frustreret over mit råderum. Der har været sager, hvor jeg ikke har fået lov at lave det rette stykke arbejde.

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/06/12/082904.htm?rss=true

Det er fra min gamle kreds. Mange kolleger var misundelige over, at jeg havde en uddannelse, hvor jeg kunne gå ud og få bedre løn og bedre arbejdsforhold med ét slag. Ikke én ytede manglende forståelse for mit valg. Frustrationerne er store!

• #26   4. okt 2010 Jim K: Præcis. Men niels' tråd kan jeg ikke skrive i.

Marc: Forstår godt du valgte en anden vej. For der er bestemt ingen tvivl om, at de forhold politiet stilles under ikke er gode. Det er psykisk opslidende, og så er det svært altid et være tålmodig og flink overfor borgerne.

• #27   4. okt 2010 Jim:
    Hvad med at vi startede med at give dem nogle flere penge, da der er blevet sparet rigtig meget på dem, på det sidste. De skal altså have mænd og tid nok til at klare alt, og det er politikernes skyld, hvis de ikke har det!

(Og vil så lige nævne at politikere nu kan få et års barsel med fuld løn... Flot)

• #28   4. okt 2010 Jesper: Jeg forsvarer ingen af trådene da jeg ikke selv kender til det fulde forløb. Forstår godt det kan være frusterende at få en bøde og klip har selv været der ( Se i øvrigt min egen tråd omkring det :-))

Lemming: Ikke helt enig her... af to årsager.
    1: Tror ikke på bare at smide flere penge ind i staten da forvaltingen af dem tilsyneladende ikke er i optimal. At smide flere penge ind vil ikke ændre deres prioteter. Det der vil hjælpe ville helt klart være hvis regeringen nu kunne se hvad politiets kernefunktion endnu en gang er. Som jeg ser det må det være at beskytte den almindelige borger at gennem aktivt og præventivt forhindre kriminelle forhold. Ikke at virke som indkræver af ekstra skatter og at fungere som lakajer for Dansk kørelærer forbund.

2: Som jeg ser det i dag er vi på vej mod mere eller mindre gamle østtyske tilstande hvor staten vil kontrollere alt. Nogen kan måske synes dette er helt fin ide. Jeg selv har en noget anden holding til dette. (Og nej jeg har ikke noget at skjule.. :-))

Aldrig har det været lettere for den almindelige borger i dag at blive kriminaliseret. Et godt eksempel på dette er f. eks Knivloven: Hvor ganske almindelige borgere pludselig, er blevet hardcore kriminelle fordi de er blevet antastet med en en kniv de havde glemt alt om. (Har selv været der men blev frikendt i retten Phyy!!) Og tro mig det er sgu ikke rart. Dette er eksmpel på en lov lavet for at få fat i nogle få som i øvrigt er skide ligeglade, men som rammer et stort antal almindelige mennesker.

Den slags sager tager selvfølgelig også ekstra recurser. At vi så stadig har et svingdørs retsystem, der så længe det ikke gælder våben og virkelig hård kriminalitet, men bare "alm" vold og tyveri mm. bliver sat på fri fod igen straks efter gerningsmanden har været i dommervagten hjælper jo heller ikke ligefrem på belastningen.

• #29   4. okt 2010 jeg hader ikk politetet.

jeg griner af deres arbejdmetoder og inkompente ledere.

jeg forundres over deres konstante modvilje imod at hjælpe folk og deres konstante vilje for at skrive bøder for alt de kan komme på.

jeg rysterpå hovede af deres piveri omkring folks manglene respekt og deres resurser er så dårlige.

jeg føler mig bange nå man tænker på at det er dem der skal sørge for ro og orden.

jeg gremmes ved deres arbejdspriotering

i mit hovde er politifolk ikke menesker. de mangler en masse værdiger som gør de ikke kan kategoriseres som menesker. lidt ligesom politikere.

politimæd er bare mere fysikske end politikere der er forskelllen

jeg vil ikk og kan ikk blive politimand. jeg fortrækker at lave et stykke arbejde jeg selv og andre folk er glade for og så klæder en lyseblå skjorte mig ikk

• #30   4. okt 2010 Ud med topen af systemet og ind med nogle nye mennesker, som kan tage ansvar og ikke bare sider med deres papirnusseri. Jeg er blevet træt af det danske system. Opfat det som i vil, dette er mine meninger.

