{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.681 visninger | Oprettet:

"rigtigt" videokamera vs. GoPro HD? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Overvejer at købe et videokamera. -Gerne i HD!

Jeg kan bare ikke rigtigt vælge:

Et "almindeligt" videokamera har jo variabel zoom/focus, en skærm, anti-ryste et-eller-andet, night-shot osv.
Det vejer/fylder så lidt (de er vist blevet mindre siden jeg brugte et i folkeskolen, hvor man satte et VHS-bånd i?)

GoPro HD er lille og let, men har ingen skærm eller zoom. Er vandtæt (i det rigtige hus), microfonen skulle kunne filtrere vindstøj fra(?), der findes et hav af monteringsbeslag osv.

De koster begge typer ca. 2.500,- kr.

Skal primært bruges til at filme fra MC og fra mine radiostyrede modelfly. (Hvor størrelse og vægt taler for GoPro eller tilsvarende)
Jeg tager jævnligt billeder i flyveklubben og smider på vores hjemmeside med en kommentar under, men er vi ikke ovre i de tider nu, hvor det er levende billeder (video) smidt op på fx Youtube?!? (Og så er det "store" almindelige videokamera mere egnet til sådan noget)

Der findes også andre digitale mini-kameraer til omkring de 1000,- kr. som alternativ til GoPro HD (og så er det ikke svært at vælge pga $$$), men virker de lige så godt som GoPro HD? (Er GoPro bare opreklameret og burde koste det halve?)

Mange spørgsmål!
Lad mig høre Jeres synspunkter/erfaringer!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "rigtigt" videokamera vs. GoPro HD?
Kommentér på:
"rigtigt" videokamera vs. GoPro HD?

Annonce