Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Oliering af terasse brædder 250 kr.
  • Skift af badeværelse håndvask inkl armatur og rør, skift af toilet og bruse amatur 8.000 kr.
  • Ophæng af 4 lamper 2.000 kr.
  • Græsslåning ved sommerhus 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 650 kr.
  • Reparation af plæneklipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning på sandsæk ??
  • #1   20. dec 2010 start med at købe håndbind smiley .. så slipper du for brækkede håndled..

herefter er det bare at tage det stile og roligt med teknik og 1,2 kryds kobinationer i starten og så elllers bygge på med hooks og uppercuts. Træningsaspektet i det ville typisk blive halvlang cardio boksning med intervaller hvor den får fuldskrue .. held og lykke smiley

• #2   20. dec 2010 Du kan også øve cirkel, side og front spark på sækken ;0)

• #3   20. dec 2010 husk at vinkle hånden, så du kun slår med knoerne for pege- og langefinger. Slår du med alle knoerne, er der nemlig chance for at du skader knoen for langefingeren, da den anatomisk altid stikker lidt længere frem end de andre......

• kristian n
    kristian n Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
    #4   20. dec 2010 Thomas Z har et godt råd. Ellers er det bare på youtube, at de gode råd og inspiration findes. Men som Mr J siger, så er det altid bedst at bokse i klub! -KLART sjovere:-)

• #5   20. dec 2010 sandsækhandsker er et must. menn hvis du bare skal motionere betyder håndbind sku ikke så meget. du skal jo ikke slå hårdt. en super ting ville være at tage nogle trænings dage i din lokale bokse klub så du kan lære grundtrinene, de har helt sikkert et motionshold.... Og hvis du vil bokse lidt mere teknisk skal du melde dig ind og træne i en klub i stedet i starten ellers ender du sikkert med en skade i håndled eller andet.

• #6   21. dec 2010 Hejsa

Tak for indlægene.

Jeg træner normalt vægttræning, men som det er nu har jeg kun mulighed for vægttræning hver anden uge og tænkte derfor at jeg hveranden uge kunne holde mig igang derhjemme på sandsækken smiley

Er det muligt at smide nogle kilo med sandsæk træning ?

Kommentér på:
Træning på sandsæk ??

Annonce