653 visninger
|
Oprettet:
extrem offtopic ang.tv udsendelse {{forumTopicSubject}}
Jeg så engang en udsendelse, som jeg ikke kan glemme, den handlede om et u land, hvor nogle smarte folk fangede og filletrerede fisk, de blev så fløjet til eu, hvor de tog våben med tilbage, så de kunne skyde alle dem som ikke lige makkede ret.
jeg vil for alt i verden undgå at spise deres lort, og så forresten, det som de fattige åd, ville vores hunde ikke engang æde.
mon man kunne finde den udsendelse på pceren.
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
Kan du huske hvilken kanal det var på, for det lyder lidt som noget dokumania fra DR eller sådan.
feb 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 303
Jeg kan nemlig ikke huske kanalen, men jeg tror også at den var dansk, da jeg har fået alt med, da jeg så den, hvis jeg kunne finde titlen, så kunne jeg jo holde øje med en evt. genudsendelse.
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
feb 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 303
feb 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 303
extrem offtopic ang.tv udsendelse