{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HP pc hjælp
  • #1   15. jan 2011 du skal bruge en cd'en

• #2   15. jan 2011 Nope. Det kan lade sig gøre uden, (ved jeg fra min egen),og det er jo hele ideen med at der er lavet en recovery partion på harddisken. jeg kan bare ikke få den til det.

• #3   15. jan 2011 Kan du ikke starte det inde i windows?

Mener der er noget HP recovery manager?

• #4   15. jan 2011 du skal bruge en cd til det
    har selv hp
    og hvis vin7 er helt slettet skal du bruge en cd

• #6   15. jan 2011 Martin H: Jeg kan heller ikke starte den i recovery manager. Der vil den også have disken.
    Jan og bornholmeren. Windows er ikke slettet. Kører på pcén og er i recovery partionen på D-drevet.

Så jeg skal bare have geninstalleret windows fra recovery partionen på D-drevet.

Er der nogen der har nogen ideer? Eller evt. eén der ved hvordan jeg får nulstillet den, så jeg kan brænde en ny kopi?

• #8   15. jan 2011 Hej Jan og tak for hjælpen. f11 er prøvet og gennem backup og restore har jeg også forsøgt. Jeg kan se windows er på recovery drevet og der burde der jo ikke kunne komme nógen fejl, så det regner jeg ikke med der er. Men jeg/man burde kunne nulstille/reset pcén så den bliver helt som ny fra fabrikken med windows i D-drevet. Jeg har selv lige fået min egen tlbage fra en garanti reparation, og der startede den med at jeg skulle/kunne brænde en kopi, selvom jeg allerede har lavet een. Men den kan/burde jo også kunne installere windows nu fra recovery drevet, spørgsmålet er bare hvordan jeg får den til det?

Kommentér på:
HP pc hjælp

Annonce