{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.987 visninger | Oprettet:

Station 2 for få min siden.... {{forumTopicSubject}}

Der så man hvordan en flok polakker fik lov at gå uden at få en plet på attesten, der skulle vagten ha ladet dem stjæle først, så der ikke var nogen tvivl!

Senere ser man en Taxa der ikke kan få sin betaling, det hjælper da gadens parlament i form af 8 andre taxaer kommer til, så bliver der sgu betalt!

DK er sgu snart det rene ta selv bord........

Næste gang der er valg så stemmer jeg udelukkende efter hvor mange betjente de vil ha ansat!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Station 2 for få min siden....
  • #1   4. okt 2010 hvorfor forsætter du ikke i den tråd der er lavet.... din ost

mvh

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=151410

• #2   4. okt 2010 HØRT Jegfølger dig med hensyn til det næste valg

• #3   4. okt 2010 Fore....bygge... Hvad er det for noget? smiley

Ej, man kan vel ikke forebygge sig ud af alt, og når den indsats tydeligvis har haltet et godt stykke tid, så er det (også) nødvendigt at Politiet får nogle flere ressourcer... Og at der blir lavet en større forebyggende indsats...
    Og at samfundet kommer i vækst, at uddannelserne og ældreplejen ikke forringes...osv.
    - Godt det ikke er mig der skal forvalte den pengekasse smiley

• #4   4. okt 2010 Mjaa .. planen er flere ressourcer ... og intet andet

• #6   4. okt 2010 Tror I måske ikke det kunne hjælpe bare en lille bitte smule, om grænsekontrollen blev indført igen??? som det er nu, kan man jo køre bus efter bus med romaer og andet pak ind over grænserne, uden der er nogen der ser det før de står hjemme i ens stue hvor de er brudt ind.......

• #7   4. okt 2010 Man skal ikke smide med ost når man selv er en NAKKEOST.......

• #8   4. okt 2010 Allan 3 år..

• #9   4. okt 2010 Grænsekontrollen ville virkeligt gavne. Tyvekoster i læssevis forsvinder ud af landet, når kriminelle udlændinge fragter tingene hjem. Har været i Tyskland, hvor vi hentede en mc-tyv, og 2 motorcykler. Han havde stjålet cyklerne i Køge, og taget færgen til Tyskland. Han blev fanget på grænsen til Polen, da tysk politi lige ville se hvad der var bagi hans varebil. De fandt det mystisk, at der var 2 danske mc'er i varerummet....

• #10   4. okt 2010 Tror ikke det ville gavne Danmark at genindføre grænsekontrol .. samlet set.

Vi har jo ligesom selv invitere de lande idefor i EU(schengen) .. og det kan man ikke sår'n lige omgøre . med mindre vi melder os ud .. og det tror jeg ikke på vil være en go ide.

Så vil argumente så være at man kunne forhindre kriminalitet ... jow jow ... men skal vi så osse have "grænsekontrol" mellem de rige nord for KBH og de "mere" kriminelle i Andeby(gider ikke lige udpege nogen bydel som kriminel).

Det bedste må være at fjerne behovet for at blive kriminel .. eller i hvertfald minimere det .. både på det moralske og det økonomiske plan.

• #11   4. okt 2010 Se Norge har jo ikke meldt sig ind i EU, men de gør tingene som man gør i EU, dog har de så stadig lov til at ha toldere stående og kontrollere, og det gør de hele tiden! (og det virker)

• #12   4. okt 2010 Ehhh .. ja netop fordi de er udenfor EU kan de opretholde grænsekontrol .. jeg er ikke i tvivl om at det modvirker kriminalitet .. men det vil et generelt udgangsforbud osse gøre ... spørgsmålet er om man vil have de lukkede grænser tilbage, med alt hvad det medføre af ulemper osse???

• #14   4. okt 2010 Kloge ord ... og ud med demokratiet og kvinders stemmeret "Øhhhh, hvor længe har landet Danmark bestået FØR... "

• #15   5. okt 2010 Nævn en ulempe du ikke kan leve med? Og hvor mange har bare aldrig noget at lave ved den grænse, de er da også ligeglade, bare der ikke bliver lukket afskum ind! Ja der er lidt kø engang imellem, og hva så?

• #16   5. okt 2010 Ehhh .. en udmeldelse af EU vil skade vores økonomi ... og jeg tror ikke på at vi kan få de andre EU lande til at gå med til at genindføre grænsekontrol. Jeg ville nok miste ca halvdelen af min indtægt hvis jeg ikke fridt kunne arbejde indefor EU og ditto tror jeg at mange firmaer ville lide skade ifht deres konkurenter indenfor EU .. fx Siemens kontra Vestas.

• #17   5. okt 2010 Jamen så begrænser vi os og vi bliver isoleret fra de andre uhhuuu

• #18   5. okt 2010 Mjaaa .. de er jo et valg man kan tage.

• #21   5. okt 2010 Danmark er jo ikke længere et land, men en varmestue og et socialkontor for de udsatte fra mellemøsten og østeuropa.