Jeg bliver træt af at se politikere smide ansvaret rundt mellem hinanden. Tag noget ansvar, det er i blevet valgt til!

Jeg er træt af at høre om nye stramninger, regler, love osv. Hvad er der galt med sund fornuft i dag? Bare fordi dyre advokater kan få rige mennesker frikendt fordi der ikke er lavet en lov, burde man sq stadig straffet - på baggrund af sund fornuft (og karma)...!

Hvad er der galt med Danmark. Man hører bare så meget lort - hvorfor kan folk ikke tage sig sammen og få et arbejde el. andet i stedet for at snylte på samfundet, lave kriminalitet mm. Det burde (igen) være sund fornuft!

Hvorfor får politiet ikke lov til at sætte sig i respekt? Der skulle virkelig være meget simplere og strengere regler.

MEGET simplere regler men måske strengere, så selv de dummeste ved, hvor grænsen går. Forebyg kriminalitet ved at give mennesker uden for samfundet noget hjælp i stedet for at rige skal have flere penge. De fattige behøver dem, det gør de rige ikke.

Ryd op i verden!

Og sidst men ikke mindst sænk afgiften på Mc'er! <---- Joke! smiley

Godnat!

• #31   4. okt 2010 Når ja, forresten.
    Jeg er i Australien og ved ikke om dette er blevet omtalt men det er da lidt vildt, at politikerene kan gøre dette!

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1420280.ece

Jeg undskylder, hvis det har været fremme i Danmark eller hvis det er re-post...

• #32   4. okt 2010 Jesper [Virum] P: Det er alene ledelsen, der gjorde jeg valgte at stoppe. Ja, man skal da høre på lidt lort, men det er ikke så galt, der er mange flere gode oplevelser, end der er dårlige.

Det, der ødelægger det hele, er ledelsen. At vi ikke fik opbakning, og at vi ikke fik lov til at tage os ordenligt af den almindelige, forurettede borger. Hellere skrive 5 bøder, end lave et ordenligt sporsøgningsarbejde. Samtidig skal mere og mere tid gå med statistik. Hellere skrive en masse tal, end skabe tryghed på gaden.

Mine tidligere kolleger ønsker at gøre et godt stykke arbejde. Det er bare de færreste, der får lov til det af deres ledere!

• #33   4. okt 2010 _Lemminger _
    Enig.

folk med 50-70.000 Kr som måneds løn behøver ikke en skattelettelse de penge de ville få extra ville de ikke lægge synderlig meget mærketil... men havde jeg 12-24.000 mere om året ja se det ville jeg kunne mærke...
    ligsom mange andre også ville kunne.. så behøvede jeg ikke leve på spageti med ketchup. og vende værd en 25øre (hvilket er blevet være efter den er afskaffet) for at vide om jeg kan tillade mig en tur i byen eller en weekende tur til prag...

så ud med toppen... giv dem 4år til at komme ind i tingene og værd hårde over for bumerter..

lene espersen sku fyres. ikke nok med hendes rejesag. og hendes kan ikke kommme til møde pga askesky selv om alle andre kan osv. ja så er der også den med de slettede mails...

havde jeg
    ikke været til møde for chefen
    ikke afleveret vare fordi der var huller i vejen
    og så havde slettet nogle mails på arbejdet... ja så havde jeg nok ikke fået en næse.

jeg havde fået en opsigelse og en flad... hun score nok en næse og en fed fratrædelsesordning...

ligesom bankdiriktøre
    deres job bestå i at banken skal køre godt rundt og ikk gå konkurs... sku det ske at de blev nød til at lave en indsats for deres månedlige løn så kræver det ikke lønbonus da deres job bestød i nettop de ting fra staten...

