{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

moto-racing.co.uk {{forumTopicSubject}}

Hej MCG

ved ikk li hva emne det her er så offtopic.

Jeg har bestilt filter og dyser hos moto-racing.co.uk for 1½md siden og har ikke modtaget noget endnu. Har sendt mail 2 gange om få et nummer på pakken, og har intet svar fået begge gange. Nu har jeg sendt min 3 mail. men får vel heller ikke noget svar. Hvar er jeres erfaring med det firma her. ????

Har betalt med Visa/DK Kan jeg klage et sted og kræve penge tilbage ? ligesom Paypal ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  moto-racing.co.uk
  • #1   15. dec 2010 Jeg kender ikk firmaet men ellers har jeg RIGTIG god erfaring med især de engelske online butikker..

Har du ikke prøvet at ringe til dem ??

• #2   15. dec 2010 Hej Kasper.
    Jeg kender en der købte derfra sidste år. Det var samme historie han fortalte men utroligt nok kom delene så alligevel. Dog havde han så købt et andet sted i mellemtiden. Nogle har gode erfaringer med dem og andre absolut ikke fandt vi ud af . Mit råd . Bliv VED at spamme deres mail med "trusler".

• #3   15. dec 2010 Skrev i den sidste jeg ville Skrive alle ting jeg havde oplevet med dem på MCG. og likede til siden så de ku se hvad det var for en. og nu har jeg jo så gjort alvor af det. Fucking lorte firma. Handler ALDRIG med visa på Internet sider fra udlande mere. Paypal der kontakter man sku bare paypal så går der højst 1uge så får du alle pengene igen.

Men Tak for Comment. Hvis de ikke svare igen om en uge spammer jeg det sku bare. Så må jeg vel også kontakte dem personligt.

• #4   15. dec 2010 Kasper, jeg har erfaring med, at rigtig mange engelske firma (og for den sags skyld også tyske) næste aldrig svarer på deres mails. Derimod svarer de alle sammen på telefonopkald, som selvfølgelig er lidt mere bøvlet (og dyrt), men tro mig, englændere vil hellere tale end skrive......og de er som regel langt mere høflige end i danske firmaer, når man først får fat i dem.

• #5   15. dec 2010 Jeg Ringer til de Krejler i morgen...... De burde komme ind i 2010 hvor man bruger Email til næsten alt. Snakker fint Engelsk men det jo altid Nemmere og Billigere at Skrive.

• #6   15. dec 2010 Har nu været rimeligt godt tilfreds med dem , fik mine varer på 8 dage

• #7   15. dec 2010 Tag ned i din bank og medbring bevis for dit køb. Så skriver du under på en "tro og love" på at du ikke har modtaget dine bestilte varer og så fører banken dine penge tilbage til din konto.
    (Og send så lige endnu en mail til firmaet, at du har "afbestilt" og banken ført dine penge tilbage - som de i øvrigt ikke må trække før de afsender varen).

• #8   15. dec 2010 Ring, så er der sikkert hul med det samme, min erfaring.............

Kommentér på:
moto-racing.co.uk

Annonce