• #22   5. okt 2010 jeg synes det var at tage pis på vagtens job og at gøre grin ved bare at lade dem gå igen. De havde jo for f....brudt ind på privat grund. Og vagten havde jo faktisk sat sit liv på spil overfor 3 personer han ikke vidte hvad kunne finde på. Det må virkeligt være fustrende for ham og han gider sq nok ikke gøre så meget ud af det en anden gang. Det nytter jo ikke en kæft alligevel!

• #23   5. okt 2010 Religion er den største årsag til uenigheder worldwide!

• #24   5. okt 2010 Ehhh .. at tage pressens billed af virkligheden som et bevis ... er nok lige en kende naivt. Pressens ENESTE interesse er at formidle de historier som "sælge" bedst.

• #25   5. okt 2010 flere betjente er ikk løsningen...
    heller stemme på dem der vil.
    1. ansætte seriøse ledere der ikke gå op i statestikker
    2. uddannelsen til betjentene sku være bedre. de mangler at lære den del der giver dem positiv respekt
    3. stem på dem der vil have topskatten en smugle og sænke bundskatten.
    4. dem der vil gå med til at ministre max få 400.000kr om året og en fyresedel i stedet for en næse.
    5. dem der vil gøre skoler og andre offenlige institutioner bedre
    6. dem der ikke vil havde dyre designer kontore med dyre møbler.
    7. dem der vil ryde op i statens ejen fros med penge og gøre dem minimale. (selvfølelig skal der være penge til de vigtige ting men man behøves ikke ommøblere heler ens kontor bare fordi man skifter ledere ud.)
    8. dem der vil ryde op i de militærets og politiets økonomi. det gå ikk de køber ting hjem der ikke kan bruges eller ikke bliver brugt. eller at man har 7 mand til at underskrive det samme stykke papir barefordi man ikke fyre folk der har en hvis rang...

• #26   5. okt 2010 1 ... check
    2 ... check
    3 ....
    4.... check (glem nu ikke det menige folketingsmedlem, var det 640K de fik.)
    5.... check
    6.... check
    7.... check
    8.... check

• #27   5. okt 2010 Zappovitz .
    var underforstået de også sku havde en max løn...

og hvad der galt med 3.´eren?
    kender et parstykker der betaler topskat. og de er enige i at de ikke ville mærke synderligt hvis der var 2-3000kr mindre på kontoen om måneden eller mere for den sags skyld

• #28   5. okt 2010 1.500 flere betjente og politireformen skal reformeres igen!

• #29   5. okt 2010 Mit problem med 3'eren er at det er så pokkers demotiverende når man rammer loftet for topskat ... en marginal skat på 65% er alt for voldsom ... var selv i situationen for et par år siden, hvor jeg faktisk kraftigt overvejede ikke at arbejde resten af året, fordi jeg ramte loftet.
    Tror faktisk at pkt 4,6,7 og 8 ... langt ville kunne opveje pkt 3 ... ;0)

• #30   5. okt 2010 zappovitz.
    der har du nok lidt ret hvis man ligger lige på skilde punktet...
    men der sku stadig gøres lidt i bunden... jeg som lærlign betaler en 48% i skat og det betyder jeg skal køre rundt i en dødsfælde af en bil. og som ung (uden meget erfaring) er en biluden abs. og andet sikker hed jo ikke så heldigt... (har pt kørt 150.000-200.000km. siden jeg fik mit kort så er vel ret rutineret efterhånden) men også på andre punkter ville det være godt at de fattige fik lidt mere. det jo ikke rigtigt at folk med lav indkomst skal vende værd en krone for at havde råd til at leve. og de ikke kan tillade sig at gå i biffen. eller tage på weekendtur. smiley

men der er meget der kan laves om i dk.
    bare surt vi har en regereing der ikke har føling med samfundet og som snakker en masse uden at handle og nå de handler så skader det mere end det gavner...

ud over det har jeg hørt noget om at L.L Rasmusen fik rodet godt i en kummune eller amts økonomi da han var chef der for nogle år siden...

• #31   5. okt 2010 "hippiehalløj" ... hvor modent.

Kendte engang en der hed Simon ... han var ikke for knøv ... det er den eneste statestik jeg behøver vide .... jøsses.

@Ketil ... er i bund og grund enig med dig ... tvivler bare på at vi gavner de mindst rige i vores samfund ved at brandbeskatte de mest rige.

• #32   5. okt 2010 Niklas D er det dig der var inde i Poul Reichardt ?
    Ikke siden han har levet, er uvederhæftig blevet brugt 2 gange i et indlæg. Mega fedt ord smiley Uvederhæftig.

• #33   5. okt 2010 Ps. jeg måtte google Tabula rasa ;(

• #34   5. okt 2010 naivistiske = naive smiley

Stavekontrollen er defekt!

• #35   5. okt 2010 Betyder populær eller populær argument/standpunkt hvis ikke jeg tager helt fejl?

• #37   5. okt 2010 Populistisk er hvis man foreslår skatten skal ned, indvandrerne skal hjem, ting som alle bifalder og man umiddelbart vinder stemmer på!
    Inden for politik altså!

• #38   6. okt 2010 C-4 : subst. -en -e -ene 1 en person som beundre for sin kæmpe diller og dyriske charme.

Kommentér på:
Station 2 for få min siden....

Annonce