• #34   4. okt 2010 marc.

hvis min chef siger jeg skal løse en opgave ja så laver jeg den men jeg laver den på min måde. heller være erlig for sig selv og blive fyret end at være en slave for en chef der gør en forhadt og uønsket

• #35   4. okt 2010 Marc: Husk at ledelsen igen er dikteret fra politisk side, hvad der skal prioteres og hvad de forventer af poliitiet. Dette er bestemt af regeringen og stadfæstet af Justitsminiseriet. Ledelsen kan så ikke gøre andet end at følge det der bliver dikteret fra Justistsministeriet. Så lige som i er de også bundet på hænder og fødder.

• #36   4. okt 2010 jim k .
    lade alle ministre få 400.000 om året. der der bliver sparet pr år skal så fordeles på politet. hospitalerne, skoler børnehaver. vuggestuer. hav topskatten tilbage til det den var før og sænk bundskatten det samme...
    det ville være en god start

• #37   4. okt 2010 Så det du siger er, at vi ikke har tre-delt styreform mere? :

• #38   4. okt 2010 Ketil...

Penge er ikke en issue... Det er evnen til at disponere dem...

Ville sgu heller betale 2 mill om året til den politikker der kunne forstå dette.

En anden ting hvad for en kvalitets minister tror du du ville få for 400.000 om året.??

• #39   4. okt 2010 Lemminger... ?!?! hva mener du?

• #40   4. okt 2010 Hmmm .. Jim .. det passer så ikke sammen med at nogen slipper hvor andre bliver straffet ... går ikke udfra at du mener at det er politikerne eller ledelsen som diktere det osse!!!

Jeg mener bestem at årsagen kan findes på alle plan .. tinget .. ledelsen og den enkelte politimand

• #41   4. okt 2010 Tre-delt styreform:
    Udøvende, dømmende og lovgivende.

Så hvis den udøvende magt (politi) bliver 100% styret af den lovgivende (politikerne) har vi jo ikke det mere.

Det er bare et spørgsmål. Jeg vil næsten stille spørgsmål om vi faktisk har det mere, men hvad mener du?

• #42   4. okt 2010 Enig i at jeg osse ville betale en politikker 2mill hvis han kunne løse opgaven .. men det er en illusion at tro at hvis man hæver lønnen så hæver man standarden ... fordi lønnen er blevet hævet og det må man da vist vedkende sig at det har standarden bestemt ikke.

• #43   4. okt 2010 Zappoviz: Det der med at rige slipper og de fattige må bøde... Den tvivler jeg sgu lidt på.. Blot se skattesagen mod ham Golfspilleren Søren... Ka sgu ikk lige huske hans efternavn.. men skattefusk på 6 mill at betale tilbage plus 6 mill oven i hatten. Synes jeg ikke er billigt sluppet.

Anni Fønsby. Tror du hun havde fået den dom hun har hvis ikke hun var kendt.. Tvivler jeg på...

Lemming... He he... godt spørgsmål. Og jo tror på vi har et tredelt magtsystem... ikke et styresystem... Der er kun et..

Men der hvor du vil hen er at regeringen fastsætter loven Dommerne dømmer den og politiet udøver den. Men både Dommerne og politiet er underlagt regeringens og justitsministerets krav og forventninger...

• #44   4. okt 2010 Ja tak, godt du rettede mig. Nemlig ikke styreform! smiley

Og ja, du fangede den. Så du mener stadig, at det fungere fint nok men samtidig mener du at de to er underlagt den tredje?
    sååå... ?

• #45   4. okt 2010 _Lemminger _

Nu er det jo regeringen der er den udøvende magt... Politiet er en underafdeling af den udøvende magt, og administreres i store træk af sig selv med lovgivningen som rettesnor.... De skal så fortolke lovgivningen efter bedste evne, og HER går det ofte galt...

• #46   4. okt 2010 Lemming: Ja entlig... Hvis begge magtinstandser pludselig blev autonome og begyndte at arbejde uden at være styret af regeringen. Villle de hver især kunne tolke loven og forventnigerne til dem. ... Well så var jeg sgu nok for alvor blevet bekymret da vi så nærmer os mellemamerikanske tilstande...

( Jeg bliver sgu da aldrig færdig med mine rapporter.. Grrr.. men okay det er jo meget hyggeligt.)

