1.526 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Tur langs vestkysten til Frankrig Tur langs vestkysten til Frankrig

Hej alle,

Jeg er ved at planlægge en tur ned langs vestkysten, Holland-Belgien-Frankrig og ende ved Le Mont Saint Michell inden der køres øst på til Verdunne og så hjem igen.

Men er der nogle steder, som er must see på vej ned langs kysten ? Og som kan anbefales ? Gode overnatninger, gode veje, fantastiske udsigter osv ?

Alle input til turen er velkomne, også røverhistorier fra Amsterdam smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tur langs vestkysten til Frankrig
  • #1   5. jan 2011 i Amsterdam kan jeg anbefale http://www.vliegenbos.com/ som ligge lidt uden for centrum, men der går en bus ligen uden for campingpladsen og ind til centrum.

og i kan godt glæde jer til Le Mont Saint Michell det er for fedt.. men husk nu at blive og se tidevandet komme ind.. Det ser helt forkert ud når floden lige ved siden af løber den forkerte vej.

ellers så må strandene fra D-dag være et must. og der er masser af store og små museer et kigge på.
    og husk den store kirkegård for de faldne under d-dag.. der skal sgu lige synkes en ekstra gang når man går rundt derinde.

God tur!!!

• #2   5. jan 2011 I Normandiet kan jeg anbefale Camping Port'Land
    ( www.camping-portland.com) i Port en Bessin. En rigtig god campingplads, som ligger meget centralt i alt hvad der er værd at se om WW2. Brug et par dage der. I Port en Bessin er der flere gode restauranter og en hyggelig havn. God tur.

Kommentér på:
Tur langs vestkysten til Frankrig

Annonce