{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skiferie
  • #1   26. okt 2010 har aldrig været i bad gastein, men val thorens har jeg været i, fedt nok sted det ligger højt har øge navnet fryse boksen, da det ligger fra 2000-33xx meters højde, og der tit er ret koldt.

men ud over det er der fed stemning, masser af danskere, og masser af dansk ejet barer så det er okay, prisen i frankrig er lidt høj de ved godt hvad de skal ha for mad osv.

• #2   26. okt 2010 Ta' til Bad Gastein!!... Østrig har generelt klart bedre piste-forhold end Frankrig (ift. præparering, lifte, skiltning osv.)!... Specielt hvis du har børn med!...

Og så er franskmænd ikke det mest imødekommende og hurtige folkefærd... Men det er jo bare min holdning:)

Ha' en fantastisk tur!

• #3   26. okt 2010 Kender kun....
    Bad gastein..men det er super godt,, især for den øvede skiløber, har været der 4 gange og kun en af dem var der ikke nok sne i bunden...
    God tur..

• #4   26. okt 2010 Kommer an på hvad du vil have. Er det hygge du går efter, så smut til østrig. Vil du have skiløb og KUN skiløb, så vælg val thorens.

• #5   26. okt 2010 hvis du vil/kan dele dit tilbud så smid gerne en pb til mig da jeg leder efter noget lige nu smiley

• #6   26. okt 2010 Det er min bror og jeg der skal afsted og det indebærer jo også lidt afterski, så lyder det som om det er Bad Gastein man skal til??

michael.b svendborg > Kan jeg desværre ikke. Det er min fagforening der har fået et godt tilbud i hus.

• #7   26. okt 2010 Så vil du uden tvivl elske Østrig!!! smiley

Derudover har jeg faktisk kun hørt godt om Bad Gastein, men har dog ikke selv været der...

• #8   26. okt 2010 Jep. Hellere Østrig end frankrig. Var selv i sølden sidste år og i år går turen til isghl, begge steder er de 2 mest efterspurgte blandt unge så hvad med et af de 2 steder?

• #9   26. okt 2010 Bo> Der gælder tilbuddet desværre ikke til..:-)

• #10   26. okt 2010 det var en skam smiley
    Bad gastein , skulle være godt med afterski , godt skiløb , mange oplevelsesmuligheder ,men også i den dyre ende af østrig , og med mange danskere (om det er godt eller skidt må du vurdere)

• #11   26. okt 2010 Ellers søg på youtube efter Thomas uhrskov på de to steder. Der kan du ihvertfalde få er godt indtryk

• #12   26. okt 2010 Begge steder har udfordrende skiløb og et meget aktivt natteliv.

Val T:
    Er et kæmpe skiområde, som hænger rigtigt godt sammen og som skimæssigt bare har alt hvad man kan ønske sig!
    Afterskimæssigt er det jo Frankrig, dvs mere smart gå i byen agtigt end hyggelig afterski, som man kender det fra Østrig. Til gengæld er der fuld knald på! Men til tider meget overrendt - især af fulde gymnasieelever...
    Byen er en sattelit by og totalt blottet for charme, hvis det betyder noget?

BG:
    Rigtig hyggelig gammel kurbadeby. Ligner lidt noget fra et eventyr.
    Skiområdet er mere opdelt (3 dele) og dermed ikke helt så sammenhængende. Ikke en ulempe i praksis, da man kan vælge områder efter vejr og antal af mennesker og på den måde næsten altid finde perfekt skiløb. Der næsten udelukkende røde pister, så er du til det, så er det fedt. Ikke særligt begynderagtigt, og man ser derfor heller ikke mange begyndere smiley
    Afterski er ikke helt som de kendte østriske steder som Ischl, St Anton etc. Mere internationatelt tilsnit, dvs en blanding af det klassiske Østriske og det Franske byliv, men der er godt med gange i den.

Prisniveauet er også forskelligt. Priserne er væsentligt lavere i Østrig.

• #13   27. okt 2010 Så er beslutningen taget...

Der er nu bestilt skiferie i Bad Gastein..

Tak for jeres svar.

• #14   27. okt 2010 God tur smiley

• #15   31. okt 2010 God tur, det er også et super fedt sted.

Kan anbefale de hytter de har oppe på bjerget, hvor man kan sidde rundt om en stor åben pejs (bål + en slags "emhætte", så der er frit hele vejen rundt om) og drikke øl.

Kommentér på:
Skiferie

Annonce