• #47   4. okt 2010 Haha, jeg skal i skole i morgen og klokken er 1 her i Australien! smiley

Men ja jo, i har jo begge ret, meget mere er der jo ikke at sige! Jeg ville bare høre jeres holdning til det og den deler jeg vidt også, selvom det ikke er et entydigt svar. smiley

• #48   4. okt 2010 Jim K....

Den dømmene magt skulle meget gerne være udenfor regeringens indflydelse.... De skal jo udelukkende dømme udfra hvad den lovgivende magt har vedtaget, Og de skal i høj grad tolke lovene selv... Og det gør de jo netop...

• #49   4. okt 2010 Keyser - Så vidt jeg ved, tolker de også selv og er rimelig selvstændige (i forstår).

Problemet er bare, at vi i Danmark ikke besidder sund fornuft mere, så vi bliver nødt til at have tonsvis af uigennemskuelige love! Og det går ud over alle - ikke kun kriminelle. (Altså via tids spilde = skattekroner osv. osv.)

Og hvis du er rig nok og har råd til en dyr advokat, kan du jo (nogle gange) slippe alligevel... Er jeg helt forkert på den?

• #50   4. okt 2010 Kayzer... Og hvem er den Lovgivende?? Og hvem er garant for at den Dømmende magt nu også dømmer efter lovgivningen?? smiley

• #51   4. okt 2010 Lemminger: Og ja en dygtig advokat kan måske nogen gange få en person gennem møllen med færre knubs.. Men herhjemme vil det altid være begrundet i lovgivningen ikke blot fordi tiltalte er velhavende.

• #52   4. okt 2010 Og hvem er garant for at den Dømmende magt nu også dømmer efter lovgivningen?? smiley

^--- Medierne?

Og medierne er vel også svaret på hvorfor at man ikke kommer igennem bare fordi man er velhavende. Flot mig smiley

• #53   4. okt 2010 Jim K den lovgivende er jo herhjemme folketinget..... Den eneste garanti vi har for at den dømmende magt fortolker lovgivningen korrekt, er den argumentering der foregår imellem anklager og forsvare. og så selvfølgelig de klage/ankemuligheder man har...

• #54   4. okt 2010 Keyzer: Tror jeg vi kan tærske meget langhalm på men synes jeg ikke vi skal fortsætte med her smiley

• #55   4. okt 2010 Fucking lorte panser!

• #56   4. okt 2010 jesper virum : hvorfor kan du ikke skrive i niels tråd ?

• #57   4. okt 2010 michael.b svendborg B
    undre jeg mig også over....

men
    jesper virum skriver

Det er ikke nemt at være betjent

og næ nej det er det vel ikke... men så er det da godt at det er frivilligt..

mvh

• #58   4. okt 2010 Skal vi lige tage den med tredelingen af magten:
    Den udøvende er instansen der står for implementering, samt dens underorganer. I DK er det folketinget samt underorganerne i form af politiet.
    Den lovgivende magt er folketinget alene.
    Den dømmende magt er domstolene.

Michael: Vidst nok fordi jeg fik ham til at tude efter han fik sandheden af vide, og så kom jeg på filterliste.

• #59   4. okt 2010 jespervirum : du står da opført som hans ven på profilen ?

• #60   4. okt 2010 Ja det er ironien i det hele.

• #61   4. okt 2010 Det er ikke nemt at være parkeringsvagt. Gør man ikke sit arbejde brokker folk sig over at det ikke er til at parkerer. Gør man sit arbejde brokker folk sig også.... godt man ikke gik den vej....

• #64   4. okt 2010 Hvad fanden snakker du om??

Jeg har ikke puttet nogen i noget filter, jeg er bare ligeglad hvad folk skriver herinde.. Og du tilføjede mig som ven fordi ville hjælpe mig med at få nogle dele hjem efter mit styrt..

Gaal i mennesker har alt alt alt for meget fritid!!!!!!

• #65   4. okt 2010 Niels: ikke desto mindre kan jeg ikke skrive i dine tråde eller sende dig pb. Enten fordi jeg er på filterliste eller på venneliste.

• #66   4. okt 2010 du er også på min......
    jeg tror det er standart når man får en profil herinde, at den starter op med dig på filter .. lol lol

: )

Kommentér på:
Det er ikke nemt at være betjent

Annonce