1.464 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

viden om epoxygulv. viden om epoxygulv.

er der nogle der har forstand på epoxygulve ?
der er et gammelt epoxygulv på nu , hvordan sliber man det af ?
hvor kan man købe rigtig 2 komponent maling ?
hvis der er nogen der har en pris for slibning og maling , må i gerne smide en pris , der er ca 100m2 fordelt på 2 rum.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  viden om epoxygulv.
  • #1   10. nov 2010 du er tosset simon smiley jeg har faktisk selv de forskelige kurser , men er der en der laver det til dagli´gt er prisen måske næsten det samme.

• #2   11. nov 2010 2 komponent malling kan vist købes ved de fleste farve handlere. skal det slibes?? vis det er revner i det vil jeg bare spratle dem ud og give gulvet en grundig vask og rulle gulvet med malling. jeg har selv malet mit gulv i garagen, det var godt nok rå beton gulv, først fik det beton binder, så malet med epoxi malling og så blev der støget sand på og dagen efter da det var tørt blev det overskydende fejet af og så fik det 2 gange alm sort gulv malling, sandet gør at det er lige som sandparpir så gulvet heller ikke er glat på et par våde mc dæk
    der er lidt ideer her fra dette album www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=9625
    go arbejdslyst med det

• #4   11. nov 2010 jeg tror det skal slibes inden maling , at spartle det tror jeg ikke holder , og det skal være så glat at det kan vaskes ,så sandet må nok udelades.

• #5   11. nov 2010 mit gulv er også svært at få helt rent, men jeg vil hellere have lidt svært ved at få det rent end at glide rundt på våde dæk.

Kommentér på:
viden om epoxygulv.

Annonce